BZP: Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) jednakowych komputerów przenośnych szt. 60, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
29.08.2025
2025/BZP 00397238/01
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) jednakowych komputerów przenośnych szt. 60, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) jednakowych komputerów przenośnych szt. 60, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1d93acf-c461-42ae-bd71-6aec4431e673
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053110/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup komputerów przenośnych na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4855473.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/485547
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/485547
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych - W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów nakładających obowiązek weryfikacji przestrzegania sankcji unijnych uzupełnionych przez sankcje krajowe w związku z wojną w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych - Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ciąg dalszy informacji RODO znajduje się w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.23.2025.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) jednakowych komputerów przenośnych szt. 60, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz wg poniższej specyfikacji.
1. Procesor
Procesor klasy x 86, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, powinien osiągać w teście wydajności PassMark CPU Mark co najmniej 13 000 punktów (wynik dostępny: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)
2. Pamięć RAM
min. 32 GB
3. Dysk twardy
SSD o min. pojemności 512 GB
4. Karta graficzna
Zintegrowana w procesorze lub płycie głównej komputera lub dedykowana
5. Karta dźwiękowa
a) Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition;
b) wbudowane głośniki stereo
6. Karta sieciowa
Ethernet 100/1000 Mb/s, RJ 45, zintegrowana z płytą WiFi
7. Złącza
a) Min. 3 x USB , w tym 2 x Type-A oraz USB Type-C
b) Min. 1 x HDMI
8. Klawiatura
Układ QWERTY z wbudowanym podświetlaniem
9. Zasilanie
a) Zasilacz 110-240V
b) Bateria pozwalająca na nieprzerwaną pracę urządzenia minimum 4 godziny.
10. Kamera internetowa
Wbudowana na stałe w obudowę matrycy
11. Ekran
a) Od 15” do 16”
b) Min. IPS FHD (1920x1080) z podświetlaniem LED
c) Powłoka przeciwodblaskowa
12. System operacyjny
Sieciowy system operacyjny, przeznaczony do instalacji na komputerach posiadających min. 1 procesor fizycznych klasy x86-64 oraz min. 2 GB pamięci operacyjnej RAM, który musi posiadać następujące cechy i funkcjonalności bez konieczności użycia innych produktów:
a) graficzny, okienkowy dopuszczalny kafelkowy interfejs użytkownika, obsługiwany za pomocą urządzeń wskazujących (np. myszki komputerowej) oraz klawiatury alfanumerycznej,
b) polska lokalizacja, czyli co najmniej menu, wbudowana przeglądarka internetowa, komunikaty systemowe, pomoc i narzędzia konfiguracji wyświetlane w języku polskim,
c) wbudowana zapora sieciowa (firewall) z możliwością definiowania stałych reguł ochrony dla połączeń sieciowych wchodzących i wychodzących, a także dynamicznych reguł dla aplikacji oraz serwisów uruchamianych i zamykanych na komputerze,
d) praca sieciowa z protokołami IPv4 oraz IPv6 w sposób bezpośredni, równolegle (dualstack), a także obsługa tunelowania protokołu IPv6 w IPv4 UDP, zgodnie z RFC 4380,
e) transakcyjny system plików z księgowaniem, z możliwością szczegółowego określania praw dostępu do plików oraz katalogów niezależnie użytkownikom oraz grupom użytkowników (przykładowo musi istnieć możliwość przydzielenia praw odczytu i zapisu do pliku jednocześnie grupie użytkowników oraz innym wybranym użytkownikom nienależącym do jednej grupy),
f) możliwość zdalnego zarządzania komputerem przy pomocy graficznego interfejsu użytkownika tożsamego z interfejsem z punktu a),
g) pełna integracja z serwerem usług katalogowych, z poziomu którego można zarządzać zasobami danego komputera (konta użytkowników, grupy kont użytkowników, drukarki, udostępniane udziały sieciowe, uprawnienia do plików i katalogów), przyporządkowując użytkownikom stałe oraz czasowe uprawnienia do korzystania ze zdefiniowanych zasobów lokalnych oraz sieciowych na podstawie umiejscowienia w logicznej strukturze przedsiębiorstwa,
h) możliwość automatycznej zdalnej dystrybucji (instalacji, deinstalacji oraz uaktualniania) oprogramowania na dany komputer w oparciu o reguły zdefiniowane na serwerze usług katalogowych (przy integracji z danym serwerem usług katalogowych - punkt g),
i) możliwość bezpośredniej pracy na komputerze z dostarczonym systemem operacyjnym przez użytkowników nie zdefiniowanych na tym komputerze, lecz wyłącznie na serwerze usług katalogowych (przy integracji z danym serwerem usług katalogowych - punkt g),
j) wbudowane serwery internetowe WWW i FTP, z możliwością dostępu przez IPv4, IPv6 oraz dostępu szyfrowanego SSL,
k) wbudowana możliwość tworzenia i obsługi szyfrowanych połączeń sieciowych za pomocą protokołu IPSec,
l) wsparcie techniczne dla systemu operacyjnego dostępne w języku polskim,
m) dostępność poprawek i aktualizacji bezpieczeństwa systemu operacyjnego zapewniona przez producenta tego systemu przez okres nie krótszy niż do końca 2028 roku.
