BZP: Dostawa wyposażenia meblowego dla nowopowstającej strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach
16.09.2025
2025/BZP 00426219/01
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w TARNOWSKICH GÓRACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego dla nowopowstającej strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w TARNOWSKICH GÓRACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273072752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GÓRNICZA 36
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psptg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-tarnowskie-gory
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia meblowego dla nowopowstającej strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b71eaf-01d3-4c53-9b7d-6b17c45955a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00369525/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia meblowego dla nowopowstającej strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11764373.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176437
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@katowice.kwpsp.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa szafek metalowych do szatni brudnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium - 60%;
2) Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium - 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rękojmi – waga - 40%
Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o kolejne 6 m-cy. Przy czym: - minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 24 m-ce - maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi– 48 m-cy
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:
Okres gwarancji i rękojmi 24 miesiące - 0 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 30 miesięcy - 10 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 20 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 30 pkt
Okres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 40 pkt.
Uwaga:
a) Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu w miesiącach,
b) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące – oznacza to, że w sytuacji, gdy wykonawca poda okres krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z SWZ;
c) w przypadku, gdy wykonawca określi okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 48 miesięcy to zamawiający do obliczeń punktacji będzie przyjmował maksymalną ilość punktów w kryterium oceny ofert – ocena gwarancji oraz rękojmi.;
d) w przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi i ofertę odrzuci.;
e) Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji i rękojmi ujętego w ofercie
3. Całkowita ilość punktów do zdobycia w kryterium oceny będzie liczona wg. następującego wzoru:
P = C+ G
P – suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium Cena
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawa szafek metalowych do szatni czystej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1B.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium - 60%;
2) Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium - 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rękojmi – waga - 40%
Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o kolejne 6 m-cy. Przy czym: - minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 24 m-ce - maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi– 48 m-cy
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:
Okres gwarancji i rękojmi 24 miesiące - 0 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 30 miesięcy - 10 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 20 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 30 pkt
Okres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 40 pkt.
Uwaga:
a) Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu w miesiącach,
b) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące – oznacza to, że w sytuacji, gdy wykonawca poda okres krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z SWZ;
c) w przypadku, gdy wykonawca określi okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 48 miesięcy to zamawiający do obliczeń punktacji będzie przyjmował maksymalną ilość punktów w kryterium oceny ofert – ocena gwarancji oraz rękojmi.;
d) w przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi i ofertę odrzuci.;
e) Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji i rękojmi ujętego w ofercie
3. Całkowita ilość punktów do zdobycia w kryterium oceny będzie liczona wg. następującego wzoru:
P = C+ G
P – suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium Cena
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1C.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium - 60%;
2) Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium - 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rękojmi – waga - 40%
Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o kolejne 6 m-cy. Przy czym: - minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 24 m-ce - maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi– 48 m-cy
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:
Okres gwarancji i rękojmi 24 miesiące - 0 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 30 miesięcy - 10 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 20 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 30 pkt
Okres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 40 pkt.
Uwaga:
a) Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu w miesiącach,
b) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące – oznacza to, że w sytuacji, gdy wykonawca poda okres krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z SWZ;
c) w przypadku, gdy wykonawca określi okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 48 miesięcy to zamawiający do obliczeń punktacji będzie przyjmował maksymalną ilość punktów w kryterium oceny ofert – ocena gwarancji oraz rękojmi.;
d) w przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi i ofertę odrzuci.;
e) Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji i rękojmi ujętego w ofercie
3. Całkowita ilość punktów do zdobycia w kryterium oceny będzie liczona wg. następującego wzoru:
P = C+ G
P – suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium Cena
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – dostawa i montaż regałów do archiwum
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1D
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium - 60%;
2) Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium - 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rękojmi – waga - 40%
Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o kolejne 6 m-cy. Przy czym: - minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 24 m-ce - maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi– 48 m-cy
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:
Okres gwarancji i rękojmi 24 miesiące - 0 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 30 miesięcy - 10 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 20 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 30 pkt
Okres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 40 pkt.
Uwaga:
a) Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu w miesiącach,
b) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące – oznacza to, że w sytuacji, gdy wykonawca poda okres krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z SWZ;
c) w przypadku, gdy wykonawca określi okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 48 miesięcy to zamawiający do obliczeń punktacji będzie przyjmował maksymalną ilość punktów w kryterium oceny ofert – ocena gwarancji oraz rękojmi.;
d) w przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi i ofertę odrzuci.;
e) Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji i rękojmi ujętego w ofercie
3. Całkowita ilość punktów do zdobycia w kryterium oceny będzie liczona wg. następującego wzoru:
P = C+ G
P – suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium Cena
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – dostawa i montaż regałów magazynowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1E
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium - 60%;
2) Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium - 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rękojmi – waga - 40%
Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o kolejne 6 m-cy. Przy czym: - minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 24 m-ce - maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi– 48 m-cy
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:
Okres gwarancji i rękojmi 24 miesiące - 0 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 30 miesięcy - 10 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 20 pkt.
Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 30 pkt
Okres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 40 pkt.
Uwaga:
a) Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu w miesiącach,
b) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące – oznacza to, że w sytuacji, gdy wykonawca poda okres krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z SWZ;
c) w przypadku, gdy wykonawca określi okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 48 miesięcy to zamawiający do obliczeń punktacji będzie przyjmował maksymalną ilość punktów w kryterium oceny ofert – ocena gwarancji oraz rękojmi.;
d) w przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi i ofertę odrzuci.;
e) Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji i rękojmi ujętego w ofercie
3. Całkowita ilość punktów do zdobycia w kryterium oceny będzie liczona wg. następującego wzoru:
P = C+ G
P – suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium Cena
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na poszczególną część na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.