BZP: Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych akumulatorowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze.
01.09.2025
2025/BZP 00399502/01
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych akumulatorowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390683264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8702643
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.jawor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-jawor
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych akumulatorowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5155cefa-487b-4797-87d8-f89b93c7c22e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00348461/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych akumulatorowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5155cefa-487b-4797-87d8-f89b93c7c22e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5155cefa-487b-4797-87d8-f89b93c7c22e
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: podpis elektroniczny
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze, ul.
Kościuszki 6, 59-400 Jawor, tel.: 76/870 26 43, e-mail: sekretariat@straz.jawor.pl
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 71 3682213, email:
iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z 11 września 2019 r.
prawo zamówień publicznych – dalej PZP, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
o prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.40.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych akumulatorowych dla Komendy Powiatowej
Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze
4.2.6.) Główny kod CPV: 43328100-9 - Urządzenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena, gwarancja, sprzęt zastępczy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: sprzęt zastępczy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający działając w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp określa następujące okoliczności, które mogą powodowaćkonieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy:
a) dopuszcza się możliwość zmiany terminu zapłaty za każdy jednostkowy przedmiot umowy, polegającej na przedłużeniu
terminu zapłaty do 30 dni – w przypadku, gdy nie może on być dochowany z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, polegającej na przedłużeniu terminu wydania
przedmiotu umowy do 15 dni – w sytuacji, gdy zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c) dopuszcza się zmianę umowy w zakresie wymienionych w złożonej ofercie rozwiązań konstrukcyjnych - w przypadku
zmiany po zawarciu niniejszej umowy przepisów prawa lub norm, którym odpowiadać ma przedmiot umowy, a także w
przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian szczególnie uzasadnionych pod względem funkcjonalności,
sprawności lub przeznaczenia samochodu albo jego wyposażenia,
d) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu umowy.