n) dopuszcza się, aby licencja na system operacyjny była nieodłącznie związana z komputerem, na którym system ten jest zainstalowany.
13. Certyfikaty i standardy
a) deklaracja zgodności CE lub Certyfikat bezpieczeństwa
b) dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważny
c) dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną
14. Waga
Maksimum 2,5 kg
15. Wsparcie techniczne producenta
Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu.
16. Bezpieczeństwo
Moduł zabezpieczeń TPM 2.0 z certyfikacją TCG
17. Gwarancja
Min. 36 miesięcy, w tym min. 36 miesięcy na akumulator;
Zamawiający zastrzega, że:
• W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym w kolumnie dotyczącej parametrów technicznych oferowanego Sprzętu zaznaczy opcję NIE lub nie zaznaczy żadnej z opcji (TAK /NIE), lub zaznaczy obie opcje (TAK / NIE), Zamawiający uzna, że oferowany Sprzęt nie spełnia wymaganych, minimalnych parametrów technicznych, co oznaczać będzie, iż treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia i oferta podlegać będzie odrzuceniu z postępowania w myśl art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
• W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym w parametrach technicznych oferowanego Sprzętu nie uzupełni parametru technicznego w miejscu wykropkowanym „……….”, Zamawiający uzna, że oferowany Sprzęt nie spełnia wymaganych, minimalnych parametrów technicznych, co oznaczać będzie, iż treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia i oferta podlegać będzie odrzuceniu z postępowania w myśl art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
a) Cena [C] – 60 pkt
b) Dysk SSD ponad minimum 512 GB [D] - 10 pkt
c) Pamięć RAM ponad minimum 32 GB [R]– 10 pkt.
d) Dodatkowa gwarancja [G]– 20 pkt
2. Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach
a) CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
Najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie
C = (-------------------------------------------------------------) x 60
cena brutto oferty badanej
b) Dysk SSD ponad minimum 512 GB [D] – 10 pkt
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następującej zasady:
Wykonawca, który zaoferuje dysk SSD 1 TB lub większy otrzyma 10 punktów.
c) DODATKOWA PAMIĘĆ RAM [R] – 10 pkt:
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następującej zasady:
Wykonawca, który zaoferuje pamięć RAM 64 GB lub więcej otrzyma 10 punktów.
d) DODATKOWA GWARANCJA [G] – 20 pkt:
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
• Wykonawca, który zadeklaruje dodatkowe 12 m-cy gwarancji ponad wymagane 36 m-cy otrzyma 10 pkt;
• Wykonawca, który zadeklaruje dodatkowe 24 m-ce gwarancji ponad wymagane 36 m-cy otrzyma 20 pkt.
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów, wg wzoru:
Liczba punktów badanej oferty = liczba punktów C+D+R+G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: DODATKOWA PAMIĘĆ RAM
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysk SSD ponad minimum 512 GB
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: DODATKOWA GWARANCJA
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
PEŁNOMOCNICTWO1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Wymagana forma:
a) Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument
w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu,
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć należy
dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z
tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
c) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub
notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z
ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/485547
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych - Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
III. Obligatoryjne podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania opisane są w art. 108 ustawy PZP oraz w SWZ