BZP: SR.272.d.29.2025.PW Zakup i dostawaFabrycznie nowegoSamochodu TypuBUS dost.do przewozu OsóbNiepełnosprawnych, w tymNaWózkachInwalidzkich, Przeznaczonego DlaPotrzebWychowanków SOSWim.I.SendlerowejwNDG.
11.09.2025
2025/BZP 00417640/01
Powiat Nowodworski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SR.272.d.29.2025.PW Zakup i dostawaFabrycznie nowegoSamochodu TypuBUS dost.do przewozu OsóbNiepełnosprawnych, w tymNaWózkachInwalidzkich, Przeznaczonego DlaPotrzebWychowanków SOSWim.I.SendlerowejwNDG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.d.29.2025.PW Zakup i dostawaFabrycznie nowegoSamochodu TypuBUS dost.do przewozu OsóbNiepełnosprawnych, w tymNaWózkachInwalidzkich, Przeznaczonego DlaPotrzebWychowanków SOSWim.I.SendlerowejwNDG.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f562bef-6ea9-42cc-b7d4-319c20fd179e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055218/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 SR.272.d.29.2025.PW ZakupIDostawaFabrycznieNowegoSamochoduTypuBUSdostosowanegoDoPrzewozuOsóbNiepełnosprawnych, WTymNaWózkachInwalidzkich,PrzeznaczonegoDlaPotrzebWychowanków SOSW I.Sendlerowej w NDG.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11686853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168685.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy: platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem, oraz w instrukcji dla Wykonawców znajdującej się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Sposób sporządzenia, wysłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych wraz ze sprostowaniem), Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1), oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r., o ochronie danych osobowych, dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. (55) 247 36 71.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia i realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, oraz przepisów ustawy Pzp.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, lub realizacji projektu unijnego.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
7. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w ust. 3.
10. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych*;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
11. Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie:
Skorzystanie z prawa do sprostowania, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SR.272.d.29.2025.PW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla potrzeb wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim.
2. Podstawowe parametry techniczne:
1) Nadwozie:
a) kierownica po lewej stronie,
b) przystosowane do przewozu 9 osób wymiennie z dwoma wózkami inwalidzkimi montowanymi w II i III rzędzie,
c) długość całkowita pojazdu nie mniejsza niż 5300 cm (wersja long),
d) typ BUS,
e) dwuosiowe,
f) dopuszczalna masa całkowita 3500 kg.
2) Silnik:
a) spalinowy,
b) rodzaj paliwa: diesel,
c) pojemność skokowa minimum 1997 cm3,
d) moc minimum 110 (150) kW (KM),
e) norma emisji spalin co najmniej EURO 6 lub wyższa.
3) Układ napędowy:
a) napęd na przednią oś,
b) skrzynia biegów: manualna, min. 5 biegów do przodu.
4) Lakier:
a) Szary, odcienie szarości.
5) Wyposażenie (wymagane minimum):
a) co najmniej dwa komplety kluczyków umożliwiających dostęp oraz uruchamianie pojazdu,
b) fabryczny centralny zamek zdalnie sterowany,
c) wyposażony w system ABS (dodatkowo minimum 2 systemy zwiększające bezpieczeństwo typu: ESP,ASR, BAS),
d) układ wspomagania kierownicy,
e) regulacja wysokości i głębokości kolumny kierownicy,
f) fotel kierowcy z możliwością regulacji w co najmniej dwóch kierunkach,
g) system poduszek powietrznych kierowcy i pasażerów,
h) pasy bezpieczeństwa,
i) zabudowa do przewozu 2 wózków inwalidzkich,
j) fotele demontowane zamiennie z dwoma wózkami inwalidzkimi,
k) atestowane pasy mocujące 2 wózki inwalidzkie,
l) najazdy do wózka inwalidzkiego,
m) oznakowanie pojazdu znakami „osoby niepełnosprawnej”,
n) klimatyzacja, min. manualna z przodu i z tyłu + nagrzewnica,
o) zbiornik paliwa o pojemności min 90 l,
p) elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi,
q) przyciemniane szyby tylne i boczne,
r) wycieraczki,
s) gniazdo elektryczne 12V,
t) immobilizer,
u) czujniki parkowania min. Tył,
v) opony zimowe i letnie, min. rozm 215/65R16,
w) koło zapasowe pełnowymiarowe,
x) minimum stalowe obręcze kół ”16,
y) tapicerka: materiałowa/ tekstylna w ciemnym kolorze (czarny, grafit, szary),
z) światła automatyczne oraz do jazdy dziennej LED,
aa) światła przeciwmgłowe,
bb) oświetlenie kabiny.
