BZP: Trzcianecka Fabryka Dźwięku - miejsce, gdzie pasja tworzy melodię - Zakup i instalacja wyposażenia Trzcianeckiej Fabryki Dźwięku
12.09.2025
2025/BZP 00419823/01
Biblioteka Publiczna i Centrum Kultury im. K. Iłłakowiczówny
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Trzcianecka Fabryka Dźwięku - miejsce, gdzie pasja tworzy melodię -
Zakup i instalacja wyposażenia Trzcianeckiej Fabryki Dźwięku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna i Centrum Kultury im. K. Iłłakowiczówny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369679572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@trzcianka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-trzcianka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Trzcianka
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632094861
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Sikorskiego 7
1.11.4.) Miejscowość: Trzcianka
1.11.5.) Kod pocztowy: 64-980
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.11.9.) Numer telefonu: 673527311
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://trzcianka.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Trzcianecka Fabryka Dźwięku - miejsce, gdzie pasja tworzy melodię -
Zakup i instalacja wyposażenia Trzcianeckiej Fabryki Dźwięku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42525cc4-cda7-4f89-89c7-a9ff1b767da4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 Priorytet 8: Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność (EFRR) Działanie 8.1 Wspieranie rozwoju programowanego w Lokalnych Strategiach Rozwoju (RLKS)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11735473.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
10.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się pisemnie, w języku polskim.
10.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
10.3. Ilekroć w SWZ jest mowa o środkach komunikacji elektronicznej należy przez to rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).
10.4. Postepowanie prowadzone jest za pośrednictwem pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka
10.5. Korzystanie przez wykonawcę z platformy zakupowej Open Nexus jest bezpłatne.
10.6. Ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Open Nexus sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, usług nieodpłatnych dla konta użytkownika drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformazakupowa.pl opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl dla użytkowników (wykonawców), dostępnym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl
10.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
10.7.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
10.7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na stronie internetowej platformazakupowa.pl.
10.8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
10.9. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773):
10.9.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;
10.9.2. w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z;
10.9.3. wśród formatów powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Szczegóły rozdz. 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegóły rozdz. 26 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegóły rozdz. 26 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.47.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audio oraz akcesoriów do profesjonalnego wyposażenia sali prób w Bibliotece Publicznej i Centrum Kultury w Trzciance obejmujący następujące zestawy:
a) Zakup wyposażenia studia nagrań zgodnie ze specyfikacją (konwerter cyfrowy, masterkeyboard, kontrolerDAW, interfejs USB, przedwzmacniacz, krosownica, wzmacniacz, monitor akt., komponenty, okablowanie);
b) Zakup wyposażenia sali prób muzycznych zgodnie ze specyfikacją (wzmacniacz, słuchawki, mikrofony, syntezator sygnału, masterkeyboard, mikser cyfrowy, stagebox);
c) Zakup zestawu mikrofonów studyjnych zgodnie ze specyfikacją (bezprzewodowe; bezstatywowe; dynamiczne wokalne; do głośników, bębnów basowych, werbla i tom tomów; pojemnościowe; statywy; nadajniki);
d) Zakup instrumentów muzycznych dla grup zajęciowych BPiCK (pianino cyfrowe - zgodne ze specyfikacją)
e) Zakup komputera do obsługi studia nagrań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez ZamawiającegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegóły zostały określone w §7 zał. nr 2 do SWZ istotne postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-22 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający może prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprasza wykonawców do składania ofert dodatkowych.W przypadku decyzji Zamawiającego o przeprowadzeniu negocjacji, zaprosi on do kolejnego etapu nie więcej niż 3 wykonawców, którzy zaoferowali kolejno najniższe ceny.