BZP: Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2025
08.09.2025
2025/BZP 00411957/01
Centrum Usług Społecznych w Mikołowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Mikołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003455362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: (+4832) 32 42 691
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@cus.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cusmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dd27a9c-f0f4-492f-90bc-a95210ec1e0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041997/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11653333.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1165333
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Zamawiający określa wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, a w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
h. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformazakupowa.pl stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: Rozporządzenie 2016/679), informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów (dalej jako: Administrator);
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@apfsolutions.pl lub przesyłając korespondencję na adres Administratora z dopiskiem „IOD”;
3) Pani Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów Pzp, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679, tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2025”, prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp oraz na podstawie prawa powszechnie obowiązującego. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom wspierającym bieżącą działalność Administratora, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z art. 28 Rozporządzenia 2016/679;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru Pani/Pana oferty, okres przetwarzania danych osobowych uzależniony będzie od innych obowiązujących przepisów prawa (w tym ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości), jak również od okresu wynikającego z przyjętego u Administratora jednolitego rzeczowego wykazu akt;
6) posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zgodnie z art. 15 Rozporządzenia 2016/679;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 16 Rozporządzenia 2016/679;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 18 Rozporządzenie 2016/679, jednakże z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia 2016/679;
− prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane przetwarzane są w sposób niezgodny z obowiązującym prawem;
7) jednocześnie, z uwagi na specyfikę zamówienia publicznego oraz obowiązujących przepisów prawa, nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679. Nadto, Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
8) podanie danych osobowych jest niezbędnym elementem do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wprost wynikającym z zapisów prawa. Odmowa podania danych skutkować będzie odrzuceniem oferty przewidzianym w art. 226 Pzp;
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, jak również w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.26.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Mięso wieprzowe, wędliny
1. Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
2. Wędliny najwyższej jakości, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu
o czystej, suchej powierzchni i charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie.
3. Wędliny powinny być pakowane w atmosferze chronionej.
4. Barwa mięsa wieprzowego świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość okrywy tłuszczowej.
5. W przypadku mięs tłustych np. karczek oraz błon np. schab b/k. wędliny, szynki i kiełbasy – zawartość mięsa min. 70 %, wytwarzane bez MOM, smak i zapach charakterystyczny.
6. Dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa.
7. Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego dla wędlin i kiełbas oraz 5 dni dla mięsa świeżego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
1) Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Kryterium Cena:
- W tym kryterium oceniana będzie cena oferty. Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Ilość punktów = (cena najtańszej ze złożonych ofert / cena badanej oferty) x 60 pkt
- W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
- W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
- W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
- W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Mięso drobiowe
1. Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
2. Mięso nie może być pakowane próżniowo.
3. Barwa mięsa drobiowego świeżego powinna być bladoróżowa, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczy o świeżości produktu.
4. Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
1) Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Kryterium Cena:
- W tym kryterium oceniana będzie cena oferty. Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Ilość punktów = (cena najtańszej ze złożonych ofert / cena badanej oferty) x 60 pkt
- W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
- W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
- W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
- W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Ryby
1. Ryby świeże – mięso ryb powinno mieć świeży zapach, być pozbawione ości, jędrne i sprężyste, po lekkim naciśnięciu natychmiast wracać do stanu wyjściowego.
2. Łuski – bez uszkodzeń, przylegające do skóry.
3. Ryby mrożone – z glazurą do 10%, zapach smak świeży, po odmrożeniu
nie rozpadają się.
4. Mrożone filety i inne produkty rybne mrożone mają być mrożone metodą SHP i/lub IQF.
5. Termin przydatności do spożycia świeżych oraz wędzonych ryb ma być nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy do Zamawiającego, a w przypadku produktów mrożonych – nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
1) Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Kryterium Cena:
- W tym kryterium oceniana będzie cena oferty. Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Ilość punktów = (cena najtańszej ze złożonych ofert / cena badanej oferty) x 60 pkt
- W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
- W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
- W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
- W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Mrożonki
1. Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, nie zbrylone.
2. Mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak rozmrożenia i ponownego zamrożenia (poszczególne warzywa i owoce są w worku luźne, nie stanowią jednej zmrożonej bryły – za wyjątkiem szpinaku rozdrobnionego, który jest mrożony w formie bryły lub jako małe zmielone kulki-bryły).
3. Mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy
niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
1) Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Kryterium Cena:
- W tym kryterium oceniana będzie cena oferty. Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Ilość punktów = (cena najtańszej ze złożonych ofert / cena badanej oferty) x 60 pkt
- W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
- W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
- W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
- W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Warzywa i owoce
1. Owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego gatunku będą wolne od szkodników ,zanieczyszczeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia, gnicia.
2. Warzywa nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe.
3. Warzywa korzenne – korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
4. Ziemniaki – powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny.
5. Warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń.
6. Owoce – skóra gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości.
i zepsucia zewnętrznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
1) Łączna cena oferty brutto: 60 pkt (60%)
Kryterium Cena:
- W tym kryterium oceniana będzie cena oferty. Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Ilość punktów = (cena najtańszej ze złożonych ofert / cena badanej oferty) x 60 pkt
- W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru: 40 pkt (40%)
Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru:
- W tym kryterium oceniany będzie czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie, w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ:
40 pkt – do 1 godziny
20 pkt – powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
- W przypadku, gdy wykonawca w Formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego wyboru czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru lub zaznaczy więcej niż jeden z wyborów, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodną z warunkami zamówienia.
- W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma uzyskanych punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie (w wyznaczonych miejscach formularza oferty” wyraźnie wskazano:
− członków konsorcjum z podziałem na lidera konsorcjum oraz członka konsorcjum, a w przypadku większej ilości członków – o dopisanie ich wszystkich,
− pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców warunek (o ile został sformułowany) zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek, przy czym Zamawiający zastrzega, aby wymaganym doświadczeniem wykazał się jeden Wykonawca samodzielnie.
4. Na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które usługi i w jakim zakresie wykonają poszczególni wykonawcy (podział zadań). Wzór „Oświadczenie wykonawców-wspólne ubieganie się” stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia (o ile zostały sformułowane) wobec każdego z tych wykonawców.
7. Ocena wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile zostały sformułowane) nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców dokumentów, o których mowa w Rozdziale X SWZ.