BZP: Dostawa części do separatorów optycznych / 2025
03.09.2025
2025/BZP 00403947/01
"EKO-REGION" sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części do separatorów optycznych / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części do separatorów optycznych / 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dee5117-cb87-441d-a8b5-74a4f6da8af8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.eko-region.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania szczegółowo opisane są w Rozdziale XI i XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę dostawy części do separatorów optycznych według poniższej specyfikacji:
- Lampa T1 1206-000261 Lamp Socket Assy – AS4, Type 1 - 40 sztuk,
- Lampa T2 1206-004323 Lamp Socket Assy – AS4, Type 2 - 90 sztuk,
- Zawór TS200 5000-0071371-00 Valve TS200 - 40 sztuk,
- Zawór TS400 5000-0071372-00 Valve TS400 - 330 sztuk.
Łącznie 500 sztuk części
2. Zakres zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje:
2.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego: Zakład/Instalacji Bełchatów, 97-400 Bełchatów ul. Przemysłowa 14,
w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 14:00.
2.2. Koszt transportu pokrywa Wykonawca.
3. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy.
4. Dostarczone części powinny być zapakowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych w okresie co najmniej 12 miesięcy.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SWZ i umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42131220-4 - Zawory dyszowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31521000-4 - Lampy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
1) Kryterium I: Cena – maksymalnie 90,00 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 90,00 punktów. Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru:
Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa / Cena badanej oferty x 90
2) Kryterium II: Termin dostawy - maksymalnie 10,00 pkt
Termin dostawy:
• do 10 dni od podpisania umowy – 10,00 pkt,
• 11-20 dni od podpisania umowy – 5,00 pkt,
• 21-30 dni od podpisania umowy – 2,00 pkt,
• 31 dni i więcej od podpisania umowy – 0,00 pkt.
Maksymalny termin realizacji zamówienia to 30 dni kalendarzowych.
Wykonawca, który zaproponuje termin dostawy powyżej 30 dni zostanie oceniony na 0,00 pkt, a w przypadku udzielenia mu zamówienia, w umowie przyjęty zostanie termin dostawy 30 dni.
W przypadku braku określenia przez Wykonawcę terminu dostawy, Wykonawca zostanie oceniony na 0,00 pkt, a w przypadku udzielenia mu zamówienia, w umowie przyjęty zostanie termin dostawy 30 dni.
Termin dostawy musi być podany w pełnych dniach. Zamawiający nie dopuszcza wpisywania ww. wartości po przecinku.
Łączna suma punktów z kryterium I oraz II złoży się na łączną ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w ocenie ofert.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez Wykonawcę może wynieść: 90,00 pkt (cena) +10,00 punktów (termin dostawy) = 100,00 pkt.
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
• jednej dostawy lamp lub zaworów o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto, która ma obejmować dostawę o podobnych parametrach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia wraz z podaniem jej wartości netto, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego, czy dostawa ta została wykonana należycie, przy czym dowodem może być referencja, bądź inny dokument sporządzony przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana.
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 11 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale VIII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale VIII SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy opis możliwości zmian umowy został zawarty w § 10 umowy, która stanowi załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-12 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:a) w art. 108 ust. 1 Pzp;
b) w art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp, tj.:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm.).
2. Wykonawca przed zawarciem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5% wynagrodzenia brutto.
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego: Zakład/Instalacji Bełchatów, 97-400 Bełchatów ul. Przemysłowa 14, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 14:00.