BZP: Dostawa wyposażenia laboratorium Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu
01.09.2025
2025/BZP 00399654/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. AUGUSTA ZAMOYSKIEGO W JABŁONIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia laboratorium Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. AUGUSTA ZAMOYSKIEGO W JABŁONIU
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Jabłoniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augusta Zamoyskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Jabłoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-205
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +(48) 83 3560017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrjablon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsckrjablon.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia laboratorium Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86222abe-daf9-4b49-91b4-43a67ba31171
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126526/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia budynku Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86222abe-daf9-4b49-91b4-43a67ba311713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
10.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
10.3 Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Przemysław Pytlak, e-mail: sekretariat@zsckrjablon.pl.
10.4 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać kontu podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.p1/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
10.5 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
10.6 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kupią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacja elektroniczne w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
10.7 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jaków załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10.8 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postepowaniu sporządza się w postaci elektroniczne:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jaków załącznik),
lub
b) jaków tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacja elektroniczne (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
10.9 Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacja elektroniczne, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10.10 Komunikacja w postepowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób przygotowania oferty opisano w rozdziale 12 SWZ) odbywa się drugą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacja dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacja umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postepowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa wyposażenia laboratorium Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu", prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp.
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w podniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo zadania od administratura ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z zadaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze zadania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR-34-340-05-25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 16
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analizator Izotachoforetyczny/Ionosep - 2 szt.
- Granica wykrywalności 10-11 ml;
- Czas analizy 5 - 45 min;
- Analizator z dwoma detektorami przewodności wysokiej częstotliwości I.D. 0,53 i 0,25 mm;
- Tryb analizy kationy/aniony;
- Oprogramowanie sterujące;
- 10-pozycyjny podajnik próbek;
- W wyposażeniu urządzenia wymagane:
o zapasowe rurki silikonowe do pomp perystaltycznych,
o pojemniki do przechowywania elektrolitu i próbek,
o strzykawka z igłą;
- Wymagany okres gwarancji – co najmniej 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Titrator z samplerem - 1 szt.
- bezprzewodowe rozpoznawanie elektrod
- wysokorozdzielcze wejścia dla elektrod pH/mV
- -wejścia dla pomiaru temperatury
- Tryby miareczkowania:
o Liniowy (ze stałym przyrostem)
o Dynamiczny (do punktu
o równoważnikowego)
o Do zadanego punktu końcowego
o pH-Stat
- -pomiar pojedynczy i ciągły
- -pomiar liczby kwasowej i zasadowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Piec do wypalania - 2 szt.
- pojemność do 50 litrów; temp. pracy do 1200 °C;
- zasilanie 230V;
- pobór mocy 3,6 kW;
- obudowa ze stali nierdzewnej:
- komora robocza wyłożona płytami ceramicznymi;
- izolacja z włókien termicznych;
- zamontowane próżniowo elementy grzewcze;
- elektroniczny kontroler temperatury;
- możliwość zaprogramowania temperatury i czasu trwania procesu; oznakowanie CE;
- Wymagany okres gwarancji – co najmniej 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 42300000-9 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stacja oczyszczania wody - 1 szt.
- Stopnie oczyszczania wody:
o prefiltr osadowy 5µm,
o filtracja osadowo-węglowo-zmiękczająca (zintegrowany moduł),
o odwrócona osmoza,
o podwójna demineralizacja na mieszanym złożu jonowymiennym;
- Wydajność 10-12 dm3/h;
- Zbiornik ciśnieniowy o poj. 10 dm3 do magazynowania wody oczyszczonej;
- Woda oczyszczona w urządzeniu spełnia wymogi normy PN-EN ISO 3696: 1999 dla wód drugiego i trzeciego stopnia czystości;
- Wymagany okres gwarancji – co najmniej 12 miesięcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pH-METR - 9 szt.
- Zakres -6,000 ÷ 20,000 pH (± 1999,9 mV)
- Wodoszczelna obudowa
- Kalibracja elektrody w 1 do 5 punktów
- Wymagany okres gwarancji – co najmniej 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 38416000-4 - PH-metry
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konduktometr - 4 szt.
- Możliwość pomiaru cieczy o przewodności do 199,9 mS/cm
- Wodoszczelna obudowa
- Automatyczna kompensacja temperatury
- Wymagany okres gwarancji – co najmniej 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Waga - 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42923000-2 - Maszyny ważące i wagi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analizator biogazu - 1 szt.
- Zakresy pomiarowe:
- Metan - 0 - 100 obj.% CH4;
- Dwutlenek węgla - 0 - 100% obj. CO2;
- Tlen - 0 - 25% obj. O2 (opcja);
- Siarkowodór - 0 - 2000 ppm H2S;
- System ładowania,
- sondy w wyposażeniu;
- Pobór powietrza 45 l/h;
- Akumulator o czasie pracy ponad 8 godzin.
