BZP: „Dostawy paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie”
08.09.2025
2025/BZP 00411252/01
Zarząd Dróg Powiatowych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawy paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39960e63-e8c2-47e3-9703-f10db75d705c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035179/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarzadu Dróg Powiatowych w Lesznie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania dot. specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub
MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa poza przeglądarką Internet Explorer; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3; g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Wykonawca, przystępując do postępowania: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na str. internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący; b) stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie platformazakupowa.pl. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu. 4. instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5. Zalecenia: 1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.05.2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności. 2) Rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc.docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf; 3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip; b) .7Z; 4) Wśród formatów powszechnych a niewystępujących w „Rozporządzeniu KRI” występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5) Zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6) W przypadku stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zaleca się w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES; - pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Należy pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; - Rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem
czasu. 7) Zaleca się aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów może doprowadzić do problemów przy weryfikacji plików. 8) Ofertę należy przygotować z należytą starannością, 9) Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert. 10) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty
np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 11) Zaleca się aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to naruszać integralności plików, i doprowadzić do odrzucenia oferty.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, tel. 65 525 69 80;
inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych, Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno jest Pani Alina Twardowska-Wójcik, kontakt: iod@zdp.leszno.pl, 65 525 69 80;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawy paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie” prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji;
Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej.
Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
• ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• aktów wykonawczych do ustawy Pzp;
• ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
• ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
• ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
• co wypełnia legalność przesłanek przetwarzania danych opisaną w art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO.
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp.
1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/p.n/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SUKCESYWNE, SAMODZIELNE TANKOWANIE PALIW Z DYSTRYBUTORÓW DO SAMOCHODÓW I SPRZĘTU ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W LESZNIE
a) sukcesywne, samodzielne, całodobowe, bezgotówkowe tankowanie przez pracowników Zamawiającego z dystrybutorów, na stacjach paliw Wykonawcy do samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie:
• benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 zgodnej z normą PN-EN 228 – w ilości 6 250 litrów,
• oleju napędowego ON zgodnego z normą PN-EN 590 – w ilości 22 500 litrów.
Sukcesywne, samodzielne tankowanie paliwa przez pracowników Zamawiającego tj. oleju oraz benzyny na stacjach paliw Wykonawcy odbywać się będzie poprzez doraźne, bezgotówkowe całodobowe, 7 dni w tygodniu, tankowanie paliwa do zbiorników paliwa samochodów i sprzętu, na stacjach benzynowych Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
1) Wykonawca dla zamówienia o którym mowa w ust. 2 powyżej zapewni:
a) możliwość całodobowego tankowania paliwa w miarę potrzeb Zamawiającego;
b) możliwość tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń o małych pojemnościach np. piły spalinowe, kosy mechaniczne, płyta wibracyjna, piła do cięcia nawierzchni.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania ww. paliw za pomocą:
a) asygnat, na których podpisuje się osoba pobierająca paliwo, lub
b) systemu elektronicznego kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN
3) W sytuacji opisanej w ww. ust. 3 pkt. 2 lit. a), Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji (wydań zewnętrznych- WZ), na którym jest wpisana data, miejscowość, numer rejestracyjny, osoba pobierająca paliwo, oraz stan licznika auta, co umożliwia kontrolę pobranego paliwa.
4) W sytuacji opisanej w ww. ust. 3 pkt. 2 lit. lit. b), Zamawiający dopuszcza możliwość bezgotówkowego pobierania paliwa z wykorzystaniem systemu elektronicznych kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN, zapewnia bezgotówkowe przekazanie kart flotowych w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Ilość kart określona będzie z chwilą realizacji umowy.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość wydania dodatkowych kart paliwowych z chwilą zarejestrowania nowego zakupionego samochodu lub sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie.
6) Karty nowe wydawane są Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty lub kradzieży, Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży i na stronie internetowej Wykonawcy.
7) W przypadku wyboru Wykonawcy, którego ważne karty Zamawiający już posiada, dopuszcza się możliwość odstąpienia od konieczności wydania nowych kart po podpisaniu umowy. Wymiana kart na nowe nastąpi po terminie ważności kart i będzie odbywać się w sposób sukcesywny, według harmonogramu przedstawionego Wykonawcy przez Zamawiającego.
8) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania na stacjach paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Obwodu Drogowego w Lesznie, ul. Energetyków 10.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt)
1. Zaoferowana cena brutto za litr oleju napędowego (ON) 40 pkt
2 Zaoferowana cena brutto za litr benzyny bezołowiowej 95 10 pkt
3. Stały rabat kwotowy (w PLN) 50 pkt
RAZEM 100 pkt
a) Kryterium „ zaoferowana cena brutto za litr oleju napędowego (ON)”:
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie liczbę punktów w przedmiotowym kryterium
w następujący sposób:
Oferty będą oceniane na podstawie podanej w Formularzu oferty zaoferowanej średniej arytmetycznej wyliczonej na podstawie cen brutto za 1 litr oleju napędowego obowiązujących w dniu 04.09.2025 r. we wszystkich stacjach Wykonawcy na terenie powiatu leszczyńskiego.
Zamawiający na potrzeby dokonania wyliczenia punktacji w tym kryterium, dokona obliczenia odrębnie dla każdego Wykonawcy.
Zamawiający ofercie o najniższej zaoferowanej cenie za litr oleju napędowego przyzna 40 punktów, a każda następna oferta zostanie oceniona według następującego wzoru:
C min
C= --------------- x 40 = … pkt.
Cob
gdzie:
C - wartość punktowa danej oferty,
C min - oferowana najniższa cena (zaoferowana na podstawie średniej arytmetycznej cen brutto za 1 litr oleju napędowego obowiązujących w dniu 04.09.2025 r. na wszystkich stacjach danego Wykonawcy na terenie powiatu leszczyńskiego),
Cob - cena oferty badanej (zaoferowana na podstawie średniej arytmetycznej cen brutto za 1 litr oleju napędowego obowiązujących w dniu 04.09.2025 r. na wszystkich stacjach Wykonawcy na terenie powiatu leszczyńskiego).
b) Kryterium „ zaoferowana cena brutto za litr benzyny bezołowiowej Pb 95”:
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie liczbę punktów w przedmiotowym kryterium w następujący sposób:
Oferty będą oceniane na podstawie podanej w Formularzu oferty zaoferowanej średniej arytmetycznej wyliczonej na podstawie cen brutto za 1 litr benzyny bezołowiowej Pb 95 obowiązujących w dniu 04.09.2025 r. we wszystkich stacjach Wykonawcy na terenie powiatu leszczyńskiego.
Zamawiający na potrzeby dokonania wyliczenia punktacji w tym kryterium, dokona obliczenia odrębnie dla każdego Wykonawcy.
Zamawiający ofercie o najniższej zaoferowanej cenie za litr benzyny bezołowiowej przyzna 10 punktów, a każda następna oferta zostanie oceniona według następującego wzoru:
C min
C= --------------- x 10 = … pkt.
Cob
gdzie:
C - wartość punktowa danej oferty,
C min - oferowana najniższa cena (zaoferowana na podstawie średniej arytmetycznej cen brutto za 1 litr benzyny bezołowiowej Pb 95 obowiązujących w dniu 04.09.2025 r. na wszystkich stacjach danego Wykonawcy na terenie powiatu leszczyńskiego),
Cob - cena oferty badanej (zaoferowana na podstawie średniej arytmetycznej cen brutto za 1 litr benzyny bezołowiowej Pb 95 obowiązujących w dniu 04.09.2025 r. na wszystkich stacjach Wykonawcy na terenie powiatu leszczyńskiego).
c) Kryterium – Stały rabat kwotowy wyrażony z PLN (od regularnej ceny) – Wykonawca
w Formularzu oferty zaoferuje stały rabat kwotowy wyrażony z PLN, o który podczas rozliczania zamówienia każdorazowo będzie umniejszana kwota netto za każdy 1 litr zakupionego paliwa.
Zamawiający w ofercie, w której zaoferowano najwyższy stały rabat przyzna 50 punktów, a każda następna oferta zostanie oceniona według następującego wzoru:
U r
U= --------------- x 50 = … pkt.
U max
gdzie:
U - wartość punktowa danej oferty,
U max - oferowany najwyższy stały rabat,
Ur – oferowany stały rabat.
• W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym wysokości stałego rabatu, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.
• Oferowany stały rabat kwotowy wyrażony z PLN (od ceny brutto), będzie obowiązywał przez cały okres realizacji zamówienia.
