BZP: Dostaw sprzętu i oprogramowania, w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Popielów”
09.09.2025
2025/BZP 00413447/01
GMINA POPIELÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostaw sprzętu i oprogramowania, w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Popielów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13
1.5.2.) Miejscowość: Popielów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@popielow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostaw sprzętu i oprogramowania, w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Popielów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c59af1-e37c-4786-83a7-b8019d458a33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038154/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Popielów - dostawa sprzętu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy. Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1694/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/popielow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/popielow Zamawiający dopuszcza komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osób uprawnionych do kontaktu z Wykonawcami:
przetargi@popielow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1.7. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na www.platformazakupowa.pl tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na www.platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
11.1.8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z www.platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
11.1.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
www.platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu
składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
11.1.10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z www.platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu
przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
11.1.11. Specyfikację warunków zamówienia udostępnia się na stronie internetowej Platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/popielow
11.2.13. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia
Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych” z dnia 21 maja 2024 r. (Dz.U.2024.773 z
dnia 2024.05.22), zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
11.2.14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na
.pdf
11.2.15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
1) .zip
2) .7Z
11.2.16. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi
maksymalnie 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu
osobistego, który wynosi maksymalnie 5 MB.
11.2.17. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
− (...)
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pełen zakres informacji dot. RODO znajduje się w rozdziale 22 SWZ wraz z załącznikami do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOS.271.10.2025.BK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ 1: ZESTAW SERWERÓW W KLASTRZE HA WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM, MACIERZ DYSKOWA I KLASTER PRZEŁĄCZNIKÓW SZKIELETOWYCH
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zestawienie asortymentu dla każdej części znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – ilości, parametry, wymagania i wyposażenie dla każdego produktu, a także w załączniku nr 2 do SWZ (projekt umowy). Uwaga: zasady odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji dostawy z wymaganiami umowy zawarto w projekcie umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.3. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów.
17.4. Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:
1) kryterium „Cena” - waga 100 %, maksymalna ilość 100 pkt (dotyczy wszystkich części):
C = CN / COB x 100 % x 100
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
17.5. Cena ma wpływ na punktację badanej oferty oraz jej ewentualny wybór jako oferty najkorzystniejszej. Wykonawca nie może, w trakcie badania i oceny ofert przez Zamawiającego, dokonać zmiany, poprawy lub uzupełnienia ww. elementów oferty w sposób, który mógłby wpłynąć na punktację, gdyż naruszałoby to zasady równego traktowania Wykonawców, uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania.
17.6. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
17.7. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument wskazuje wymagane parametry wszystkich urządzeń i systemów, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania usług. Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 %/pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: ZESTAW DO ARCHIWIZACJI
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zestawienie asortymentu dla każdej części znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – ilości, parametry, wymagania i wyposażenie dla każdego produktu, a także w załączniku nr 2 do SWZ (projekt umowy). Uwaga: zasady odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji dostawy z wymaganiami umowy zawarto w projekcie umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.3. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów.
17.4. Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:
1) kryterium „Cena” - waga 100 %, maksymalna ilość 100 pkt (dotyczy wszystkich części):
C = CN / COB x 100 % x 100
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
17.5. Cena ma wpływ na punktację badanej oferty oraz jej ewentualny wybór jako oferty najkorzystniejszej. Wykonawca nie może, w trakcie badania i oceny ofert przez Zamawiającego, dokonać zmiany, poprawy lub uzupełnienia ww. elementów oferty w sposób, który mógłby wpłynąć na punktację, gdyż naruszałoby to zasady równego traktowania Wykonawców, uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania.
17.6. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
17.7. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument wskazuje wymagane parametry wszystkich urządzeń i systemów, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania usług. Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 %/pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: SYSTEM NAC I PRZEŁĄCZNIK DOSTĘPOWY
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zestawienie asortymentu dla każdej części znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – ilości, parametry, wymagania i wyposażenie dla każdego produktu, a także w załączniku nr 2 do SWZ (projekt umowy). Uwaga: zasady odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji dostawy z wymaganiami umowy zawarto w projekcie umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.3. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów.
