BZP: Zakup sprzętu do utrzymania dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego
05.09.2025
2025/BZP 00408264/01
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SIEMIATYCZACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu do utrzymania dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SIEMIATYCZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 253
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856552680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdsiemiatycze.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu do utrzymania dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-507645fb-1608-428c-9d10-a6ca08c08169
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025266/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego do utrzymania dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego
1.2.2 Zakup kosiarki łańcuchowej do utrzymania dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-507645fb-1608-428c-9d10-a6ca08c081693.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz
poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pzdsiemiatycze.org
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych
wraz z ofertą to 250 MB.
11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: PZD1.2610.6.2025
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD1.2610.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup ciągnika rolniczego do utrzymania dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego
Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przystosowanego do poruszania się po drogach publicznych do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach nie starszy niż 2024 rok.
Wysokość z kabiną min 2900 mm – max 3600 mm
Rozstaw osi min 2500 mm – max 3500 mm
Długość całkowita min 4000 mm – max 6500 mm
Ciągnik rolniczy powinien posiadać:
1.W zakresie silnika wytyczne:
- 6 cylindrów,
- moc znamionowa 180 KM – 220 KM,
- pojemność skokowa min 6,0 L
- turbo, intercooler,
- układ wtryskowy common rail,
- skrzynia biegów minimum 18 przełożeń do przodu i 18 przełożeń do tyłu z możliwością pracy w trybie półautomatycznym lub skrzynia w pełni automatyczna.
2. W zakresie kabiny wytyczne:
- 4 słupkowa lub 6 słupkowa,
- fotel pasażera,
- ogrzewanie i klimatyzacja,
- radio z głośnikami.
3. Oświetlenie: przednie i tylne światła led
4. Rewers elektrohydrauliczny
5. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika: min 7 500 KG
6. Zaczep tylny automatyczny
7. Układ hamulcowy na 4 koła
8. Pompa hydrauliczna o wydajności min 50L/MIN
9. Masa własna min 7 000 kg
10. Przedni TUZ (z min 1 parą hydrauliki z przodu ciągnika) siła podnoszenia min 3 tony
11. Układ pneumatyki do sterowania hamulcami przyczepy
12. Oś przednia amortyzowana, blokada mechanizmów różnicowych.
13. Zbiornik paliwa min: 250 L
14. Koła przednie min. 420/85 R24
15. Koła tylne min. 520/70 R38
16. Oświetlenie ostrzegawcze umieszczone na dachu ciągnika min 2 sztuki
17. Hydraulika zewnętrzna min.4 pary szybkozłącza z tyłu ciągnika
18. Dodatkowe obciążniki na koła i dodatkowy obciążnik na przód.
Przeglądy serwisowe (materiał +robocizna) w okresie trwania gwarancji wymagany przez producenta (według instrukcji obsługi) w cenie maszyny (na koszt dostawcy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W części 1:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Masa własna pojazdu (M) – waga kryterium 20 %;
3) Moc znamionowa (Z) – waga kryterium 10%
4) Rozstaw osi (R) – waga kryterium 10%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium Cena (C) – waga 60%
Zamawiający w ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę
100 – wskaźnik stały
Oferta w kryterium cena oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium „Masa własna pojazdu” (M) – waga kryterium 20 %
Przez kryterium masa własna pojazdu (M) do oceny Zamawiający przyjmie masę pojazdu wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, tj. zaznaczenie odpowiedniego kwadratu.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Najmniejsza masa własna pojazdu jest równa 9 ton lub jest mniejsza niż 9 ton, a największa masa własna pojazdu wynosi powyżej 9 ton. Zamawiający w kryterium „Masa własna pojazdu” przyznawać będzie następujące punkty:
- poniżej lub równa 9 ton- 10 pkt
- powyżej 9 ton- 20 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu Oferty odpowiedniego kwadratu określającego ww. masa własna pojazdu, albo zaznaczy więcej niż jeden kwadrat, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował masę własną pojazdu poniżej lub równą 9 ton i przyzna wykonawcy w tym kryterium 10 punktów.
