BZP: „DOSTAWA ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH - ROWER DŁUGOOKRESOWY (WŁOWER)”
10.09.2025
2025/BZP 00417030/01
Baza Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH - ROWER DŁUGOOKRESOWY (WŁOWER)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Baza Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005889231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ptasia 2A
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spolkabaza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spolkabaza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH - ROWER DŁUGOOKRESOWY (WŁOWER)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f69c546-335e-481b-8f0c-e422f3b70319
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f69c546-335e-481b-8f0c-e422f3b703193.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. Zamawiający nie dopuszcza komunikacji za pomocą poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie rowerów elektrycznych ROWER DŁUGOOKRESOWY (WŁOWER), w ilości 20 sztuk nowych rowerów elektrycznych do długoterminowego wypożyczenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru, produktu lub normy. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru, produktu lub normy ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów technicznych nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wszystkie dostarczone rowery i elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być nowe, nieużywane, zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa, jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
3. Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego przedmiotu zamówienia oraz wymaganych cech i parametrów i ich zgodności z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
W celu weryfikacji powyższego Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę jako przedmiotowego środka dowodowego:
3.1. próbki w postaci jednego roweru stanowiącego przedmiot oferty - w celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (bez konieczności spełnienia wymogów dotyczących kolorystki rowerów).
1) Wykonawca składa próbkę roweru, na swój koszt na adres Zamawiającego „Baza” sp. z o.o.
ul. Ptasia 2a, 87-800 Włocławek, pokój sekretariatu, przed upływem terminu składania ofert.
2) Próbkę należy oznaczyć w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy. Próbkę należy zapakować w sposób uniemożliwiający obejrzenie próbki bez jej rozpakowywania.
3) Przekazanie próbki możliwe będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 –14.00.
4) Zamawiający zwróci Wykonawcom próbki rowerów po upływie 30 dni od zawarcia umowy bądź we wcześniejszym terminie na wniosek Wykonawcy, zgodnie z art. 77 ustawy pzp.
5) Próbka roweru nie podlega uzupełnieniu z uwagi na fakt, że próbka służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
3.2. specyfikacji oferowanego roweru – Załącznik nr 5 do SWZ - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informacje o oferowanym rowerze i załączyć ją do składanej oferty.
1) Zamawiający informuję, że zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania. Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
2) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Opis sposobu badania dostarczonych próbek rowerów: badanie i ocena próbki odbędzie się w oparciu o Kartę opisu sposobu badania dostarczonych próbek rowerów – załącznik nr 6 do SWZ. Jest to procedura uproszczona dotycząca wyłącznie możliwych do zbadania i oceny elementów dostarczonych próbek. Zamawiający w oparciu o Kartę opisu dokona oceny próbki pod kątem zgodności oferowanego roweru ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz przedmiotowym środkiem dowodowym wykonawcy w postaci Specyfikacji oferowanego roweru – Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Okres gwarancji i rękojmi:
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji.
Najkrótszy możliwy Okres gwarancji i rękojmi – 24 miesiące
Najdłuższy możliwy Okres gwarancji i rękojmi – 36 miesięcy
Uwaga:
1. Szczegóły dotyczące zakresu gwarancji i rękojmi określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Zamawiający określa dwa możliwe okresy gwarancji i rękojmi 24 miesiące i 36 miesięcy.
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 36 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 36 miesięcy.
3) Udzielony okres gwarancji i rękojmi przyjęty do kryterium oceny ofert nie wyklucza i nie ogranicza Zamawiającego z możliwości skorzystania przez niego z dłuższego okresu gwarancji i rękojmi udzielonego przez producenta na poszczególne elementy lub części roweru.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu dostawy na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
7. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34422000-7 - Rowery z silnikiem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34430000-0 - Rowery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla każdej części Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” – C;
2) „Pojemność akumulatora” – A;
3) „Okres gwarancji i rękojmi” – G.
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga (%) Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena 40 % 40 pkt
Cena najtańszej oferty
C = ---------------------------------------- x 40 pkt
Cena badanej oferty
Pojemność akumulatora 40% 40 pkt
450 Wh – 0 pkt
500 Wh – 20 pkt
550 Wh – 40 pkt
Okres gwarancji i rękojmi 20% 20 pkt
24 miesiące – 0 pkt
36 miesięcy – 20 pkt
Razem 100% 100 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + A + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
A – punkty uzyskane w kryterium „Pojemność akumulatora”
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.
4. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Pojemność akumulatora” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej.
6. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie okresu gwarancji i rękojmi wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (to jest 24 miesiące lub 36 miesięcy).
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 36 miesięcy.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojemność akumulatora
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego przedmiotu zamówienia oraz wymaganych cech i parametrów i ich zgodności z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.W celu weryfikacji powyższego Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę jako przedmiotowego środka dowodowego:
1. próbki w postaci jednego roweru stanowiącego przedmiot oferty - w celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (bez konieczności spełnienia wymogów dotyczących kolorystki rowerów).
1) Wykonawca składa próbkę roweru, na swój koszt, na adres Zamawiającego „Baza” sp. z o.o. ul. Ptasia 2a, 87-800 Włocławek, pokój sekretariatu, przed upływem terminu składania ofert.
2) Próbkę należy oznaczyć w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy. Próbkę należy zapakować w sposób uniemożliwiający obejrzenie próbki bez jej rozpakowywania.
3) Przekazanie próbki możliwe będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 –14.00.
4) Zamawiający zwróci Wykonawcom próbki rowerów po upływie 30 dni od zawarcia umowy bądź we wcześniejszym terminie na wniosek Wykonawcy, zgodnie z art. 77 ustawy pzp.
5) Zamawiający nie wzywa do złożenia lub uzupełnienia próbki, jeżeli próbka służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia próbki, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania (art. 107 ust. 3 ustawy Pzp).
2. specyfikacji oferowanego roweru – Załącznik nr 5 do SWZ - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informacje o oferowanym rowerze i załączyć ją do składanej oferty.
1) Zamawiający informuję, że zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania. Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
2) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Opisu sposobu badania dostarczonych próbek rowerów: badanie i ocena próbki odbędzie się w oparciu o Kartę opisu sposobu badania dostarczonych próbek rowerów – załącznik nr 6 do SWZ. Jest to procedura uproszczona dotycząca wyłącznie możliwych do zbadania i oceny elementów dostarczonych próbek. Zamawiający w oparciu o Kartę opisu dokona oceny próbki pod kątem zgodności oferowanego roweru ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz przedmiotowym środkiem dowodowym wykonawcy w postaci Specyfikacji oferowanego roweru – Załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych wyłącznie w zakresie złożenia specyfikacji oferowanego roweru – Załącznik nr 5 do SWZ - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.2. Specyfikację oferowanego roweru – Załącznik nr 5 do SWZ, jako przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.
6. Próbka roweru do siedziby Zamawiającego „Baza” sp. z o.o. ul. Ptasia 2a, 87-800 Włocławek, pokój sekretariatu, przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.