17.4. Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:
1) kryterium „Cena” - waga 100 %, maksymalna ilość 100 pkt (dotyczy wszystkich części):
C = CN / COB x 100 % x 100
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
17.5. Cena ma wpływ na punktację badanej oferty oraz jej ewentualny wybór jako oferty najkorzystniejszej. Wykonawca nie może, w trakcie badania i oceny ofert przez Zamawiającego, dokonać zmiany, poprawy lub uzupełnienia ww. elementów oferty w sposób, który mógłby wpłynąć na punktację, gdyż naruszałoby to zasady równego traktowania Wykonawców, uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania.
17.6. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
17.7. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument wskazuje wymagane parametry wszystkich urządzeń i systemów, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania usług. Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 %/pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4: SYSTEM DO ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zestawienie asortymentu dla każdej części znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – ilości, parametry, wymagania i wyposażenie dla każdego produktu, a także w załączniku nr 2 do SWZ (projekt umowy). Uwaga: zasady odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji dostawy z wymaganiami umowy zawarto w projekcie umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.3. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów.
17.4. Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:
1) kryterium „Cena” - waga 100 %, maksymalna ilość 100 pkt (dotyczy wszystkich części):
C = CN / COB x 100 % x 100
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
17.5. Cena ma wpływ na punktację badanej oferty oraz jej ewentualny wybór jako oferty najkorzystniejszej. Wykonawca nie może, w trakcie badania i oceny ofert przez Zamawiającego, dokonać zmiany, poprawy lub uzupełnienia ww. elementów oferty w sposób, który mógłby wpłynąć na punktację, gdyż naruszałoby to zasady równego traktowania Wykonawców, uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania.
17.6. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
17.7. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument wskazuje wymagane parametry wszystkich urządzeń i systemów, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania usług. Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 %/pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5: PRZEŁĄCZNIKI DOSTĘPOWE I SERWERY NAS DLA JEDNOSTEK
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zestawienie asortymentu dla każdej części znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – ilości, parametry, wymagania i wyposażenie dla każdego produktu, a także w załączniku nr 2 do SWZ (projekt umowy). Uwaga: zasady odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji dostawy z wymaganiami umowy zawarto w projekcie umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.3. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów.
17.4. Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:
1) kryterium „Cena” - waga 100 %, maksymalna ilość 100 pkt (dotyczy wszystkich części):
C = CN / COB x 100 % x 100
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
17.5. Cena ma wpływ na punktację badanej oferty oraz jej ewentualny wybór jako oferty najkorzystniejszej. Wykonawca nie może, w trakcie badania i oceny ofert przez Zamawiającego, dokonać zmiany, poprawy lub uzupełnienia ww. elementów oferty w sposób, który mógłby wpłynąć na punktację, gdyż naruszałoby to zasady równego traktowania Wykonawców, uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania.
17.6. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
17.7. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument wskazuje wymagane parametry wszystkich urządzeń i systemów, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania usług. Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 %/pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla każdej części. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dla danej części poniższych przedmiotowych środków dowodowych :1) W zakresie CZĘŚCI 1, 2, 3, 4, 5:
a) Zestawienie parametrów produktów potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego dla danej części (odpowiednio Załącznik nr 5.1., 5.2., 5.3., 5.4., 5.5. – dla danej części),
2) W zakresie CZĘŚCI 1, 2:
a) wydruk ze strony internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wyniki testów dla procesorów zainstalowanych w serwerach dla danej części. Wyniki testów nie mogą być opublikowane wcześniej niż 14 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający wymaga ww. przedmiotowych środków dowodowych dla wybranych przez Wykonawców części zgodnie z powyższymi zapisami.
Przedmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, zgodnie z rozdziałem 13 SWZ.
Zamawiający dopuszcza by ww. przedmiotowe środki dowodowe znajdowały się na jednym dokumencie/w jednym pliku (jeżeli dla danej części wymagane są dwa przedmiotowe środki dowodowe);
Żądane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe mają potwierdzać, że oferowane przez Wykonawcę dostawy (produkty) dla danej części spełniają określone przez Zamawiającego wymagania/cechy określone w załączniku nr 1 do SWZ dla danej części.
Równoważne przedmiotowe środki dowodowe – Zamawiający informuje, że Wykonawca uprawniony jest do składania równoważnych/innych przedmiotowych środków dowodowych (innych dokumentów niż wskazane powyżej) pod warunkiem, że będą one potwierdzać parametry/wymagania/wyposażenie, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ dla danej części.
Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, wraz z ofertą dla danej części lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający nie będzie wzywać Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Wyjaśnianie treści przedmiotowego środka dowodowego nie może także skutkować zmianą treści złożonego wcześniej oświadczenia lub dokumentu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) W zakresie CZĘŚCI 1, 2, 3, 4, 5:a) Zestawienie parametrów produktów potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego dla danej części (odpowiednio Załącznik nr 5.1., 5.2., 5.3., 5.4., 5.5. – dla danej części),
2) W zakresie CZĘŚCI 1, 2:
a) wydruk ze strony internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wyniki testów dla procesorów zainstalowanych w serwerach dla danej części. Wyniki testów nie mogą być opublikowane wcześniej niż 14 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp,
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, wraz z ofertą dla danej części lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający nie będzie wzywać Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
13.8. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty :1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca - powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach); wspólny dla wszystkich części – należy zaznaczyć, dla której części zamówienia składna jest oferta;
2) Oświadczenia o których mowa w pkt 8.1. SWZ – Załącznik nr 4 do SWZ;
3) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 4 pkt 4.10. SWZ (w tym załącznik nr 5.1., 5.2., 5.3., 5.4. i/lub 5.5. do SWZ – dla wybranej części oraz dla części 1, 2: wydruk ze strony internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)
4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji ogólnodostępnych zawartych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze, Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia o których mowa w pkt 8.1. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy. Strony dopuszczają dokonywanie zmian treści umowy, w następujących okolicznościach:1) dopuszcza się wprowadzenie zmian i uzupełnień za zgodą Stron umowy,
2) zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,
3) zmiany umowy, o których mowa w pkt 1) powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz art. 455 ustawy Pzp.
2. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć:
1) zmian innych niż wymienione w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp,
2) wystąpienia siły wyższej
a) za siłę wyższą rozumiane są zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stan epidemii i wprowadzenie obostrzeń i ograniczeń z nią związanych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
3) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, skutkujących możliwością niedotrzymania terminów zakończenia przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienia uzasadnionych okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy;
c) opóźnienia innych inwestycji lub prac prowadzonych przez Zamawiającego, które to inwestycje lub prace kolidują z wykonaniem przedmiotu zamówienia, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie niniejszej umowy,
d) opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę,
e) wystąpienia awarii w budynku w trakcie montażu/instalacji, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę,
f) wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany przedmiotu zamówienia, o których mowa w innych postanowieniach umowy, jeżeli okoliczności te mają wpływ na termin wykonania umowy,
g) niedostępności lub obiektywnych trudności z dostępem do odpowiednich czynników produkcji (w szczególności surowców, materiałów, urządzeń lub oprogramowania) lub rynku pracy, co utrudnia możliwość wykonania przedmiotu zamówienia a Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności nie mógł temu zapobiec,
h) gdy którykolwiek z Członków Konsorcjum złożył wniosek o ogłoszenie upadłości i z tej przyczyny zajdzie konieczność wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia, wówczas termin realizacji może zostać przedłużony o czas trwania przerwy w przedmiocie zamówienia, przy czym czas ten nie będzie dłuższy niż czas niezbędny do załatwienia wszelkich spraw związanych z przejęciem realizacji przedmiot zamówienia przez pozostałych Partnerów Konsorcjum,
i) konieczność realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych;
4) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy i powodujących konieczność dokonania zmian w umowie;
5) zmian, gdy są one korzystne dla Zamawiającego np. zmian materiałowych danego produktu, poprawy jakości pod warunkiem zachowania dotychczasowego wynagrodzenia;
6) zmian z powodu przyczyn wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub gdy z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę;
7) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w wyniku zmiany przepisów prawa, w takiej sytuacji do (...)
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, szczegółowe informacje o zmianach umowy znajdują się w Projekcie Umowy
stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/popielow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
25.1. Zamawiający:1) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji,
2) dopuszcza składanie ofert częściowych,
3) nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
4) nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,
5) nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 94 ustawy Pzp,
6) nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp,
7) nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp,
8) nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych,
9) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
10) nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp,
11) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
12) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp,
13) nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp,
14) nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.