BZP: Cyberbezpieczny Samorząd - zwiększenie cyfryzacji gminy Nowy Staw i jednostek podległych
28.08.2025
2025/BZP 00395562/01
GMINA NOWY STAW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd - zwiększenie cyfryzacji gminy Nowy Staw i jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY STAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Bema 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Staw
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552715100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Samorząd - zwiększenie cyfryzacji gminy Nowy Staw i jednostek podległych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c7eccb8-698d-4202-aad6-1255f40d13f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019967/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny samorząd - zwiększenie cyfryzacji gminy Nowy Staw i jednostek podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowystaw/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowystaw/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja z Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej OPEN NEXUS, która dostępna jest na stronie https://platformazakupowa.pl/ (strona logowania: https://platformazakupowa.pl/register/). Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe informacje zawarte w rozdziale X IDW.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/nowystaw/proceedings
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem danych jest Urząd Miejski w Nowym Stawie reprezentowany przez Burmistrza Nowego Stawu, ul. Gen. Józefa Bema 1, 82-230 Nowy Staw. Kontakt z administratorem możliwy jest osobiście lub korespondencyjnie na wskazany adres, telefonicznie pod numerami tel. +48 55 271 51 00, +48 55 271 51 10, +48 55 271 51 20, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: um@nowystaw.pl.
2.W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a także przysługujących w tym zakresie praw można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w Jednostce za pomocą poczty elektronicznej: iod@nowystaw.pl.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.1.7.2025.
Podstawą prawną ich przetwarzania są w szczególności przepisy:
a)Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwana dalej „Ustawa Pzp”,
b)Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
c)Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
d)Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także inne akty prawne regulujące zasady postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz zgodnie z zasadami określonymi w umowie o dofinansowanie, upoważnione z mocy prawa podmioty, w tym organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne w zakresie i celach wynikających z przepisów prawa, dostawcy systemów IT, z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawności działania systemów, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, w celu dostarczenia korespondencji, podmiotom z którymi współpracuje Administrator na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych, a także osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie.
Pozostałe informacje zawarto w rozdziale XXII IDW.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa, fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego i nieregenerowanego sprzętu informatycznego i oprogramowania, oraz wdrożenie i uruchomienia oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia udostępnionym w postępowaniu przez Zamawiającego. Opis przedmiotu stanowią niniejsza IDW (Tom I SWZ) oraz odpis przedmiotu zamówienia (Tom II SWZ).Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 obszary. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego ul. Gen. J. Bema 1, 82-230 Nowy Staw (I piętro).
