BZP: Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
15.09.2025
2025/BZP 00423927/01
GMINA GNOJNIK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na
potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w
przedszkolach w Gminie Gnojnik"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNIK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 363
1.4.2.) Miejscowość: Gnojnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-864
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423927
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00402200
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Uzupełnienie do zapisu w pkt. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Część 1- do 15 dni od daty podpisania umowy
Część 2 – do 15 dni od daty podpisania umowy
Część 3 – dostawa sukcesywna zgodnie z zapisem w załączniku nr 1C do SWZ (do 15 dni od daty podpisania umowy, do 31.08.2026r oraz do 31.08.2027r.)
Po zmianie:
Uzupełnienie do zapisu w pkt. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Część 1- dostawa sukcesywna zgodnie z zapisami w załączniku nr 1A do SWZ (do 15 dni od daty podpisania umowy, do 31.08.2026r oraz do 31.08.2027r.)
Część 2 – do 15 dni od daty podpisania umowy
Część 3 – dostawa sukcesywna zgodnie z zapisem w załączniku nr 1C do SWZ (do 15 dni od daty podpisania umowy, do 31.08.2026r oraz do 31.08.2027r.)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-16 10:00
Po zmianie:
2025-09-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-16 10:30
Po zmianie:
2025-09-19 10:30