- Wymagany okres gwarancji – co najmniej 12 miesięcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszadło magnetyczne - 4 szt.
- bez grzania;
- silnik 0,6 W przeznaczony do mieszania substancji do objętości 5 l;
- zakres prędkości do 1100 obr/min;
- obudowa z polimeru;z
- Wymagany okres gwarancji – co najmniej 24 miesięcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 38436500-5 - Mieszadła mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Biureta (12 szt.), łapa do biuret (4 szt.), statyw na elektrodę (4 szt.)
Biurety:
- Klasa AS zgodna z normą DIN/ISO 385,
- Kran PTFE.
- Wykonane ze szkła borokrzemowego.
- Certyfikat serii.
Łapa do biuret:
- Pojedyncza,
- wykonana ze stali chromowanej lub ze stali nierdzewnej.
- Długość: 215 mm
- Rozstaw szczęk: 8-20 mm
Statyw ma elektrodę:
- Uchwyt dla max 3 elektrod o średnicy 12mm i 1 czujnika temperatury o średnicy max 11mm;
- ramiona po 20cm długości z regulacją kąta nachylenia;
- żeliwna podstawa z obrotem 360°
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chłodziarko-zamrażarka - 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do testów fermentacji - 1 zestaw
- Stanowisko na 12 prób,
- Szklane kolumny do zbierania gazu o pojemności minimum 5 litrów 12 szt,
- butelki do prób 500 ml, szkło borokrzemowe, 12szt.,
- wanna dolna 130x35x27cm (LxWxH)
- wanna górna 120x39x32 cm (LxWxH)
- przewody gazowe 24 szt,
- szybkozłączki 36szt,
- rama metalowa 1 szt, 122x43x180cm (LxWxH)
- węże 12 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkło i materiały laboratoryjne - 1 zestaw
- Kolba miarowa kl A z korkiem PE 25ml 8 szt.
- Kolba miarowa kl A z korkiem PE 100ml 40 szt.
- Kolba miarowa kl A z korkiem PE 250ml 4 szt.
- Kolba miarowa kl A z korkiem PE 1000ml 4 szt.
- Zlewka niska 50 ml 48 sztuk
- Zlewka niska 150 ml 48 szt.
- Zlewka niska 500 ml 4 sztuk
- Zlewka niska 1000 ml 4 szt.
- Zlewka plastikowa 500 ml 4 szt.
- Końcówki PP do pipet o pojemności 1000- 10000ul niesterylne 1 opakowanie 200 szt.
- Końcówki PP do pipet o pojemności 100-1000 µl niebieskie 1 opakowanie Końcówki PP do pipet o pojemności 5-200 µl, żółte 1 opakowanie
- Statyw do probówek, polipropylen, 207x129x60 mm (LxWxH) na 25 miejsc 8 sztuk
- Tygiel porcelanowy średni 120 ml 45 sztuk
- Pręt magnetyczny pokryty PTFE , 250 mm 1 sztuka.
- Mieszadełko magnetyczne 6x35 8 sztuk
- Mieszadełko magnetyczne 8/40 1 sztuka
- Pipeta Pasteura 3 ml 10 opakowań po 500 sztuk
- Probówka PP typu Falcon niesterylna 50ml stożkowa 2 opakowania po 100 sztuk
- Tryskawka z podziałką 500 ml 8 szt.
- Nożyczki standardowe dł. 175mm,
- noże 80mm ostro-ostre 4 szt.
- Plastikowa szczotka do butelek 4 szt.
- Szczotka do probówek z końcówką bawełnianą 4 szt
- Szczotka do probówek z pędzelkiem 4 szt.
- Pęseta materiał: stal 18/10 4 szt.
- Łyżeczka 145 mm materiał: stal 18/10
- 8 szt.,
- Łódeczka do naważania 35 mm, glazurowana duża 4 szt.
- Pipeta automatyczna jednokanałowa 20-200 µl 4szt.
- Pipeta automatyczna jednokanałowa 100-1000µl 4szt.
- Pipeta automatyczna jednokanałowa 1-10 ml 4szt.
- Bibuła filtracyjna jakościowa średnia, 100% celulozy, norma DIN 53137 100 arkuszy,
- Żywica jonowymienna norma PN-EN 12916:2009, ziarenka 1-2 mm; 1litr
- Butelka z szyjką na wodę destylowaną 10000 ml, polipropylen
Płuczka do oczu (4 szt.):
- pojemność 500 ml
- z uchwytem ściennym
Młynek laboratoryjny (1 szt.)