• Uzyskana przez Wykonawcę ilość punktów zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
• Wysokość rabatu przyznanego przez Wykonawcę powinna być równa dla oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały rabat kwotowy (w PLN)
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SUKCESYWNE, BEZGOTÓWKOWE DOSTAWY OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZBIORNIKA
sukcesywne, bezgotówkowe dostawy oleju napędowego ON zgodnego z normą PN-EN 590 do zbiornika o pojemności 5000 litrów mieszczącego się w Lesznie, ul. Energetyków 10, należącego do Zamawiającego, w ilości [90 m3] 90 000 litrów.
Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy oleju napędowego ON zgodnego z normą PN-EN 590.
1) Wykonawca sukcesywne dostawy oleju napędowego zobowiązuje się wykonać własnymi środkami transportu (autocysternami).
2) Autocysterny winny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 643)
3) Rozładunek paliw u Zamawiającego będzie realizowany przez Wykonawcę na jego ryzyko i koszt.
4) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego paliwa jest niezgodna z przedstawionym świadectwem jakości, Wykonawca dokona niezwłocznie, na własny koszt i ryzyko jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu.
5) Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000 litrów,
należącego do Zamawiającego, który znajduje się na placu magazynowym, należącym do ZDP w Lesznie (64-100), ul. Energetyków 10.
6) Dostarczane paliwo musi być o parametrach określonych Polską Normą PN EN 590+A1:2011, z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od panujących warunków atmosferycznych.
7) Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów regulujących sposób transportowania i tankowania paliwa.
b) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej dostawy przed jej rozładunkiem:
• aktualne świadectwo jakości paliwa, poświadczone przez producenta lub atest akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy lub wydania (dokumentem przewozowym) zawierającym m.in.: nazwę produktu oraz jego producenta.
• numer referencyjny SENT – unikatowy identyfikator nadawany zgłoszeniu oraz klucz odbierającego do w/w numeru referencyjnego SENT zgodnie z ustawą z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 1218).
c) Dostawa oleju napędowego, będzie odbywać się sukcesywnie w okresie trwania umowy.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju napędowego, maksymalnie w terminie do dwóch dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia od zamawiającego.
e) Zamawiający będzie dokonywał zamówień telefonicznie lub drogą elektroniczną każdorazowo określając wielkość dostawy.
f) Wykonawca zobowiązany będzie do uprzedniego telefonicznego powiadomienia zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii oleju napędowego.
g) Zamawiający wymaga aby poszczególne dostawy oleju napędowego odbywały się tylko w dni robocze w godz. 7:00 - 14:30, każdorazowo w obecności pracownika Zamawiającego uprawnionego do odbioru paliwa.
h) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
8) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
9) Cysterna do dostarczania paliwa powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą
załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem.
10)Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument, który określi ilość dostarczonego paliwa w temperaturze referencyjnej 15 stopni,
11)Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowóz Wz, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki.
12)Na fakturze umieszczona będzie z wydruku rzeczywista ilość dostarczonego paliwa w temperaturze referencyjnej 15 stopni,
13)Ilości oleju napędowego są jedynie liczbą szacowaną niezbędną do skalkulowania ceny dostawy.
14)Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za niedostarczone ilości oleju napędowego podane w niniejszej SWZ.
15)Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego.
16)Zapłata należności będzie następowała przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt)
1. Zaoferowana cena brutto za 1 m3 oleju napędowego (ON) 50 pkt
2. Stały rabat kwotowy (w PLN) 50 pkt
RAZEM 100 pkt
a) Kryterium „ zaoferowana cena brutto”:
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie liczbę punktów w przedmiotowym kryterium
w następujący sposób: oferty będą oceniane na podstawie zaoferowanej ceny brutto za m3 oleju napędowego podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Do porównania ofert należy podać cenę oleju napędowego opublikowaną na oficjalnej stronie producenta PKN Orlen S.A. (www.orlen.pl) w dniu 04.09.2025 r. dodając do niej podatek VAT w wysokości 23%.
W przypadku gdy na ww. stronie internetowej nie podano ceny na wskazany dzień należy przyjąć ostatnią aktualną cenę oleju przed tym dniem.
Zamawiający ofercie o najniższej zaoferowanej cenie przyzna 50 punktów, a każda następna oferta zostanie oceniona według następującego wzoru:
C min
C= --------------- x 50 = … pkt.
