BZP: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
04.09.2025
2025/BZP 00407378/01
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930000260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpu@mops.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34e3000a-b1dd-4bd6-aeca-b105ee6c5286
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044382/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34e3000a-b1dd-4bd6-aeca-b105ee6c52863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl/) lub poczty elektronicznej szpu@mops.wroclaw.pl. Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia, o
których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp oraz innych wymaganych dokumentów w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przy użyciu
Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest
dostępna pod adresem: e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/) lub poczty elektronicznej szpu@mops.wroclaw.pl. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na
Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Minimalne wymagania
techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia zostały opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z
funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem
telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w
zakładce „Zgłoś problem”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB
(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Za datę przekazania oferty oraz zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji składanych
za pomocą platformy e-Zamówienia przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia. Przeglądanie i pobieranie
publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Komunikacja
w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
„dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania
konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Zamawiający i Wykonawca może również
komunikować się za pomocą poczty elektronicznej o adresie e-mail: szpu@mops.wroclaw.pl. Dokumenty elektroniczne składane są
przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: szpu@mops.wroclaw.pl. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415 zm). Pozostałe informacje zawiera Rozdz. I SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZPU.281.33.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30232100-5 - Drukarki i plotery
30232150-0 - Drukarki atramentowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji z uwzględnieniem zapisów zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ - Cz. III. Oświadczenie dotyczące podmiotowych środków
dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe dla zadania nr 1:a) szczegółowe informacje wykonawcy o oferowanym produkcie dla zadania nr 1,
b) specyfikacje techniczne producentów oferowanego sprzętu (tabela 1) w tym listwy antyprzepięciowej dostarczanej wraz z
komputerem typu All In One (sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski),
Uwaga! Zamawiający nie uzna jako przedmiotowego środka dowodowego dokumentu - specyfikacji technicznej -
sporządzonego przez wykonawcę poprzez przeklejenie (przepisanie) wymagań Zamawiającego wskazanego
w opisie przedmiotu zamówienia (tabela 1);
W zakresie listwy antyprzepięciowej Zamawiający dopuszcza również złożenie innego niż specyfikacja techniczna
oferowanego sprzętu dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w OPZ w
tabeli 1.
c) aktualny wynik testu PassMark CPU Mark (zamawiający dopuszcza wydruk
w języku angielskim), dla komputera typu All In One (Załącznik nr 3.1 do SWZ, poz. nr 1);
d) aktualny wynik testu PassMark Average Drive Rating Mark (zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim), dla
komputera typu All In One (Załącznik nr 3 do SWZ, poz. nr 1);
e) deklaracja zgodności CE dla komputera typu All In One (Załącznik nr 3.1 do SWZ, poz. nr 1).
Uwaga! Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowany sprzęt
spełnia określone przez zamawiającego wymagania z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie uzna jako równoważny
przedmiotowy środek dowodowy dokumentu – specyfikacji technicznej sporządzonego przez wykonawcę poprzez
przeklejenie (przepisanie) wymagań Zamawiającego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia (tabela 1).
Przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzać wszystkie informacje określone w OPZ dla zadania nr 1 w tabeli nr 1, z
wyłączeniem tych oznaczonych kolorem niebieskim.
Przedmiotowe środki dowodowe dla zadania nr 2:
a) szczegółowe informacje wykonawcy o oferowanym produkcie dla zadania nr 2,
b) specyfikacje techniczne producentów oferowanego sprzętu (tabela 1-8) - sporządzone w języku polskim lub
przetłumaczone na język polski.
Uwaga! Zamawiający nie uzna jako przedmiotowego środka dowodowego dokumentu - specyfikacji technicznej -
sporządzonego przez wykonawcę poprzez przeklejenie (przepisanie) wymagań Zamawiającego wskazanego
w opisie przedmiotu zamówienia (tabela 1-8);
c) aktualny wynik testu PassMark CPU Mark (zamawiający dopuszcza wydruk
w języku angielskim) dla laptopa (Załącznik nr 3.2 do SWZ, poz. nr 1);
d) aktualny wynik testu PassMark Average Drive Rating Mark (zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim) dla
laptopa (Załącznik nr 3.2 do SWZ, poz. nr 1);
e) deklaracja zgodności CE dla laptopa (Załącznik nr 3.2 do SWZ, poz. nr 1).
Uwaga! Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowany sprzęt
spełnia określone przez zamawiającego wymagania z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie uzna jako równoważny
przedmiotowy środek dowodowy dokumentu – specyfikacji technicznej sporządzonego przez wykonawcę poprzez
przeklejenie (przepisanie) wymagań Zamawiającego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia (tabela 1).
Przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzać wszystkie informacje określone w OPZ dla zadania nr 2 w tabelach nr 1-8, z wyłączeniem tych oznaczonych kolorem niebieskim