3) Kryterium „Moc znamionowa” (Z) – waga kryterium 10 %
Przez kryterium moc znamionowa (Z) do oceny Zamawiający przyjmie moc wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, tj. zaznaczenie odpowiedniego kwadratu.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
Najmniejsza moc znamionowa ciągnika wynosi 180 KM- 200 KM , a największa moc znamionowa ciągnika wynosi 201 KM - 220 KM Zamawiający w kryterium „Moc znamionowa” przyznawać będzie następujące punkty:
- 180-200 KM - 5 pkt.
- 201-220 KM - 10 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu Oferty odpowiedniego kwadratu określającego ww. moc znamionową, albo zaznaczy więcej niż jeden kwadrat, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował moc znamionową pojazdu 180- 200 KM i przyzna wykonawcy w tym kryterium 5 punktów
UWAGA!: Zamawiający nie dopuszcza ciągnika o mocy znamionowej mniejszej niż 180 KM oraz większej niż 220 KM, z uwagi na warunki dofinansowania.
4) Kryterium „Rozstaw osi” (R) – waga kryterium 10 %
Przez kryterium Rozstaw osi (R) do oceny Zamawiający przyjmie rozstaw osi pojazdu wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, tj. zaznaczenie odpowiedniego kwadratu.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
Najmniejszy rozstaw osi jest równy 2 900 mm lub jest mniejszy niż 2 900 mm, a największy rozstaw osi wynosi powyżej 2 900 mm. Zamawiający w kryterium „Rozstaw osi” przyznawać będzie następujące punkty:
- poniżej lub równy 2 900mm- 5 pkt
- powyżej 2 900 mm - 10 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu Oferty odpowiedniego kwadratu określającego ww. rozstaw osi, albo zaznaczy więcej niż jeden kwadrat, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował rozstaw osi pojazdu poniżej lub równy 2 900 mm i przyzna wykonawcy w tym kryterium 5 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Masa własna pojazdu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc znamionowa
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozstaw osi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup kosiarki łańcuchowej do utrzymania dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego
Dostawa fabrycznie nowej kosiarki na wysięgniku przystosowanym do montażu zmienianych głowic i współpracy z nimi.
Parametry kosiarki bez głowic:
1.Ramię wysięgnika min 6,0 m
2.Zintegrowany obwód hydrauliczny do współpracy z 2 głowicami.
3.Masa min 2000 kg
4.WOM obr/min w przedziale: 700-900
5. Sterowanie ramieniem z joysticka
Parametry pierwszej głowicy (głowica łańcuchowa):
1.Szerokość robocza : 1600 mm – 1800 mm
2.Przepływ oleju: 100-200 l/min
3.Zalecane ciśnienie: 200 – 400 bar
4.Masa min: 450 kg
5.Długość min: 2300 mm
6.Wysokość min:800 mm
Parametry drugiej głowicy (głowica bijakowa):
1.Szerokość robocza : 130 mm – 150 mm
2.Przepływ oleju: 50-150 l/min
3.Zalecane ciśnienie: 200 – 400 bar
4.Masa min: 350 kg
5.Długość min: 1000 mm
6.Wysokość min: 800 mm
4.2.6.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres Gwarancji (G) – waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium Cena (C) – waga 60%
Zamawiający w ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę
100 – wskaźnik stały
Oferta w kryterium cena oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
c) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
d) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium „Okres gwarancji” (G) – waga kryterium 40 %
Przez kryterium okres gwarancji (G) do oceny Zamawiający przyjmie okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, tj. zaznaczenie odpowiedniego kwadratu.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące, a najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony przy ocenie ofert wynosi 36 miesiące
Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji” przyznawać będzie następujące punkty:
- 24 miesiące gwarancji – 0 pkt
- 30 miesięcy gwarancji - 20 pkt
- 36 miesięcy gwarancji – 40 pkt
Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu Oferty odpowiedniego kwadratu określającego ww. okres gwarancji, albo zaznaczy więcej niż jeden kwadrat, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyzna wykonawcy w tym kryterium 0 punktów.
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2 -oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne (art. 99 ust. 5 Pzp) o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu (art. 99 ust. 6 Pzp), uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne (art. 99 ust. 5 Pzp) o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu (art. 99 ust. 6 Pzp), uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy projektu wykonają poszczególni wykonawcy