BZP: Zakup sprzętu komputerowego do projektu „Inwestycja w edukację” – stawka VAT 23% (numer postępowania UD-IX-ZP-41-2025)
01.09.2025
2025/BZP 00400033/01
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego do projektu „Inwestycja w edukację” – stawka VAT 23% (numer postępowania UD-IX-ZP-41-2025)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIELNICA ŚRÓDMIEŚCIE MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-691
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodmiescie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego do projektu „Inwestycja w edukację” – stawka VAT 23% (numer postępowania UD-IX-ZP-41-2025)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a9a313-fd59-4984-a072-944e6947d329
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009731/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzętu komputerowego do projektu "Inwestycja w edukację" - stawka VAT 23%
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Inwestycja w edukację” nr FEMA.07.02-IP.01-0175/23, Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021-2027, Priorytetu VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na podstawie umowy nr FEMA.07.02-IP.01-0175/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-IX-ZP-41-2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Inwestycja w edukację” w postaci 28 tabletów, 2 projektorów krótkoogniskowych, 1 urządzenia wielofunkcyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy wraz z załącznikiem nr 1 do umowy - Specyfikacja techniczna sprzętu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające