BZP: Dostawa pieczywa
08.09.2025
2025/BZP 00411683/01
Areszt Śledczy w Mysłowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pieczywa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Mysłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szymanowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_myslowice@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Areszt Śledczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9958c2d-f198-4ae7-b83f-42f498efd696
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00101494/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pieczywa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9958c2d-f198-4ae7-b83f-42f498efd6963.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/M/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Chleb mieszany krojony paczkowany – kształt typowy dla danego gatunku, bez zakalca i grudek mąki, zapach typowy dla danego rodzaju pieczywa.
Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – 0,7kg
Termin przydatności do spożycia min. 2 dni od daty dostawy.
Wielkość zamówienia 125 500 kg
2. Chleb pszenny krojony paczkowany - kształt typowy dla danego gatunku, bez zakalca i grudek mąki, zapach typowy dla danego rodzaju pieczywa.
Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – 0,7kg
Termin przydatności do spożycia min. 2 dni od daty dostawy.
Wielkość zamówienia 12 100 kg
3. Chleb razowy krojony paczkowany - kształt typowy dla danego gatunku, bez zakalca i grudek mąki, zapach typowy dla danego rodzaju pieczywa.
Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – 0,7kg
Termin przydatności do spożycia min. 2 dni od daty dostawy.
Wielkość zamówienia 1 250 kg
4. Chleb żytni krojony paczkowany - kształt typowy dla danego gatunku, bez zakalca i grudek mąki, zapach typowy dla danego rodzaju pieczywa.
Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – 0,7kg
Termin przydatności do spożycia min. 2 dni od daty dostawy.
Wielkość zamówienia 70 kg
5. Bułka pszenna - kształt typowy dla danego gatunku, bez zakalca i grudek mąki, zapach typowy dla danego rodzaju pieczywa.
Waga jednostkowa – 0,05-0,100kg
Termin przydatności do spożycia min. 2 dni od daty dostawy.
Wielkość zamówienia 850 kg
6. Bułka tarta - starta z bułki pszennej wraz ze skórką, sypka, o zapachu typowym dla pieczywa. Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – do 5 kg
Termin przydatności do spożycia min. 2 miesięcy od daty dostawy.
Wielkość zamówienia: 690 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15612500-6 - Produkty piekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.