BZP: Dostawa i montaż systemu szynoprzewodów w trzech salach wystawowych w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
02.09.2025
2025/BZP 00401654/01
Centrum Kultury ZAMEK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż systemu szynoprzewodów w trzech salach wystawowych
w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury ZAMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Marcin 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-809
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 607 609 019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ckzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż systemu szynoprzewodów w trzech salach wystawowych
w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b120484-472b-47b4-a481-fe304ece4480
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00172767/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż systemu szynoprzewodów w trzech salach wystawowych w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią:
Rozdziału XI. SWZ
"INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI"
oraz
Rozdziału XII. SWZ
"OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SWZ"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią:
Rozdziału XXI.
"OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią:
Rozdziału XXI. SWZ
"OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.261.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz związane z nią usługi w ramach zadania pn. „Dostawa i montaż systemu szynoprzewodów w trzech salach wystawowych w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu”, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, dokumentacją fotograficzną i rysunkową stanowiącą Załącznik nr 1A do SWZ - Załącznik nr 1 do OPZ, oraz Wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z treścią:
Rozdziału XVI. SWZ
"OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Gwarancji/Rękojmi
4.3.6.) Waga: 34,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie Techniczne
4.3.6.) Waga: 6,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, wykaże, że wpisany jest do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeśli wpis taki jest obowiązkowy
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
i. Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub Podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w Podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę wraz z montażem oświetlenia ekspozycyjnego i/lub wystawienniczego, o wartości każdego z zamówień co najmniej 50.000,00 zł/brutto - Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA!
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe zamówienie realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do jego realizacji – co należy wskazać odpowiednio w Oświadczeniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 8 do SWZ.
• Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składnia ofert.
• W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe dopuszcza się nie tylko zamówienie wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane (w trakcie realizacji). W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego na dzień upływu terminu składnia ofert.
• Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres dostaw od wymaganych przez Zamawiającego.
• Wykonawca nie może wykazać tych samych dostaw więcej niż jeden raz, dlatego wszystkie wykazane dostawy muszą być odpowiednio, jednoznacznie opisane w Wykazie Dostaw - Załącznik nr 5 do SWZ, poprzez podanie danych wymaganych przez Zamawiającego.
• W przypadku podania wartości dostaw w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego w dniu publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu Narodowy Bank Polski nie publikował kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski przed dniem publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 2 lit. d) SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia/lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych Podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie/lub jego części, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych Podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 7 do SWZ. W takim przypadku należy podać nazwy (firmy) Podmiotów oraz zakres w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 2 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ,
UWAGA!
• Obowiązek złożenia w/w oświadczenia aktualizuje się wyłącznie w sytuacji, gdy w postępowaniu ofertę złożyło co najmniej dwóch Wykonawców. W związku z tym, w sytuacji, w której w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, Zamawiający nie ma obowiązku wezwania Wykonawcy do złożenia przedmiotowego oświadczenia (źródło: https://www.gov.pl/web/uzp/repozytorium-dokumentow „Analizy zasadności żądania przez zamawiającego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego”).
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
UWAGA!
• W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ, Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. b), składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b), zastępuje się go w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określają-cych, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez Podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub cią-głych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA!
• Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składnia ofert.
• Jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wy-konaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
• Przez przyczyny niezależne od Wykonawcy należy rozumieć przyczyny, za które Wykonawca nie odpowiada, zwłaszcza noszące znamiona siły wyższej lub związane z zachowaniem Podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, takich jak:a) karty katalogowe i /lub strony katalogowe i/lub opracowania i/lub oświadczenia producenta oferowanych szynoprzewodów ze zdjęciem, zawierające pełne dane techniczne, w których winny być jednoznacznie zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów i cech określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
b) certyfikaty ENEC dla oferowanych szynoprzewodów.
UWAGA!
• W kolumnie nr 9 Formularza Cenowego – Załącznik nr 2A do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest podać informację, taką jak nazwa/nazwa własna/producent/model/typ/numer katalogowy, umożliwiającą jednoznaczną identyfikację oferowanego szynoprzewodu ze złożonymi przedmiotowymi środkami dowodowymi.
• Dokumenty i/lub oświadczenia składane przez Wykonawcę muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów i/lub oświadczeń sporządzonych w innym języku, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) karty katalogowe i /lub strony katalogowe i/lub opracowania i/lub oświadczenia producenta oferowanych szynoprzewodów ze zdjęciem, zawierające pełne dane techniczne, w których winny być jednoznacznie zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów i cech określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,b) certyfikaty ENEC dla oferowanych szynoprzewodów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty składające się na ofertę:a) Formularz Ofertowy - Załącznik nr 2 do SWZ,
b) Formularz Cenowy - Załącznik nr 2A do SWZ.
2. Dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SWZ,
b) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy,
c) Zobowiązanie Podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy zasoby - Załącznik nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy,
d) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4A do SWZ - jeżeli dotyczy,
e) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - Załącznik nr 10 do SWZ - jeżeli dotyczy,
f) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy,
g) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VII ust. 10 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.2. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty oraz pozostałe wymagane treści po ich uprzednim uzyskaniu od Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we wzorze Umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-10 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-10 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Powody niedokonania przez Zamawiającego podziału zamówienia na części, o których mowa w art. 91 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę i montaż systemu szynoprzewodów. Są to działania wzajemnie powiązane, których realizacja w ramach jednego zamówienia pozwoli na właściwe skoordynowanie prac, zapewnienie spójności technicznej oraz ograniczenie ryzyka opóźnień i kolizji realizacyjnych. Realizacja tych działań przez jednego Wykonawcę zapewni jednolity standard prac, kompatybilność techniczną oraz odpowiedzialność jednego Podmiotu za efekt końcowy. Podział zamówienia na odrębne części, czy to w podziale na dostawę i osobno na montaż, czy w podziale na każdą z sal wystawowych, wiązałby się z koniecznością przeprowadzenia dwóch odrębnych postępowań, co oznaczałoby wydłużenie czasu realizacji inwestycji. Ponadto, agregacja zamówienia pozwoli na uzyskanie korzystniejszych warunków finansowych w ramach jednej kompleksowej Umowy. Realizacja zamówienia przez kilku Wykonawców wiązałaby się z koniecznością zapewnienia szczegółowej koordynacji między nimi, co stworzyłby ryzyko wystąpienia opóźnień, rozbieżności technicznych oraz trudności w egzekwowaniu odpowiedzialności za poszczególne elementy realizacji zamówienia. W opinii Zamawiającego zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego podziału zakresu zamówienia, i nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o nie.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514).
4. Termin realizacji zamówienia wynosi 12 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
W formularzu niniejszego Ogłoszenia nie ma jednostki czasu "tydzień", w związku z czym wskazano termin 84 dni (12 tygodni x 7 dni).
5. Wizja lokalna – fakultatywna (na wniosek Wykonawcy).
6. Zamawiający zgodnie z art. 262 ustawy Prawo zamówień publicznych, o wszczęciu niniejszego postępowania niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w unieważnionym postępowaniu o numerze referencyjnym AZ.261.5.2025 (vide: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1157920).