BZP: Zakup urządzeń komputerowych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
12.09.2025
2025/BZP 00420577/01
Akademia Mazowiecka w Płocku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup urządzeń komputerowych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Mazowiecka w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń komputerowych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4488d9b-8a0e-4de2-a827-57755ae01180
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124446/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11745103.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1174510
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagane jest, aby komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Uwaga! Komunikat „Wyślij wiadomość” nie służy do składania ofert.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz
informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
zostały szerzej opisane w Rozdziale IX Działu I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób prawnych w związku z korzystaniem z danych osobowych iw sprawie swobodnego dostępu takich danych oraz korzystania z usług 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję, że;
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Mazowiecka w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych w Akademii Mazowieckiej: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail; iod@mazowiecka.edu.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: postępowaniem z postępowaniem o wydanie zamówień publicznych , na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C) RODO.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych, która jest osobą lub osobą związaną, zawierającą dokumentację postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo robocze (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 , z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obsługująca Akademię Mazowiecką w Płocku, a także instytucje finansujące i kontrolujące.
5. Pani/Pana dane osobowe będą podlegać leczeniu przez okres 10 lat albo do zabezpieczenia terminu kontroli projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości.
6. Posiadanie dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania * (art. 16 RODO), usuwanie ** (art. 17 RODO), ograniczenie przetwarzania *** (art. 18 RODO).
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skarg do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że potwierdza dane osobowe dotyczące stosowania w tym zakresie przepisów.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest ustawowym lub umownym lub przedłużeniem umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich świadczeń i jakie są konsekwencje konsekwencji niepodania danych.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może spowodować skutków postępowania o wydanie decyzji administracyjnej, która zawiera umowę w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może dotyczyć integralności oraz jego zarzutów.
** Wyjaśnienie: skorzystało z prawa do usunięcia, które było możliwe po osiągnięciu celu, dla realizacji, której dane były przetwarzane.
*** Wyjaśnienie: prawo do rozwiązania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu wykorzystania ze względu na ochronę lub w celu ochrony innej osoby lub uwagi, lub z uwagami na ważne względy interesu opinii publicznej Unii Europejskiej lub państwa ustalenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.25.1.40.2025.MG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 1 zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. Mysz komputerowa – 20 sztuk
2. Klawiatura – 20 sztuk
3. Monitor panoramiczny 34” – 2 sztuki
4. Monitor 27” – 2 sztuki
5. Monitor 23,8’’ – 10 sztuk
6. Listwy zasilające 20 sztuk
7. TV 75” – 2 sztuki
4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
31224810-3 - Przedłużacze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 2 zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. Komputer stacjonarny AIO 24 – 26 sztuk
2. Laptop – 8 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 3 zamówienia Wykonawca dostarczy :
1. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 – 1 sztuka
2. Urządzenie wielofunkcyjne mono A4 – 2 sztuki
3. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 – 2 sztuki
4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 4 zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. Oprogramowanie graficzne (pakiet) – 20 sztuk licencji
4.2.6.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 5 zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. Program do analizy jakościowej – 50 sztuk licencji
4.2.6.) Główny kod CPV: 48461000-7 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 5 zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. Macierz dyskowa – 1 sztuka
2. Dyski do macierzy 2TB – 8 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia ( wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych w odniesieniu do zaoferowanego przedmiotu zamówienia:Dla Części 2 – pozycja nr.1 – komputer stacjonarny typu All-in-One 24 cali tj.:
a)Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
b)Certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta sprzętu (załączyć wydruk do oferty),
c)Deklaracja zgodności CE lub deklaracja zgodności z normami EU (załączyć wydruk do oferty),
d)Certyfikat ISO 14001 lub równoważny (załączyć wydruk do oferty),
e)Komputer musi znajdować się na liście produktów zgodnych z systemem Windows (załączyć wydruk do oferty). https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl
Dla Części 2 - pozycja nr.2 – Laptop tj.:
a)Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dla Części 2 – pozycja nr.1 – komputer stacjonarny typu All-in-One 24 cali tj.:a)Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
b)Certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta sprzętu (załączyć wydruk do oferty),
c)Deklaracja zgodności CE lub deklaracja zgodności z normami EU (załączyć wydruk do oferty),
d)Certyfikat ISO 14001 lub równoważny (załączyć wydruk do oferty),
e)Komputer musi znajdować się na liście produktów zgodnych z systemem Windows (załączyć wydruk do oferty). https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl
Dla Części 2 - pozycja nr.2 – Laptop tj.:
a)Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawyPzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając
następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy:
1). Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w
stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) w przypadku zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, tj. zaistnienia okoliczności
nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej,
skażeń radioaktywnych oraz wystąpienia i rozwoju epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie
ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
2). Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań
wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających
wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie
przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej,
b) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z wystąpieniem i rozwojem epidemii/pandemii,
klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy
przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa
powyżej i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w
związku z okolicznościami, o których mowa powyżej.
3) Przedmiotu umowy - urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające
wymagania zawarte w SWZ, za zgodą Zamawiającego w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub
zaprzestania bądź wstrzymania ich produkcji.