BZP: Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap I
04.09.2025
2025/BZP 00406434/01
Akademia Tarnowska
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.4.2.) Miejscowość: Tarnów
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.7.) Numer telefonu: 146316500
1.4.8.) Numer faksu: 146316600
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406434
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00391883
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
30 dni - 0 pkt
25-29 dni - 10 pkt
20-24 dni - 20 pkt
15-19 dni - 30 pkt
14 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
45 dni - 0 pkt
39-44 dni - 10 pkt
33-38 dni - 15 pkt
27-32 dni - 20 pkt
21-26 dni - 30 pkt
20 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 45 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 10) Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
30 dni - 0 pkt
25-29 dni - 10 pkt
20-24 dni - 20 pkt
15-19 dni - 30 pkt
14 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
45 dni - 0 pkt
39-44 dni - 10 pkt
33-38 dni - 15 pkt
27-32 dni - 20 pkt
21-26 dni - 30 pkt
20 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 45 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
30 dni - 0 pkt
25-29 dni - 10 pkt
20-24 dni - 20 pkt
15-19 dni - 30 pkt
14 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
45 dni - 0 pkt
39-44 dni - 10 pkt
33-38 dni - 15 pkt
27-32 dni - 20 pkt
21-26 dni - 30 pkt
20 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 45 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 6) Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
30 dni - 0 pkt
25-29 dni - 10 pkt
20-24 dni - 20 pkt
15-19 dni - 30 pkt
14 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
45 dni - 0 pkt
39-44 dni - 10 pkt
33-38 dni - 15 pkt
27-32 dni - 20 pkt
21-26 dni - 30 pkt
20 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 45 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 8) Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
30 dni - 0 pkt
25-29 dni - 10 pkt
20-24 dni - 20 pkt
15-19 dni - 30 pkt
14 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1, 3, 6, 8 i 10:
1) Cena brutto - 60%
2) Termin realizacji zamówienia - 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 8
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Termin realizacji:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 10 pkt
30-34 dni - 20 pkt
25-29 dni - 30 pkt
24 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 40 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 9) Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 9:
1) Cena 60%
2) Termin realizacji zamówienia 20%
3) Okres gwarancji 20%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 9:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Termin realizacji:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 5 pkt
30-34 dni - 10 pkt
25-29 dni - 15 pkt
24 dni i mniej - 20 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 40 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Okres gwarancji:
24 miesiące - 0 pkt
25-36 miesięcy - 10 pkt
37-48 miesięcy - 20 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 9:
1) Cena brutto 60%
2) Termin realizacji zamówienia 20%
3) Okres gwarancji 20%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
Dotyczy Części 9:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Termin realizacji:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 5 pkt
30-34 dni - 10 pkt
25-29 dni - 15 pkt
24 dni i mniej - 20 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 40 dni Oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Okres gwarancji:
24 miesiące - 0 pkt
25-36 miesięcy - 10 pkt
37-48 miesięcy - 20 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SWZ . W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część 1: Trenażery i akcesoria:
1. Trenażer do nauki badania per rectum, cewnikowania oraz badania jąder * - 1 szt.
2. Zestaw do Nauki Samobadania Piersi z Wymiennymi Guzkami* - 1 szt.
3. Zestaw ran przedstawiających odleżyny z tunelowaniem oraz kieszeniami* - 1 szt.
4. Zestaw silikonowych ran – kolostomie* - 1 szt.
5. Zestaw ran silikonowych - rany pooperacyjne* - 1 szt.
6. Końcówka do kabla pulsoksymetru od SimMana - 1 szt.
7. Model do nauki pielęgnacji stomii wklęsłej* - 1 szt.
8. Model kolostomii w fałdzie skóry na podstawie* - 1 szt.
9. Model kolostomii z zapaleniem na podstawie* - 1 szt.
10. Model kolostomii pod poziomem skóry na podstawie* - 1 szt.
11. Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja - 2 szt.