- przeźroczysta pokrywa
- antypoślizgowa podstawa
- pojemniki z 2 i 4 ostrzami
- do prób o masie do 70g
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki chemiczne - 1 zestaw
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dygestorium laminowane - 1 szt.
- Dygestorium laminowane o wym. 1290 x 850 x 2350mm [Sz x Gł xW] wyposażone w:
- blat z ceramiki litej monolitycznej z integrowanym podniesionym obrzeżem ze zlewikiem
- komora wykonana z płyty laminowanej wyłożonej ceramika litą o grubości 8mm od wewnątrz
- okno w ramie aluminiowej umocowane na 2 przeciwwagach
- 2 x gniazda elektryczne ip 44
- 1 x wlącznik głowny
- 1 x czujnik przepływu powietrza z włącznikiem oświetlenia
- szafa laminowana wentylowana z wyłożeniem wewnątrz PP z 2 kuwetami.
- Szafa z przegrodą pionowa po środku
4.2.6.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wagosuszarka - 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą świadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 3 do SWZ.
8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył świadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.1.3. Zamawiający może zadać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych świadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.1.4. Jeżeli złożone przez Wykonawcę świadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 9.1 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres usług wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ.
8.3. Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą świadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 3 do SWZ.
8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył świadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.1.3. Zamawiający może zadać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych świadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.1.4. Jeżeli złożone przez Wykonawcę świadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 9.1 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres usług wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ.
8.3. Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dla wszystkich części zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ, wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowy środek dowodowy: karta techniczna produktu (karta katalogowa producenta): charakterystyka techniczna i wyposażenie oferowanego produktu, sprzętu.Zamawiający wymaga żeby karta techniczna produktu (karta katalogowa producenta) zawierała co najmniej: oznaczenie producenta, nazwę oferowanego produktu, sprzętu (w tym: typ, model - zgodnie z zasadami przyjętymi przez producenta produktu, sprzętu) oraz wymienione w treści cechy oferowanego produktu określone w Załączniku nr 1 do SWZ jako „Wymagania minimalne".
W przypadku zestawów produktów dopuszcza się oddzielną kartę techniczną produktu (karta katalogowa producenta) dla każdego produktu, który wchodzi w skład zestawu.
Zamawiający zaakceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż karta techniczna produktu (karta katalogowa producenta), deklaracja zgodności CE, w szczególności dokumentację techniczną producenta.
Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
4.13. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 uPZP przewiduje, że w sytuacji, w której wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.4.14. Postanowienia ust. 4.13 nie stosuje się, jeżeli oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4.15. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie(zał.nr3). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 9.1 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. (zał. nr 4)
Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający zada od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej) w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie(zał.nr3). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 9.1 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. (zał. nr 4)
9.3 Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zadać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się Strony niniejszej umowy.2. Oprócz zmian umowy dopuszczonych w związku z okolicznościami, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i pkt 3-4, ust. 2 uPZP, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, zgodnie z ust. 3 - 6.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, nastąpi w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów - wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a stawka i kwota podatku od towarów i usług oraz wartość wynagrodzenia brutto ulegną zmianie odpowiednio do nowych przepisów.
4. Dopuszcza się przedłużenie terminu przewidzianego na wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 5, w przypadku:
1) Wystąpienia siły wyższej - W takim wypadku, umowa może zostać wydłużona o czas trwania siły wyższej lub czas niezbędny do odwrócenia skutków wystąpienia siły wyższej lub zostanie zmieniony termin wykonania obowiązku wynikającego z umowy, o czas trwania siły wyższej lub czas niezbędny do odwrócenia skutków wystąpienia siły wyższej.
2) Umowa może zostać zmieniona w przypadku, gdy zachodzi konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia lub terminu wykonania obowiązku wynikającego z umowy z powodu działania osoby lub osób trzecich, za których nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca. W przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego, że ziścił się ten warunek, umowa może zostać wydłużona o czas niezbędny do odwrócenia skutków działania osoby lub osób trzecich. Oceniając wystąpienie tej przesłanki, Zamawiający będzie badał w szczególności zachowanie przez Wykonawcę zasad należytej staranności.
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron umowy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian w przypadku zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą powodować zmiany wysokości wynagrodzenia, ani obniżenia parametrów technicznych i jakościowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia), zgodnie z poniższym:
1) konieczność dostarczenia innego, niż określonego w Umowie elementu lub urządzenia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w umowie urządzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, a proponowane przez Wykonawcę elementy lub urządzenia posiadają parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w Ofercie,
2) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego elementu lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego elementu lub urządzenia produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla elementu lub urządzenia zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 i art. 455 uPZP:
1) zmiana danych teleadresowych dotyczących Wykonawcy i Zamawiającego;
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego).
7. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.