BZP: Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce (...)’’.
11.09.2025
2025/BZP 00419362/01
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce (...)’’.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A
1.4.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.4.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419362
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00395367
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający będzie wymagał złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Załącznik nr 12 – Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których może być wprowadzony do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP.
Po zmianie:
1. Zamawiający będzie wymagał złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Załącznik nr 12 – Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których może być wprowadzony do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP.
2) Dla wyrobów medycznych z części 3 oraz części 6 poz. 3: Dokumenty dopuszczenia do obrotu/użytkowania dla przedmiotu zamówienia, wymienione w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1620) – aktualne na dzień składania ofert.
3) Atest higieniczny potwierdzający, iż przedmiot oferty może być stosowany w placówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych oraz materiałów, z których mają być wykonane meble na wymiar). Meble muszą być wykonane z materiałów odpornych na działanie środków bakteriobójczych / dezynfekcyjnych, temperatury oraz promieniowania UV – dotyczy mebli, których opisy parametrów granicznych znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ i umowy – tj. Zestawienie warunków, parametrów granicznych.
4) Oświadczenie producenta, że w danej partii zastosuje piankę o właściwościach trudnozapalnych z podaniem nazwy oraz numeru postępowania, którego dotyczy - dotyczy wszystkich pozycji mebli, które zawierają w swojej konstrukcji piankę o właściwościach trudnozapalnych zgodnie z ich opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ i umowy – Zestawienie warunków parametrów granicznych.
5) Oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia parametru granicznego jakim jest zastosowanie kleju poliuretanowego – dotyczy wszystkich pozycji mebli, które mają zostać wykonane przy użyciu technologii kleju poliuretanowego”, zgodnie z ich opisem znajdującym się w Załączniku nr 2 do SWZ i umowy – Zestawienie warunków, parametrów granicznych.
6) Oświadczenie producenta siedzisk, że dla danej realizacji zastosuje kubełki plastikowe o właściwościach trudnopalnych. Oświadczenie powinno zawierać numer oraz nazwę postępowania, – stosowny dokument należy dołączyć do oferty - dotyczy wszystkich mebli z siedziskiem o właściwościach trudnopalnych, zgodnie i ich opisem znajdującym się w Załączniku nr 2 do SWZ i umowy – tj. Zestawienie warunków, parametrów granicznych.
7) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymaganych parametrów technicznych i użytkowych zamawianego sprzętu oraz mebli, należy podać i wskazać typ/model katalogowy dla poszczególnych wyrobów będących przedmiotem zamówienia, potwierdzając że oferowane wyroby są przedmiotem oferty Wykonawcy. Dla wyrobów standardowych katalogi potwierdzające iż oferowane wyroby są przedmiotem oferty a dla wyrobów niestandardowych opracowane rysunki lub foldery.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SWZ i umowy – Formularz asortymentowo –cenowy.
2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SWZ i umowy – Zestawienie warunków /parametrów granicznych.
3. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy.
4. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia.
6. Wypełniony podpisany Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej. (jeśli dotyczy)
7. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
8. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 12 do SWZ - Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada (...) 38-25
9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
10. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
1. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SWZ i umowy – Formularz asortymentowo –cenowy.
2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SWZ i umowy – Zestawienie warunków /parametrów granicznych.
3. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy.
4. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia.
6. Wypełniony podpisany Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej. (jeśli dotyczy)
7. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
8. Przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale IV SWZ.
9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
10. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-12 09:00
Po zmianie:
2025-09-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-12 10:00
Po zmianie:
2025-09-17 10:00