12. Trenażer do nauki wykonywania lewatywy - 2 szt.
13. Fantom do nauki zakładania i karmienia przez sondę, odsysania, pielęgnacji tracheotomii oraz gastrostomii - 1 szt.
14. Zestaw do nauki szycia chirurgicznego - 4 szt.
15. Zestaw do pozoracji ran dla pielęgniarek* - 1 Szt.
16. Flizelina do przykrycia Fantomów 70cmx50m - 1 rolka
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
Po zmianie:
Część 1: Trenażery i akcesoria:
1. Trenażer do nauki badania per rectum, cewnikowania oraz badania jąder * - 1 szt.
2. Zestaw do Nauki Samobadania Piersi z Wymiennymi Guzkami* - 1 szt.
3. Zestaw ran przedstawiających odleżyny z tunelowaniem oraz kieszeniami* - 1 szt.
4. Zestaw silikonowych ran – kolostomie* - 1 szt.
5. Zestaw ran silikonowych - rany pooperacyjne* - 1 szt.
6. Kabel pulsoksymetru kompatybilny z systemem SimMan 3G (Laerdal)* - 1 szt.
7. Model do nauki pielęgnacji stomii wklęsłej* - 1 szt.
8. Model kolostomii w fałdzie skóry na podstawie* - 1 szt.
9. Model kolostomii z zapaleniem na podstawie* - 1 szt.
10. Model kolostomii pod poziomem skóry na podstawie* - 1 szt.
11. Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja - 2 szt.
12. Trenażer do nauki wykonywania lewatywy* - 2 szt.
13. Fantom do nauki zakładania i karmienia przez sondę, odsysania, pielęgnacji tracheotomii oraz gastrostomii* - 1 szt.
14. Zestaw do nauki szycia chirurgicznego* - 4 szt.
15. Zestaw do pozoracji ran dla pielęgniarek* - 1 Szt.
16. Flizelina do przykrycia Fantomów 70cmx50m - 1 rolka
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 10, Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia w częściach 1-10 odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) materiałów firmowych w języku polskim np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji wskazujące:
• markę produktu/nazwę producenta,
• model urządzenia,
• konkretne parametry techniczne, potwierdzające zgodność z SWZ zaoferowanych urządzeń co do wszystkich wymagań parametrów technicznych i funkcjonalnych,
• informacji dotyczących wymaganych certyfikatów jakości/norm wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (jeżeli są wymagane w danej części),
UWAGA: Jako przedmiotowy środek dowodowy nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez Wykonawcę!.
Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć do:
Części 1: Trenażery i akcesoria:
• do poz. 1 Trenażer do nauki badania per rectum, cewnikowania oraz badania jąder
• do poz. 2 Zestaw do Nauki Samobadania Piersi z Wymiennymi Guzkami
• do poz. 3 Zestaw ran przedstawiających odleżyny z tunelowaniem oraz kieszeniami
• do poz. 4 Zestaw silikonowych ran – kolostomie
• do poz. 5 Zestaw ran silikonowych - rany pooperacyjne
• do poz. 6 Końcówka do kabla pulsoksymetru od SimMana
• do poz. 7 Model do nauki pielęgnacji stomii wklęsłej
• do poz. 8 Model kolostomii w fałdzie skóry na podstawie
• do poz. 9 Model kolostomii z zapaleniem na podstawie
• do poz. 10 Model kolostomii pod poziomem skóry na podstawie
• do poz. 11 Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja
• do poz. 12 Trenażer do nauki wykonywania lewatywy
• do poz. 13 Fantom do nauki zakładania i karmienia przez sondę, odsysania, pielęgnacji tracheotomii oraz gastrostomii
• do poz. 14 Zestaw do nauki szycia chirurgicznego
• do poz. 15 Zestaw do pozoracji ran dla pielęgniarek
- Części 2: Analizator składu masy ciała,
- Części 3: Modele anatomiczne,
- Części 4: Aparat EKG + wózek,
- Części 5: Urządzenie do tlenoterapii wysokoprzepływowej ze stelażem,
- Części 6: Opatrunki i zestawy do podciśnieniowej terapii leczenia ran:
• do poz. 1 Mobilny system jednorazowego użytku do podciśnieniowej terapii leczenia ran
• do poz. 2 Urządzenie do stacjonarnej podciśnieniowej terapii leczenia ran + kompatybilny system opatrunków
• do poz. 3 Urządzenie do podciśnieniowej terapii leczenia ran na 30 dni pełnej terapii + kompatybilne opatrunki
- Części 7: Głowica do USG,
- Części 8: Elektrokardiograf,
- Części 9: Spirometr,
- Części 10: Stetoskopy.
Wykonawca musi w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której Części i pozycji dotyczą materiały.