Cob
gdzie:
C - wartość punktowa danej oferty,
C min - oferowana najniższa cena za m3 oleju napędowego opublikowana na oficjalnej stronie producenta PKN Orlen S.A. (www.orlen.pl) w dniu 04.09.2025 r.,
Cob - cena badanej oferty za m3 oleju napędowego opublikowaną na oficjalnej stronie producenta PKN Orlen S.A. (www.orlen.pl) w dniu 04.09.2025 r.
b) Kryterium – Stały rabat kwotowy wyrażony w PLN (od regularnej ceny) – Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje stały rabat kwotowy wyrażony w PLN, o który podczas realizacji zamówienia każdorazowo będzie umniejszana kwota za każdy 1 m3 paliwa netto.
Wykonawca będzie udzielał stałego rabatu na każdy m3 oleju napędowego od ceny hurtowej netto oleju napędowego opublikowanego na stronie PKN Orlen na dzień dostawy towaru.
Zamawiający w ofercie, w której zaoferowano najwyższy stały rabat przyzna 50 punktów,
a każda następna oferta zostanie oceniona według następującego wzoru:
U r
U= --------------- x 50 = … pkt.
U max
gdzie:
U - wartość punktowa danej oferty,
U max - oferowany najwyższy stały rabat,
Ur – oferowany stały rabat.
• W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym wysokości stałego rabatu, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.
• Oferowany stały rabat kwotowy wyrażony w PLN (od ceny netto za m3 oleju napędowego), będzie obowiązywał przez cały okres realizacji zamówienia.
• Uzyskana przez Wykonawcę ilość punktów zostanie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały rabat kwotowy (w PLN)
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, ile wynika to z odrębnych przepisów
a) Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.)
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowa koncesja musi być złożona przez tego z Wykonawców, który faktycznie będzie realizował część zamówienia objętą koniecznością posiadania powyższego uprawnienia.
2)zdolności technicznej lub zawodowej:
CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a) Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. co najmniej jedną stacją paliw w odległości nie większej niż 10 km liczonej najkrótszą drogą publiczną od siedziby Obwodu Drogowego w Lesznie, ul. Energetyków 10, czynną całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
b) Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 zamówienie, które obejmowało sukcesywne dostawy paliwa przez okres co najmniej 12 miesięcy o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 groszy).
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie o którym mowa w warunku powyżej, rozumie wykonane dostawy w ramach jednej umowy/ kontraktu/ zlecenia.
UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r., w sprawie C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w jego realizacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale II ust. 9 pkt 6 ppkt 2) lit. a) SWZ:
a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającejz podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,o których mowa w ust. 15 pkt 1) lit. a) powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
Dokumenty podmiotów trzecich:
1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale II ust. 9 pkt 6) ppkt. 1 SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, ile wynika to z odrębnych przepisów o którym mowa w rozdziale II ust. 7 pkt 2 ppkt 2) SWZ:
a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) (dotyczy I i II przedmiotu zamówienia).
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej o którym mowa w rozdziale II ust. 7 pkt 2 ppkt 4) lit. a) i b) SWZ:
a) wykaz stacji paliw potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania co najmniej jednej stacji paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Obwodu Drogowego w Lesznie, ul. Energetyków 10, czynnej całodobowo przez 7 dni w tygodniu wraz z informacją o podstawie do dysponowania - wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ – dotyczy części I przedmiotu zamówienia,
b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SWZ - dotyczy części II przedmiotu zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na Ofertę składają się:1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wymagana forma: Formularz ofertowy o których mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o których mowa w rozdziale II ust. 9 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ).
Wymagana forma: Formularz ofertowy, o którym mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) dokument pełnomocnictwa
- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty dokument Pełnomocnictwa.
- wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców. Wykonawcy wówczas są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument Pełnomocnictwa,z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
Wymagana forma: Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje mocodawca lub notariusz.
3) Formularz „OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY” dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (składa Wykonawca wraz z Ofertą w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) – załącznik nr 3 do SWZ
Wymagana forma: Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Formularz „ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY” (składa Wykonawca wraz z Ofertą w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) - Załącznik nr 4 do SWZ
Wymagana forma: Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) Formularz „OŚWIADCZENIE” Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (składany na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wraz z Ofertą) - Załącznik nr 5 do SWZ
Wymagana forma: Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w § 4 w Załączniku nr 6a oraz 6b do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji naUkrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025r., poz. 514).