BZP: Dostawy leków na potrzeby chemioterapii
03.09.2025
2025/BZP 00404085/01
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy leków na potrzeby chemioterapii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy leków na potrzeby chemioterapii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be15b7d-8528-4e97-b040-d69ddc371e0d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078800/57/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.65 Dostawy leków na potrzeby chemioterapii
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6be15b7d-8528-4e97-b040-d69ddc371e0d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Strona internetowa prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/, adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6be15b7d-8528-4e97-b040-d69ddc371e0d
2.1 Strona internetowa na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/ oraz https://5wszk.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Treść oferty musi być zgodna z
wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia,
w szczególności zgodnie z niniejszą SWZ.
19.15. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona przy pomocy Formularza ofertowego i cenowego (Załącznik nr 1 i nr 2 do SWZ)
udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji
użytkownika dostępnej na stronie internetowej e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
w zakładce „składanie ofert”.
19.16. Aby złożyć ofertę Wykonawca musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i
warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie
i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
19.17. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia, określone w Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając
z Platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
19.18. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
19.19. Zamawiający zamieścił link do postępowania oraz ID postępowania w Rozdziale 2 SWZ. Postępowanie można wyszukać
również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
19.20. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu
się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
19.21. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP)
i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce
„Oferty/Wnioski”. UWAGA: Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e- Zamówienia i należy
zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu
postępowania.
19.22. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać/zmienić ofertę.
19.23. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”.
19.24. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na stronie internetowej
e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ w zakładce „składanie ofert”.
19.25. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie pdf oraz podpisana wewnętrznym kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać
o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia
podpisu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych udostępnionych w ramach postępowania jest
Zamawiający.
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail : rodo@5wszk.com.pl, pisemnie na adres Zamawiają-cego : 5
Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków
3. Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiają-cym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rozpo-rządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(„RODO”) w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”);
4. W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1 lit
b) RODO.
5. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowa-nia(komisja
przetargowa) oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;
6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane
przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy PZP; w odniesieniu
do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Prawa osób których dane są przetwarzane:
•prawo dostępu do danych osobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania)•prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy; Nieprzysługuje
Pani/Panu: •prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 89/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 493216,77 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 21
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doxorubicini liposomalna 2 mg/ml a 10 ml fiol.refundacja w chemioterapii szt 12
4.2.5.) Wartość części: 11929,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny. Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.6. Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dexamethasoni phosphas 8 mg/ml a 2,5 ml x 1 amp..refundacja w chemioterapii szt 200
Dexamethasoni phosphas 4 mg/ml a 1 ml x 5 amp..refundacja w chemioterapii op. 100
4.2.5.) Wartość części: 4611 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Abirateroni acetas 500 mg x 60 tabl refundacja w chemioterapii op. 40
4.2.5.) Wartość części: 14800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bevacizumabum 25mg/ml a 4 ml x 1 fiol refundacja w chemioterapii op. 10
Bevacizumabum 25mg/ml a 16 ml x 1 fiol refundacja w chemioterapii op. 10
4.2.5.) Wartość części: 22260 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cetuximabum 5mg/ml x 20 ml x 1 fiol refundacja w chemioterapii op. 20
4.2.5.) Wartość części: 15030,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cabazitaxelum refundacja w chemioterapii mg 500
4.2.5.) Wartość części: 59360 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regorafenib 40 mg x 84 tabl. powl. refundacja w chemioterapii op 3
4.2.5.) Wartość części: 31333,17 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Methotrexatum 100 mg/ ml a 50 ml x 1 fiol. refundacja w chemioterapii op 25
4.2.5.) Wartość części: 9275 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mesnum 100mg /ml a 4 ml x 15 amp refundacja w chemioterapii op 5
4.2.5.) Wartość części: 937,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Vinblastin wycena za 1 gram gram 300
4.2.5.) Wartość części: 3888 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sorafenib 200 mg x 112 tabl refundacja w chemioterapii op. 60
4.2.5.) Wartość części: 30000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dacarbazyna 100 mg x 10 fiolek refundacja w chemioterapii op. 5
Dacarbazyna 200 mg x 10 fiol. refundacja w chemioterapii op. 5
Dacarbazyna 500mg x 1 fiolka refundacja w chemioterapii op. 36
Dacarbazyna 1000 mg x 1 fiolka refundacja w chemioterapii op. 36
4.2.5.) Wartość części: 11744,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trastuzumabum dostępne w poj. 150 mg i 420 mg. fiolki, Cena za 1 mg refundacja w chemioterapii mg 21600
4.2.5.) Wartość części: 54000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Darbepoetinum alfa 500mcg/ml x 1 szt a 1 ml amp-strzyk, wstrzyk.(do wyboru przy zamowieniu) refundacja w chemioterapii szt 30
4.2.5.) Wartość części: 79999,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pegfilgrastimum 6 mg/0,6 ml x 1 amp-strzyk. refundacja w chemioterapii szt 200
4.2.5.) Wartość części: 45000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Capecitabine 150 mg x 60 tabl refundacja w chemioterapii op. 100
Capecitabine 500 mg x 120 tabl refundacja w chemioterapii op. 100
4.2.5.) Wartość części: 24370 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Famotidinum 40 mg x 30 tabl op. 10
Thiethylperazinum 6,5 mg x 50 tabl op. 50
Thiethylperazinum 6,5mg/1 ml x 5 amp op. 50
Clemastinum 0,002g/2ml x 5 amp op. 20
Clemastinum 1 mg x 30 tabl op. 30
Hydroxyzinum 10 mg x 30 tabl op. 60
Hydroxyzinum 25 mg x 30 tabl op. 60
Olanzapinum 10 mg x 30 tabl op. 20
4.2.5.) Wartość części: 6617,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Acidum zoledronicum 4 mg /5 ml lub 4 mg/100 ml refundacja w chemioterapii op 70
4.2.5.) Wartość części: 6307,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aprepitantum x 3 kaps( 1x 80 mg + 2x 125mg) refundacja w chemioterapii op. 30
4.2.5.) Wartość części: 1749 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Netupitantum + Palonosetroni hydrochloridum (300mg + 0,5 mg) x 1 kaps refundacja w chemioterapii szt 120
4.2.5.) Wartość części: 22800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Filgrastimum 30 mln j./0,5 ml x 1 amp-strzyk refundacja w chemioterapii op. 50
Filgrastimum 48 mln j./0,5 ml x 1 amp-strzyk refundacja w chemioterapii op. 50
4.2.5.) Wartość części: 7303,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i orientacyjny.Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany przyjętych w umowie ilości, stosownie do swoich potrzeb.
Niewykorzystanie przez Kupującego przedmiotu umowy w zakresie do 50% łącznej wartości nie wymaga podania przyczyn i
nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku
niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na podstawie
jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 1 umowy, do
przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia – plik excel,
10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,
10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje
w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),
10.1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
14. W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć
pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie
mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia
ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów
dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie
potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co
do ich prawdziwości).
17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia