BZP: Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
12.09.2025
2025/BZP 00420434/01
Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniait@brodnowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13148c1c-20e9-40b1-8ce0-22dcc49d908e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://brodnowski.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4871183.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://brodnowski.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje do czasu otwarcia ofert Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu platformy, o której mowa w § 2 SWZ. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Od czasu otwarcia ofert do czasu zawarcia umowy wnioski, zawiadomienia, informacje, środki ochrony prawnej Zamawiający i Wykonawcy przekazują przy użyciu platformy, o której mowa w §2 SWZ lub poczty elektronicznej: zamowieniait@brodnowski.pl.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej, to każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny
pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów
operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
5. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MSB/TP/63/08/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. w ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie postępowania
4.2.6.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192113-6 - Wkłady drukujące
30192320-0 - Taśmy do drukarek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom i cechom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe: np. raporty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów równoważnych z oryginalnymi (wzorcowymi), określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SWZ), z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości musi wynikać, że oferowane materiały równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi i nierefabrykowanymi, w pełni kompatybilnymi z urządzeniami, do których je przeznaczono, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiałów oryginalnych oraz spełniającymi normy ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych oraz pochodzącymi z bieżącej produkcji.2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiające jego porównanie z parametrami, odpowiedniej pozycji z Opisu przedmiotu zamówienia, wskazanymi przez Zamawiającego jako Symbol materiału zalecanego przez producenta urządzenia;
b) raporty z testów przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych;
c) raporty z testów przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych (tuszy);
d) raporty z testów przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych.
3. Raporty z testów ISO/IEC spełniające wymagania Zamawiającego muszą być wystawione przez laboratorium badawcze, które posiada lub posiadało (w okresie badania wydajności oferowanego produktu równoważnego) akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie badań materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych (lub jednostki równoważnej zgodnie z art. 105 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający wymaga, aby raport przedstawiał pełne badanie wydajności i jakości. Każdy zaoferowany materiał równoważny powinien posiadać ww. badania - Zamawiający nie wyraża zgody na przedstawienie zaświadczeń dotyczących grupy asortymentów (tuszy, tonerów).
4. Do wymagań dotyczących certyfikatów i norm, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia stosuje się przepisy art. 105 p.z.p.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, zgodnie z art. 107 ust. 2 p.z.p. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.2. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 514) z postępowania wyklucza się również Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 powyższej ustawy. Informacje te zawarte są w
oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., obowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy. Okoliczności uzasadniające zmiany umowy, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Skrót p.z.p./ustawa użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.2. Skrót SWZ/specyfikacja oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie zamawiającego
http://www.bip.brodnowski.pl oraz https://platforma.eb2b.com.pl