BZP: Dostawy płynów dializacyjnych wraz z dzierżawą aparatów dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
11.09.2025
2025/BZP 00418990/01
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy płynów dializacyjnych wraz z dzierżawą aparatów dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231190020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawidowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 721 37 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lcm-luban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy płynów dializacyjnych wraz z dzierżawą aparatów dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c5103f8-943d-4846-ab44-8c662de12c96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11690603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1169060
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1169060
2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamaw. pytań do treści SWZ
- przesyłania odpowiedzi na wezwania Zamaw. wynikające z ustawy Pzp,
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy
- przesyłania odwołania
będzie odbywała się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość do Zamawiającego.
Za datę przekazania (wpływu) odpowiedzi na wezwania, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji i innych dokumentów
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3.Zam. będzie przekazywał Wykon. informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Inf. dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zam. będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykon., będzie przekazywana za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4.Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez
Zamaw., gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5.Zamawiający, zgodnie z Rozporz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.
4) włączona obsługa JavaScript
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8
8) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6.Wykonawca, przystępując do postępowania:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na https://platformazakupowa.pl
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcjewykonawca
7.Zamaw. nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w
szczególności za sytuację, gdy Zamaw. zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w
zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamaw. za ofertę handlową i nie będzie brana
pod uwagę w postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek z art. 221 Ustawy Pzp.
8.Zamaw. informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dot. w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl
znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców": https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy płynów dializacyjnych wraz z dzierżawą aparatów w NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w „Formularzu asortymentowo-cenowym”, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ oraz w „Opisie przedmiotu zamówienia/aparatów”, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej
33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień objętych przedmiotem zamówieniaw maksymalnych liczbach określonych w kolumnie nr 5„Ilość maksymalna” Załącznika 2 do SWZ. Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość produktów określona w kolumnie nr 4 „Ilość minimalna” Załącznika 2 do SWZ.
2) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji w zakresie określonym w pkt 1) zdanie pierwsze powyżej, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby związanej ze zwiększoną liczbą pacjentów powodującą zwiększone zużycie przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w ilości mniejszej niż określona w kolumnie nr 5 „Ilość maksymalna” w Załączniku 2 do SWZ.
4) Wykonawca nie może odmówić Zamawiającemu wykonania zamówienia, w zakresie opisanym pkt 1) zdanie pierwsze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: niniejszym postępowaniu zamawiający będzie oceniał oferty na
podstawie kryterium:
1) cena ofertowa zamówienia brutto - waga 60,00 %
2) parametry techniczne - waga 40,00 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia/koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U.2025.750 z dnia 2025.06.06).
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz będą wstępnie potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te będą potwierdzać brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz wstępnie potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się zamówienie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):aktualnego zezwolenia/koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku, gdy Wykonawca jest wytwórcą zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2025.750 t.j. z dnia 2025.06.06).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Deklaracja Zgodności do aparatów bądź Certyfikatu Zgodności do aparatów, jeżeli w ocenie jego zgodności brała udział jednostka notyfikowana. W przypadku, kiedy zaproponowane aparaty nie wymagają Certyfikatu Zgodności należy załączyć do oferty stosowne oświadczenie.2) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany asortyment spełnia parametry określone w kryteriach oceny ofert (np. certyfikat, katalog, prospekt, broszura, ulotka, dane techniczne, instrukcja obsługi producenta/ dystrybutora – w języku polskim), w których należy zaznaczyć wymagane przez Zamawiającego parametry – dotyczy pozycji nr 3,nr 4,nr 5,nr 6,nr 7,nr 8,nr 11, nr 14 Załącznika nr 5 do SWZ.
3) Potwierdzenie zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych – dotyczy produktów będących wyrobami medycznymi.
UWAGA: Jeżeli zaoferowany produkt nie jest wyrobem medycznym bądź zgłoszenie lub powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych nie ma do niego zastosowania, należy złożyć w tym zakresie stosowne Oświadczenie. Z Oświadczenia musi jasno wynikać, którego produktu ono dotyczy – należy wskazać numer pozycji w którym produkt został ujęty.
4) Dokumenty (np. prospekty, broszury, ulotki, katalogi, dane techniczne, instrukcje obsługi producenta/dystrybutora – w języku polskim), z których w czytelny i jasny sposób będzie wynikać, że zaoferowany przez Wykonawcę produkt spełnia parametry techniczno-użytkowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (kolumna nr 2 Załącznika nr 3 do SWZ) – dotyczy produktów będących wyrobami medycznymi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaznaczył w dokumencie wymagane przez Zamawiającego parametry.
UWAGA: Każdy załączony do oferty dokument stanowiący przedmiotowy środek dowodowy powinien być czytelnie opisany w taki sposób, aby nazwa pliku umożliwiła Zamawiającemu identyfikację, której pozycji ten dokument dotyczy, np.: poz_1.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Deklaracja Zgodności do aparatów bądź Certyfikatu Zgodności do aparatów, jeżeli w ocenie jego zgodności brała udział jednostka notyfikowana. W przypadku, kiedy zaproponowane aparaty nie wymagają Certyfikatu Zgodności należy załączyć do oferty stosowne oświadczenie.2) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany asortyment spełnia parametry określone w kryteriach oceny ofert (np. certyfikat, katalog, prospekt, broszura, ulotka, dane techniczne, instrukcja obsługi producenta/ dystrybutora – w języku polskim), w których należy zaznaczyć wymagane przez Zamawiającego parametry – dotyczy pozycji nr 3,nr 4,nr 5,nr 6,nr 7,nr 8,nr 11,nr 14 Załącznika nr 5 do SWZ.
3) Potwierdzenie zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych – dotyczy produktów będących wyrobami medycznymi.
UWAGA: Jeżeli zaoferowany produkt nie jest wyrobem medycznym bądź zgłoszenie lub powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych nie ma do niego zastosowania, należy złożyć w tym zakresie stosowne Oświadczenie. Z Oświadczenia musi jasno wynikać, którego produktu ono dotyczy – należy wskazać numer pozycji w którym produkt został ujęty.
4) Dokumenty (np. prospekty, broszury, ulotki, katalogi, dane techniczne, instrukcje obsługi producenta/dystrybutora – w języku polskim), z których w czytelny i jasny sposób będzie wynikać, że zaoferowany przez Wykonawcę produkt spełnia parametry techniczno-użytkowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (kolumna nr 2 Załącznika nr 3 do SWZ) – dotyczy produktów będących wyrobami medycznymi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaznaczył w dokumencie wymagane przez Zamawiającego parametry.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ);2) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik Nr 2 do SWZ)
3) Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 5 do SWZ)
4) Wypełnione „Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców.
5) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) pełnomocnictwo lub innego dokument potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w lit. a).
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 6 do SWZ) - dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek udziału w postępowaniu wskazany w Rozdziale IX ust. 2 pkt 2) jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - Oświadczenie stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.