BZP: Dostawy różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
03.09.2025
2025/BZP 00404724/01
Areszt Śledczy w Sosnowcu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Sosnowcu
1.3.) Oddział zamawiającego: Areszt Śledczy w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radocha 25
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_sosnowiec@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Więziennictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bae547a-5044-4fbc-ad6f-82a8bea7a192
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224045/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bae547a-5044-4fbc-ad6f-82a8bea7a1923.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań lub 2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: dkw_sosnowiec@sw.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy w Sosnowcu, 41-200 Sosnowiec, ul. Radocha 25;
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail grzegorz_jakobczyk@sw.gov.pl, telefon 32 263 12 13.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Posiadają Państwo :
1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw-2232/5/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 116459,73 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dżem (każdy smak za wyjątkiem truskawkowego) pakowany w opakowania jednostkowe do 14 kg -minimalny termin przydatności od daty dostawy 120 dni (KG 650)
2. Fasola „JAŚ” średni pakowana w opakowania jednostkowe do 25kg - minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni (KG 1200)
3. Fasolka szparagowa- minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni, opakowanie szklane (KG 30)
4. Groch łuszczony pakowany w opakowania jednostkowe do 25 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni (KG 1200)
5. Groszek konserwowy pakowany w opakowania jednostkowe 0,4 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni (KG 120)
6. Koncentrat pomidorowy 30% - minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni, opakowanie szklane do 0,9 kg (KG 350)
7. Marmolada pakowana w opakowania jednostkowe do 14kg - minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni (KG 550)
8. Miód sztuczny pakowany w opakowania jednostkowe do14 kg - minimalny termin przydatności od daty dostawy 120 dni (KG 350)
9. Ocet 10%-spirytusowy pakowany w opakowania jednostkowe od 0,5 L do 1 L - minimalny termin do spożycia 1 rok od dnia dostawy (L 70)
10. Soja – krajanka pakowana w opakowania jednostkowe do 25 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni (KG 200)
11. Kotlet sojowy pakowany w opakowania jednostkowe do 25 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni (KG 200)
12. Dżem truskawkowy pakowany w opakowania jednostkowe do 14 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 120 dni (KG 200)
13. Herbata granulowana (brak określonego opakowania jednostkowego)- minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy 180 dni (KG 60)
4.2.5.) Wartość części: 31086,96 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
15332290-3 - Dżemy
15863000-5 - Herbata
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-13 do 2026-10-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :
Nazwa kryterium: Waga
Cena 60 %
Termin płatności 40 %
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Nazwa kryterium: Cena
Wzór: cena najniższa
---------------------- x 60 pkt
cena danej oferty
Sposób oceny:
Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko cenę brutto ofert.
Nazwa kryterium: Termin płatności
Zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
30 dni – 40 punktów;
21 dni – 20 punktów;
14 dni – 10 punktów;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Margaryna do smażenia (kostka 250g) - minimalna zawartość tłuszczu 60% - minimalny termin przydatności 30 dni od daty dostawy (KG 2500)
2. Olej pakowany w opakowania jednostkowe od 1 L do 5 L - minimalny termin przydatności 180 dni od daty dostawy (L 320)
3. Śmietana 30-36 % (opakowania 200ml ml- 400 ml) - minimalny termin przydatności do spożycia 14 dni od daty dostawy (L 50)
4. Ser topiony (100 g) dopuszcza się wyrób seropodobny - minimalny termin przydatności do spożycia 60 dni od daty dostawy (KG 30)
5. Mleko w proszku odtłuszczone opakowanie 20-25 kg - minimalna data przydatności do spożycia 90 dni od daty dostawy (KG 250)
6. Twaróg chudy pakowany w opakowania jednostkowe 250g - minimalny termin przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy (KG 500)
7. Serek typu Fromage opakowanie od 70g-100g - minimalny termin przydatności do spożycia 21 dni od dnia dostawy (KG 70)
4.2.5.) Wartość części: 59758,47 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-13 do 2026-10-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :
Nazwa kryterium: Waga
Cena 60 %
Termin płatności 40 %
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Nazwa kryterium: Cena
Wzór: cena najniższa
---------------------- x 60 pkt
cena danej oferty
Sposób oceny:
Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko cenę brutto ofert.
Nazwa kryterium: Termin płatności
Zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
30 dni – 40 punktów;
21 dni – 20 punktów;
14 dni – 10 punktów;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Konserwa Turystyczna pakowana w opakowania jednostkowe 300g z otwieraczem - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 250)
2. Konserwa Tyrolska pakowana w opakowania jednostkowe 300g z otwieraczem - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 250)
3. Pasztet drobiowy pakowany w opakowania jednostkowe od 100g- 130g opak. Alu - pack z otwieraczem - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy 180 dni (KG 40)
4. Przysmak śniadaniowy pakowany w opakowania jednostkowe 300g z otwieraczem - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 250)
5. Paprykarz szczeciński w puszce lub alu -pack pakowana w opakowania jednostkowe od 0, 27kg do 0,330 kg z otwieraczem - minimalny termin przydatności do spożycia 360 dni od daty dostawy (KG 250)
4.2.5.) Wartość części: 15424,74 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15131310-1 - Pasztety
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-13 do 2026-10-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :
Nazwa kryterium: Waga
Cena 60 %
Termin płatności 40 %
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Nazwa kryterium: Cena
Wzór: cena najniższa
---------------------- x 60 pkt
cena danej oferty
Sposób oceny:
Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko cenę brutto ofert.
Nazwa kryterium: Termin płatności
Zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
30 dni – 40 punktów;
21 dni – 20 punktów;
14 dni – 10 punktów;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cynamon - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 7)
2. Czosnek mielony - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 10)
3. Przyprawa do zup w proszku - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 70)
4. Liść laurowy - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 15)
5. Majeranek - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 10)
6. Papryka mielona ostra - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 20)
7. Sos pieczeniowy w proszku - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 170)
8. Ziele angielskie ziarno - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 10)
9. Sól jadalna - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 600)
10. Przyprawa w płynie do zup - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 850)
11. Zupa pieczarkowa w proszku - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 150)
12. Pieprz mielony czarny - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 70)
13. Rosół w proszku - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 120)
14. Żurek w proszku - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 140)
15. Kminek - minimalny termin przydatności do spożycia 180 dni od dnia dostawy (KG 3)
4.2.5.) Wartość części: 10189,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-13 do 2026-10-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :
Nazwa kryterium: Waga
Cena 60 %
Termin płatności 40 %
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Nazwa kryterium: Cena
Wzór: cena najniższa
---------------------- x 60 pkt
cena danej oferty
Sposób oceny:
Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko cenę brutto ofert.
Nazwa kryterium: Termin płatności
Zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
30 dni – 40 punktów;
21 dni – 20 punktów;
14 dni – 10 punktów;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie art. 125 ust. 1
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie art. 125 ust. 1
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
2) wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu z udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
3) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe (jeżeli dotyczy) składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.