1.1. Obszar techniczny obejmuje dostawę:
1. UPS do Serwera 1 sztuka
2. UPS do stacji roboczych 1 sztuka
3. UTM Licencje 1 sztuka
4. Zarządzalne urządzenie sieciowe – Switch 48 portowy z licencjami (POE) 1 sz
5. Zarządzalne urządzenie sieciowe – Switch 24 portowy z licencjami (POE) 3 szt
6. Zarządzalne urządzenie sieciowe – Switch 24 portowy z licencjami 1 sztuka
7. Zarządzalne urządzenie sieciowe router z licencjami 1 sztuka
8. Serwer 1 sztuka
9. Serwer NAS do wykonywania kopii zapasowych 1 sztuka
10. Oprogramowanie dla kopii zapasowych systemów zwirtualizowanych 3 sztuki
11. Oprogramowanie serwerowego systemu operacyjnego wersja profesjonalna 2 sztuki
12. Oprogramowanie antywirusowe 77 sztuki
13. Usługi wdrożenia systemów serwerowych 1 sztuka
14. Serwer NAS do wykonywania kopii zapasowych 3 sztuki
15. Dyski twarde do serwera NAS 20 sztuk
16. Oprogramowanie menadżera logów 1 sztuka
17. Usługa poczty elektronicznej subskrypcja na 12 miesięcy dla min. 100 aktywnych skrzynek
18. Zarządzalne urządzenie sieciowe – Switch 48 portowy z licencjami 2 sztuki
19. Licencja dostępowa do serwera 110 sztuk
20. Usługi wdrożenia systemów serwerowych dla jednostek podległych 1 sztuka
21. Oprogramowanie do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych 1 sztuka
22. UPS do szaf teleinformatycznych 1 sztuka
23. Oprogramowanie serwerowego systemu operacyjnego wersja standardowa 1 sztuka
24. Oprogramowanie do kopii zapasowych systemów zwirtualizowanych dla jednostki podległej 3 sztuki
25. Oprogramowanie do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych jednostki podległej 1 sztuka
26. Licencje dostępowe do serwera dla jednostki podległej 110 sztuk.
1.2. Obszar kompetencyjny obejmuje przeprowadzenie:
1. Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników wersja 1 Komplet dla 50 użytkowników;
2. Szkolenie specjalistyczne z zakresu cyberbezpieczeństwa dla administratorów IT Łącznie 10 szkoleń, po 5 szkoleń dla 2 pracowników IT
3. Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników wersja 2 Komplet dla 30 użytkowników;
4. Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników wersja 3 Komplet dla 10 użytkowników;
5. Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników wersja 4 Komplet dla 20 użytkowników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione na zasadach określonych w IDW.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu licencji dla Zarządzalne urządzenie sieciowe – Switch 48 portowy z licencjami (pozycja 4 i 18 TOM II)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji serwera (pozycja 8 TOM II)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział V IDW Warunki udziału w postępowaniu:1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust 1, oraz na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
Zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli:
1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie - co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto każde, polegające na dostawie oraz wdrożeniu sprzętu serwerowego (serwer);
2. dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji następujące osoby:
a) Inżynier ds. wdrażania serwerów (min. 1 osoba) posiadający:
- co najmniej roczne doświadczenia w zakresie wdrożeń serwerów, w tym systemów serwerowych, w ramach którego to rocznego doświadczenia wdrożył co najmniej 2 serwery wraz z systemami serwerowymi, gdzie wartość każdego serwera wraz z wdrożeniem była nie mniejszą niż 50.000 zł brutto;
- ważny certyfikat wydany przez producenta serwerów oferowanych w ramach postępowania potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania oferowanego sprzętu serwerowego,
b) do przeprowadzenia szkoleń autoryzowanego trenera (min.1 osoba), który
- przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla co najmniej 10 osób każde.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest:
Oświadczenie wykonawcy
W zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 7 do IDW.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Wykaz dostaw wg załącznika nr 6 do IDW TOM I SWZ.
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, zawierający informacje o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i posiadanych autoryzacjach/certyfikatach – potwierdzający odpowiednio spełnianie warunku opisanego w rozdz. V ust. 2 pkt 2.4.2 lit. a i b wg Załącznika nr 5 o IDW;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących, aktualnych na dzień składania ofert, przedmiotowych środków dowodowych (uwaga – Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych w języku angielskim):Lp.
1. (1.) UPS do serwera
Deklaracji zgodności producenta z normami UE oraz Certyfikatu ISO 9001.
2. (2.) UPS do stacji roboczych
Deklaracji zgodności CE
3. (8.) Serwer
a. Wydruk dla procesorów umożliwiające osiągnięcie wyniku min. 250 w teście SPECrate2017_int_base, dostępnym na stronie www.spec.org dla konfiguracji dwuprocesorowej na dzień nie wcześniej niż z dnia 28.08.2025r.
b. Deklaracji zgodności CE, certyfikatów ISO-9001:2015 oraz ISO-14001
c. Oświadczenia, że wyprodukowany serwer jest zgodny z normą PN-EN ISO 50001 lub oświadczenie producenta o stosowaniu w fabrykach polityki zarządzania energią, która jest zgodna z obowiązującymi przepisami na terenie Unii Europejskiej
d. Wydruk poświadczający, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows 2019 x64, Microsoft Windows 2022 x64.
e. Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku – lub równoważny.
f. Oświadczenia Producenta potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
g. Oświadczenie producenta serwera, potwierdzające, że sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
4. (9.) Serwer do wykonywania kopii zapasowych
a. Certyfikatu jakości według normy ISO 9001 na produkcję oferowanego asortymentu lub równoważny certyfikat jakości oraz certyfikat według normy ISO 14001 Systemu Zarządzania Środowiskowego od producent serwera NAS lub równoważną normę zarządzania środowiskowego.
b. Wydruk wyniku min. 1170 na dzień nie wcześniej niż z dnia 28.08.2025r. w teście PassMark dostępnym na stronie internetowej: https://www.cpubenchmark.net/
5. (14.) Serwer NAS do wykonywania kopii zapasowych
Wydruk wyniku min. 1170 na dzień nie wcześniej niż z dnia 28.08.2025r. w teście PassMark dostępnym na stronie internetowej: https://www.cpubenchmark.net/
6. (22.) UPS do szaf teleinformatycznych -Deklaracji zgodności CE.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. (1.) UPS do serweraDeklaracji zgodności producenta z normami UE oraz Certyfikatu ISO 9001.
2. (2.) UPS do stacji roboczych
Deklaracji zgodności CE
3. (8.) Serwer
a. Wydruk dla procesorów umożliwiające osiągnięcie wyniku min. 250 w teście SPECrate2017_int_base, dostępnym na stronie www.spec.org dla konfiguracji dwuprocesorowej na dzień nie wcześniej niż z dnia 28.08.2025r.
b. Deklaracji zgodności CE, certyfikatów ISO-9001:2015 oraz ISO-14001
c. Oświadczenia, że wyprodukowany serwer jest zgodny z normą PN-EN ISO 50001 lub oświadczenie producenta o stosowaniu w fabrykach polityki zarządzania energią, która jest zgodna z obowiązującymi przepisami na terenie Unii Europejskiej
d. Wydruk poświadczający, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows 2019 x64, Microsoft Windows 2022 x64.
e. Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku – lub równoważny.
f. Oświadczenia Producenta potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
g. Oświadczenie producenta serwera, potwierdzające, że sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
4. (9.) Serwer do wykonywania kopii zapasowych
a. Certyfikatu jakości według normy ISO 9001 na produkcję oferowanego asortymentu lub równoważny certyfikat jakości oraz certyfikat według normy ISO 14001 Systemu Zarządzania Środowiskowego od producent serwera NAS lub równoważną normę zarządzania środowiskowego.
b. Wydruk wyniku min. 1170 na dzień nie wcześniej niż z dnia 28.08.2025r. w teście PassMark dostępnym na stronie internetowej: https://www.cpubenchmark.net/
5. (14.) Serwer NAS do wykonywania kopii zapasowych
Wydruk wyniku min. 1170 na dzień nie wcześniej niż z dnia 28.08.2025r. w teście PassMark dostępnym na stronie internetowej: https://www.cpubenchmark.net/
6. (22.) UPS do szaf teleinformatycznych -Deklaracji zgodności CE.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych);Szczegółowe informacje odnośnie wadium zawarto w rozdziale XI IDW.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki:1.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.2. Stosowne pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być sporządzone w formie elektronicznej (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostanie sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.
1.3. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 pkt 1.2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w rozdziale V pkt.2 Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia go spełni. Powyższe warunki mogą również zostać wykazane (spełnione) łącznie.
4. W odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp usługi wymagane w pkt 2.4.2. lit. a i b rozdziału V będą musiały być wykonane przez tego Wykonawcę, który wykazuje spełnienie wskazanego warunku .
5. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które z usług wykonają poszczególni Wykonawcy– zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do IDW.
6. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przedłożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Do zawartej umowy będą miały zastosowanie przepisy art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych poniżej:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w przypadku:
a) wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, skutkujące niemożliwością pro-wadzenia dostaw, przy czym za przyczyny zewnętrzne uważa się zaburzenie łańcucha dostaw, brak lub ponadprzeciętną trudność w dostępności materiałów na rynku, co zostanie udokumen-towane przez Wykonawcę;
b) wystąpienia „siły wyższej”, przy czym termin „siła wyższa” oznacza wydarzenia nieprzewidy-walne i poza kontrolą Stron umowy, które wystąpiły po podpisaniu umowy, a powodujące nie-możliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
c) zmiany obowiązujących przepisów prawa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w założonym terminie, w sytuacji gdy zmiany te były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
d) z powodu działania podmiotów/osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są spowodowane z winy którejkolwiek ze Stron;
e) z przyczyn technicznych, organizacyjnych;
f) w przypadku wstrzymania lub zawieszenia dostawy przez Zamawiającego;
g) w przypadku wstrzymania realizacji dostawy ze względu na okoliczności niemożliwe do przewi-dzenia w momencie zawierania umowy
h) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia;
2) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów tech-nicznych, technologii wykonania dostawy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w na-stępujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy, objętej przedmiotem Umowy, przy za-stosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia,
b) wynikających ze stwierdzonych wad tego opisu lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub niena-leżytym wykonaniem przedmiotu Umowy (zmiana nie może zmieniać charakteru zamówienia i nie może prowadzić do dostawy sprzętu o parametrach gorszych od określonych w OPZ),
c) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicz-nych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa (zmiana nie może zmie-niać charakteru zamówienia i nie może prowadzić do dostawy sprzętu o parametrach gorszych od określonych w OPZ),
3) zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, która związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w zakresie zmiany wysokości urzędowej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z zastrzeżeniem że wartość umowy netto jest niezmienna, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
4) Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy
lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiają-cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w drodze podpisanego przez obie Strony aneksu.
Pozostałe warunki wskazane są w § 11 Wzoru Umowy.