BZP: Dostawa fabrycznie nowego elektryczno-benzynowego samochodu osobowego w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”.
03.09.2025
2025/BZP 00405290/01
MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego elektryczno-benzynowego samochodu osobowego w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296795433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego elektryczno-benzynowego samochodu osobowego w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb5587fd-60ea-4e48-b042-adffca0dcc0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042357/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego (w ramach realizacji programu "Mazowsze bez smogu")
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot umowy współfinansowany jest w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w SWZ, Platforma on-line działająca pod adresem https://e-ProPublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e ProPublico.pl z zastrzeżeniem ust. 15 rozdziału 25 SWZ 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy: 1) ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę
kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa
określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub 2) podpisu zaufanego,
zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub 3)
podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. 3. Szczegóły dot. wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w rozdziałach 25-27 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66 , 07-300 Ostrów Mazowiecka.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą
przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
tego zamówienia;
4. Szczegółowe informacje dot. ochrony danych osobowych są zawarte w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego elektryczno-benzynowego samochodu osobowego w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”.
2. Przewidywany roczny przebieg auta 20 000 km.
3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą „Mazowsze bez smogu” realizowanego w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” dla Działania 2 (i) „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych” Funduszy Europejskich dla Mazowsza na lata 2021-2027.
4. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 „Opis Przedmiotu Zamówienia”.
5. Prawa i obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo w projekcie umowy - załącznik nr 2.
6. W miejscach, gdzie w opisie wymagań technicznych - równoważnych wskazano znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło czy szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za rozwiązanie „równoważne” uznany zostanie zaoferowany produkt, który spełni kryteria/parametry równoważności opisane przez Zamawiającego.
7. Wykonawca, który na etapie składania oferty, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów określonych w SWZ. 2. Punkty przyznawane za
podane w ust. 1 kryteria będą liczone według wzorów określonych w SWZ. 3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria
oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe parametry i wyposażenie samochodu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 zamówienie polegające na dostawie samochodu osobowego o wartości min. 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy – Formularz Techniczny (Karta weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia), zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Wykonawca w niniejszym zestawieniu obligatoryjnie wskazuje informacje wymagane przez Zamawiającego w tym: Oferowany producent/ typ/ model/ nazwę oraz informację w poszczególnych wierszach tabeli, czy dany parametr oferowanych produktów spełnia wymogi określone przez Zamawiającego.Karty katalogowe producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę wyposażenie opisane w wykazie oferowanego przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ.
Karty katalogowe producenta muszą zawierać: nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną wraz ze zdjęciem oferowanego produktu oraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów i opisów.
Jeżeli karta katalogowa producenta stanowi informację ogólnodostępną, zawartą na stronach internetowych producenta i zawiera wszystkie w/w cechy oferowanego sprzętu, forma wygenerowanego pliku ze stron internetowych producenta będzie przez Zamawiającego również akceptowana.
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli jednoznacznie potwierdzą, że dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeśli wymienione wyżej dokumenty nie zawierają danych na temat spełnianej przez oferowany pojazd normy emisji zanieczyszczeń lub danych określających emisję tlenku węgla, węglowodorów, tlenków azotu oraz cząstek stałych przez oferowany pojazd (zastosowany w oferowanym pojeździe silnik), Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokument sporządzony przez producenta pojazdu lub jego upoważnionego przedstawiciela, zawierający te informacje.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie Wykonawcy – Formularz Techniczny (Karta weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia), zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Wykonawca w niniejszym zestawieniu obligatoryjnie wskazuje informacje wymagane przez Zamawiającego w tym: Oferowany producent/ typ/ model/ nazwę oraz informację w poszczególnych wierszach tabeli, czy dany parametr oferowanych produktów spełnia wymogi określone przez Zamawiającego.Karty katalogowe producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę wyposażenie opisane w wykazie oferowanego przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ.
Karty katalogowe producenta muszą zawierać: nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną wraz ze zdjęciem oferowanego produktu oraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów i opisów.
Jeżeli karta katalogowa producenta stanowi informację ogólnodostępną, zawartą na stronach internetowych producenta i zawiera wszystkie w/w cechy oferowanego sprzętu, forma wygenerowanego pliku ze stron internetowych producenta będzie przez Zamawiającego również akceptowana.
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli jednoznacznie potwierdzą, że dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeśli wymienione wyżej dokumenty nie zawierają danych na temat spełnianej przez oferowany pojazd normy emisji zanieczyszczeń lub danych określających emisję tlenku węgla, węglowodorów, tlenków azotu oraz cząstek stałych przez oferowany pojazd (zastosowany w oferowanym pojeździe silnik), Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokument sporządzony przez producenta pojazdu lub jego upoważnionego przedstawiciela, zawierający te informacje.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)Dokumenty dotyczące wadium (jeżeli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN)
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą wskazany w rozdziale 29 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenia lub/i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej:1) związane z wystąpieniem siły wyższej, przez którą Strony rozumieją: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, stany nadzwyczajne, stany zagrożenia epidemicznego, stany epidemii, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, drastyczne zmiany warunków ekonomicznych powodujące niemożność wykonania zamówienia na przedstawionych w ofercie warunkach – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem siły wyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy, w tym w zakresie zmiany sposobu realizacji zamówienia lub wydłużenia terminu wykonania Umowy /poszczególnych terminów wskazanych w Umowie.
W przypadku zmiany terminu realizacji może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania ww. okoliczności. Strona wnioskująca o zmianę Umowy przedstawia dokumenty lub oświadczenia potwierdzające wpływ okoliczności na realizację Umowy;
2) w części dotyczącej zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy lub poszczególnych etapów realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych prac, zamówień udzielonych na podstawie art. 445 ustawy Pzp, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania prac objętych Umową, przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia publicznego lub odwoławczej, dotyczących przedmiotu niniejszej Umowy i opóźniających jej zawarcie.
W przypadku zmiany terminu realizacji może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o dodatkowy czas wynikających z ww. okoliczności. Strona wnioskująca o zmianę Umowy przedstawia dokumenty lub oświadczenia potwierdzające wpływ okoliczności na realizację Umowy;
3) zmiany rodzaju/modelu przedmiotu zamówienia na inny spełniający wszystkie minimalne wymogi oraz z zachowaniem ceny określonej w ofercie, w sytuacjach określonych w Umowie. Wykonawca musi poinformować o zaistniałej sytuacji Zamawiającego, przedstawić dowody potwierdzające spełnianie przesłanek oraz zaproponować rozwiązanie alternatywne, które Zamawiający musi zaakceptować;
4) w części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) konieczności wykonania dodatkowych prac lub zamówień udzielonych
na podstawie art. 445 ustawy Pzp, na skutek wystąpienia z jednej sytuacji określonej w pkt 1 lub 2, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
b) wystąpienia zmian stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku Umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto;
5) oznaczenia Wykonawcy w przypadku zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej;
6) zmiany treści Umowy w przypadku wystąpienia konieczności sprostowania występujących w niej oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
7) zmiany treści Umowy w przypadku zmiany albo wejścia w życie nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
8) zmiany treści Umowy w przypadku powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji
2. Z uwagi na ograniczenie ilości danych jakie można wpisać do ogłoszeń (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) - nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://e-ProPublico.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-11 12:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i którzy złożyli kolejne,niepodlegające odrzuceniu oferty o najniższych cenach
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą „Mazowsze bez smogu” realizowanego w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” dla Działania 2 (i) „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych” Funduszy Europejskich dla Mazowsza na lata 2021-2027.Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy