BZP: Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno – obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem
05.09.2025
2025/BZP 00409759/01
POGRANICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno – obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POGRANICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524446240
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.4.2.) Miejscowość: Sokółka
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spolka-pogranicze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spolka-pogranicze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409759
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00398652
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno-obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno-obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem”.
1.2. Zamówienie obejmuje dostawę głowicy uchylno-obrotowej z dodatkowym osprzętem fabrycznie nowej - rok produkcji 2025, sprawnej technicznie.
1.3. Przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w dokumentach zamówienia.
1.4. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
1.5. Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim.
1.6. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi min. 12 miesięcy.
1.7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określają wystawione i przekazane Zamawiającemu Karty Gwarancyjne.
1.8. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z wymaganymi przez producenta przeglądami gwarancyjnymi i kosztami ich przeprowadzenia, a także z naprawami gwarancyjnymi oraz naprawami przedmiotu zamówienia w trakcie okresu gwarancyjnego, a w szczególności:
1) koszty dojazdu,
2) koszty robocizny i tzw. materiałów pomocniczych,
3) koszty pobytu serwisantów,
4) koszty transportu przedmiotu zamówienia do serwisu,
1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
1.10. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania urządzenia w okresie gwarancyjnym.
1.11. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, budowy, bezpieczeństwa i konserwacji.
1.12. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
1.13. Głowica uchylno-obrotowa wraz z dodatkowym osprzętem powinna mieć przed przekazaniem Zamawiającemu wykonane wymagane przeglądy poparte dokumentami z tych przeglądów.
1.14. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Pogranicze Sp. z o.o. w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12.
1.15. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego dokonana ma być na koszt i pełną odpowiedzialność Wykonawcy.
1.16. Dodatkowo w ramach dostawy należy dołączyć Katalog części zamiennych, DTR z Instrukcją obsługi w języku polskim, Dokumenty gwarancyjne
1.17. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
1.18. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo – odbiorczy.
1.19. Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia.
1.20. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
Po zmianie:
1. Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno-obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno-obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem”.
1.2. Zamówienie obejmuje dostawę głowicy uchylno-obrotowej z dodatkowym osprzętem fabrycznie nowej - rok produkcji 2025, sprawnej technicznie.
1.3. Przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w dokumentach zamówienia.
1.4. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
1.5. Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim.
1.6. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi min. 12 miesięcy.
1.7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określają wystawione i przekazane Zamawiającemu Karty Gwarancyjne.
1.8. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z wymaganymi przez producenta przeglądami gwarancyjnymi i kosztami ich przeprowadzenia, a także z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia w trakcie okresu gwarancyjnego, a w szczególności:
1) koszty dojazdu,
2) koszty robocizny i tzw. materiałów pomocniczych,
3) koszty pobytu serwisantów,
4) koszty transportu przedmiotu zamówienia do serwisu,
1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
1.10. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania urządzenia w okresie gwarancyjnym.
1.11. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, budowy, bezpieczeństwa i konserwacji.
1.12. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
1.13. Głowica uchylno-obrotowa wraz z dodatkowym osprzętem powinna mieć przed przekazaniem Zamawiającemu wykonane wymagane przeglądy poparte dokumentami z tych przeglądów.
1.14. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Pogranicze Sp. z o.o. w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12.
1.15. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego dokonana ma być na koszt i pełną odpowiedzialność Wykonawcy.
1.16. Dodatkowo w ramach dostawy należy dołączyć Katalog części zamiennych, DTR z Instrukcją obsługi w języku polskim, Dokumenty gwarancyjne
1.17. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
1.18. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo – odbiorczy.
1.19. Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia.
1.20. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-08 12:00
Po zmianie:
2025-09-10 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-08 12:05
Po zmianie:
2025-09-10 12:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-06
Po zmianie:
2025-10-08