3. Wymagania ogólne:
1) Norma emisji spalin, świadectwo homologacji: Pojazd musi posiadać normę spalin minimum EURO 6 lub wyższą nieprzekraczającą dopuszczalnej wartości emisji CO2 195 g/km, a także na dzień dostawy musi spełniać warunki techniczne obowiązujące w Polsce, potwierdzone świadectwem homologacji typu WE, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2024 r., poz. 1251 ze zm.) umożliwiającym rejestrację pojazdów. Kopia świadectwa homologacji typu pojazdu WE dostarczona będzie na 2 dni robocze przed protokolarnym przekazaniem przedmiotu umowy.
2) Rok produkcji: Pojazd musi być fabrycznie nowy, niebędący prototypem, o roku produkcji minimalnie 2025 r.
3) Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowany pojazd na okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru, potwierdzonego protokołem.
4) Serwis: Wykonawca zapewni autoryzowany serwis (gwarancyjny) w odległości nie większej niż 200 km (liczone po drogach publicznych) od siedziby Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji usterki dotyczącej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia na wskazany w umowie adres email podjąć działania naprawcze.
Serwis: Zamawiający w okresie gwarancji i rękojmi zgłaszać będzie Wykonawcy ujawnione wady lub usterki pisemnie lub w formie elektronicznej. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi 2 dni robocze od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Stwierdzenie wad oraz naprawa lub wymiana wadliwego przedmiotu umowy będą dokonywane protokolarnie. Termin naprawy lub wymiany nie może przekroczyć 7 dni roboczych od daty dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia. W przypadku szczególnie skomplikowanych napraw – na wniosek Wykonawcy – możliwe jest wydłużenie terminu usunięcia wad, nie dłużej jednak niż do 21 dni roboczych, przy czym na czas naprawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd zamienny o podobnych parametrach. Do korespondencji między Stronami, w związku z realizacją uprawnień Zamawiającego z tytułu gwarancji, wykorzystywane będą adresy elektroniczne określone w umowie.
5) W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy w terminie wskazanym w ust. 4, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, udostępni Zamawiającemu na czas naprawy lub wymiany pojazd zastępczy lub pokryje koszty wynajmu przez Zamawiającego takiego pojazdu. W każdym przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, pojazd musi posiadać parametry nie gorsze od parametrów przedmiotu zamówienia.
6) Naprawianie zgłoszonych wad lub usterek odbywać się będzie w serwisie Wykonawcy, oddalonym maksymalnie 200 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku niemożliwości dojazdu pojazdem do serwisu Wykonawcy, Wykonawca pokrywa wszelkie koszty transportu pojazdu do siedziby serwisu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przetransportować dany pojazd przy użyciu specjalistycznej lawety.
4. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe, europejskie lub międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wskazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w cz. IV. SWZ Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w cz. IV SWZ.
5. Opis części zamówienia.
1) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15), ustawy Pzp.
Uzasadnienie: Zamówienie obejmuje zakup i dostawę samochodu osobowego typu BUS, a tym samym zamówienie jest jednolite i nie jest możliwy podział zamówienia na części ze względów technicznych.
6. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla potrzeb wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim, wybranego do dofinansowania z Programu wyrównywania różnic między regionami III – w ramach obszaru D: „Auto-odkrywcy i auto-zdobywcy” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Informacja o przedmiotowych środkach dowodowychW celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganymi cechami opisanymi w niniejszej SWZ, Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, Kart katalogowych lub innych dokumentów służących identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Karty katalogowe lub inne dokumenty muszą zawierać niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia.
Karty katalogowe muszą zawierać co najmniej: nazwę producenta, rodzaj/typ/model/wersję (zgodnie z właściwością produktu) oraz niezbędne informacje umożliwiające Zamawiającemu ocenę oferty pod kątem zgodności wszystkich wymaganych w OPZ parametrów produktu.
1. Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
UWAGA:
Oferty zawierające błędne przedmiotowe środki dowodowe rozbieżne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w cz. IV SWZ, nie podlegają poprawie i zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karty katalogowe.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 doSWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne – konsorcjum (Załącznik nr 2 do SWZ).
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo
dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian jest zawarty w Załączniku nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168685
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wszelkie nieuregulowane w niniejszej SWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp.2. W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w SWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej jeżeli: w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
4. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.