BZP: Zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni: elektrotechnika, montaż systemów elektrycznych.
03.09.2025
2025/BZP 00403968/01
Miasto Gliwice
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni: elektrotechnika, montaż systemów elektrycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403968
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00399932
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część nr 1 - Sprzęt pomiarowy, pomoce dydaktyczne.
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni zawodowej technika systemów i urządzeń energetyki odnawialnej-elektrotechnika,montaż systemów elektrycznych w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy", nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
Część nr 1 obejmuje:
1. Watomierz analogowy klasa 0,5/ 2,5/5A; 120/240V– 2 szt
2. Watomierz analogowy klasa 0,5/ 2/10A; 240/480V– 2 szt
3. Watomierz analogowy klasa 0,5/2,5/5A; 240/480V- 2 szt
4. Amperomierz analogowy DC klasa 0,5 1/3/10/30A- 5 szt
5. Amperomierz analogowy AC klasa 0,5 1/3/10/30A- 5 szt
6. Woltomierz analogowy AC klasa 0,5 75/150/300/600V-5 szt
7. Woltomierz analogowy DC magnetoelektryczny – 12 zakresowy – 5 szt
8. Miliwoltomierz/miliamperomierz analogowy - 2 szt
9. Miernik do pomiarów instalacji fotowoltaicznych i elektrycznych - zestaw z wyposażeniem- 1 szt
10. Moduł do badania elementów RLC- 2 szt
11. Miernik/wykrywacz przewodów elektrycznych - 3 szt
Dostarczany sprzęt musi być:
a) fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, musi posiadać cechy i parametry minimalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
b) musi być zapakowany w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,
c) powinien posiadać certyfikat zgodności CE,
d) powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, kartę gwarancyjną producenta.
Powyższe dokumenty [wskazane w lit. c) i lit. d)] Wykonawca dostarcza wraz z dostawą sprzętu)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymagany termin gwarancji: min 24 miesiące, max 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru.,
Wymagany termin rękojmi: Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji.
Po zmianie:
Część nr 1 - Sprzęt pomiarowy, pomoce dydaktyczne.
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni zawodowej technika systemów i urządzeń energetyki odnawialnej-elektrotechnika,montaż systemów elektrycznych w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy", nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
Część nr 1 obejmuje:
1. Watomierz analogowy klasa 0,5/ 2,5/5A; 120/240V– 2 szt
2. Watomierz analogowy klasa 0,5/ 2/10A; 240/480V– 2 szt
3. Watomierz analogowy klasa 0,5/2,5/5A; 240/480V- 2 szt
4. Amperomierz analogowy DC klasa 0,5 1/3/10/30A- 5 szt
5. Amperomierz analogowy AC klasa 0,5 1/3/10/30A- 5 szt
6. Woltomierz analogowy AC klasa 0,5 75/150/300/600V-5 szt
7. Woltomierz analogowy DC magnetoelektryczny – 12 zakresowy – 5 szt
8. Miliwoltomierz z miliamperomierzem analogowy (w ramach jednego miernika) - 2 szt
9. Miernik do pomiarów instalacji fotowoltaicznych i elektrycznych - zestaw z wyposażeniem- 1 szt
10. Moduł do badania elementów RLC- 2 szt
11. Miernik/wykrywacz przewodów elektrycznych - 3 szt
Dostarczany sprzęt musi być:
a) fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, musi posiadać cechy i parametry minimalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
b) musi być zapakowany w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,
c) powinien posiadać certyfikat zgodności CE,
d) powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, kartę gwarancyjną producenta.
Powyższe dokumenty [wskazane w lit. c) i lit. d)] Wykonawca dostarcza wraz z dostawą sprzętu)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymagany termin gwarancji: min 24 miesiące, max 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru.,
Wymagany termin rękojmi: Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-09 09:00
Po zmianie:
2025-09-11 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-09 09:30
Po zmianie:
2025-09-11 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-08
Po zmianie:
2025-10-10