2. Poprzez pojęcie „marka produktu” należy rozumieć nazwę, określenie, znak, symbol, logo oraz projekt graficzny albo kombinację tych wszystkich elementów, których celem jest zdefiniowanie towarów, usług lub jednostek oraz ich wyróżnienie na rynku od produktów konkurencji. Określenie marka oznacza również identyfikację pochodzenia danego produktu, wskazanie jego producenta.
UWAGA: Marka produktu/producent oraz model urządzenia muszą być również wpisane w formularzu asortymentowo-ofertowym w kolumnie 10, dane te powinny być tożsame z danymi wykazanymi w przedmiotowych środkach dowodowych.
3. Wyżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym, zgodnie z zasadami niniejszej SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia w częściach 1-10 odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) materiałów firmowych w języku polskim np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji wskazujące:
• markę produktu/nazwę producenta,
• model urządzenia,
• konkretne parametry techniczne, potwierdzające zgodność z SWZ zaoferowanych urządzeń co do wszystkich wymagań parametrów technicznych i funkcjonalnych,
• informacji dotyczących wymaganych certyfikatów jakości/norm wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (jeżeli są wymagane w danej części),
UWAGA: Jako przedmiotowy środek dowodowy nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez Wykonawcę!.
Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć do:
Części 1: Trenażery i akcesoria:
• do poz. 1 Trenażer do nauki badania per rectum, cewnikowania oraz badania jąder
• do poz. 2 Zestaw do Nauki Samobadania Piersi z Wymiennymi Guzkami
• do poz. 3 Zestaw ran przedstawiających odleżyny z tunelowaniem oraz kieszeniami
• do poz. 4 Zestaw silikonowych ran – kolostomie
• do poz. 5 Zestaw ran silikonowych - rany pooperacyjne
• do poz. 6 Kabel pulsoksymetru kompatybilny z systemem SimMan 3G (Laerdal)
• do poz. 7 Model do nauki pielęgnacji stomii wklęsłej
• do poz. 8 Model kolostomii w fałdzie skóry na podstawie
• do poz. 9 Model kolostomii z zapaleniem na podstawie
• do poz. 10 Model kolostomii pod poziomem skóry na podstawie
• do poz. 11 Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja
• do poz. 12 Trenażer do nauki wykonywania lewatywy
• do poz. 13 Fantom do nauki zakładania i karmienia przez sondę, odsysania, pielęgnacji tracheotomii oraz gastrostomii
• do poz. 14 Zestaw do nauki szycia chirurgicznego
• do poz. 15 Zestaw do pozoracji ran dla pielęgniarek
- Części 2: Analizator składu masy ciała,
- Części 3: Modele anatomiczne,
- Części 4: Aparat EKG + wózek,
- Części 5: Urządzenie do tlenoterapii wysokoprzepływowej ze stelażem,
- Części 6: Opatrunki i zestawy do podciśnieniowej terapii leczenia ran:
• do poz. 1 Mobilny system jednorazowego użytku do podciśnieniowej terapii leczenia ran
• do poz. 2 Urządzenie do stacjonarnej podciśnieniowej terapii leczenia ran + kompatybilny system opatrunków
• do poz. 3 Urządzenie do podciśnieniowej terapii leczenia ran na 30 dni pełnej terapii + kompatybilne opatrunki
- Części 7: Głowica do USG,
- Części 8: Elektrokardiograf,
- Części 9: Spirometr,
- Części 10: Stetoskopy.
Wykonawca musi w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której Części i pozycji dotyczą materiały.
2. Poprzez pojęcie „marka produktu” należy rozumieć nazwę, określenie, znak, symbol, logo oraz projekt graficzny albo kombinację tych wszystkich elementów, których celem jest zdefiniowanie towarów, usług lub jednostek oraz ich wyróżnienie na rynku od produktów konkurencji. Określenie marka oznacza również identyfikację pochodzenia danego produktu, wskazanie jego producenta.
UWAGA: Marka produktu/producent oraz model urządzenia muszą być również wpisane w formularzu asortymentowo-ofertowym w kolumnie 10, dane te powinny być tożsame z danymi wykazanymi w przedmiotowych środkach dowodowych.
3. Wyżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym, zgodnie z zasadami niniejszej SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-08 10:00
Po zmianie:
2025-09-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-08 10:20
Po zmianie:
2025-09-11 10:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-07
Po zmianie:
2025-10-10