BZP: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 2 osiowego wraz z fabrycznie nową zabudową komunalną typu „śmieciarka”.
16.09.2025
2025/BZP 00426466/01
EKOREC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 2 osiowego wraz z fabrycznie nową zabudową komunalną typu „śmieciarka”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOREC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240720642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lędzińska 47
1.5.2.) Miejscowość: Lędziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-143
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 216 60 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekorec@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekorec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 2 osiowego wraz z fabrycznie nową zabudową komunalną typu „śmieciarka”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73b97130-3a00-4920-8afb-d56275fde159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11747133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ
1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje w zakresie RODO znajdują się na stronie Zamawiającego https://www.ekorec.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DŚ/09/2025 r.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 r. i wcześniej nie rejestrowanego samochodu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych, jednokomorowego, z tylnym załadunkiem odpadów na podwoziu dwuosiowym.
2) Parametry i dane techniczne, jakie musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia:
PODWOZIE:
1) Typ podwozia: dwuosiowe w konfiguracji osi 4x2
2) Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego
3) Pojazd przystosowany do zabudowy śmieciarki, do normy PN-EN 1501-01:2021
4) Podwozie o DMC min 11.900 kg przystosowane do zabudowy bezpylnej
5) Rozstaw osi od 3400 do 3800 mm
6) Zawieszenie przednie resory, tylne pneumatyczne
7) Ładowność zestawu podwozie-zabudowa min. 3.000 kg.
8) Silnik zasilany olejem napędowym ON
9) Silnik o mocy min. 230 kM i max. momencie obrotowym min. 950 Nm
10) Norma emisji spalin Euro VI E
11) Pojemność skokowa silnika od 7000 cm3 do 9000 cm3
12) Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna
13) Przystawka odbioru mocy odsilnikowa
14) Chłodnica oleju skrzyni biegów
15) Światła do jazdy dziennej LED lub halogenowe
16) Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej
17) Układ podgrzewania paliwa,
18) 2 akumulatory min. 100 Ah,
19) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
20) Obręcze stalowe z oponami dostosowanymi nośnością do max technicznej nośności osi podwozia.
21) Układ kontroli ciśnienia w oponach
22) Zbiornik paliwa min 120 litrów aluminiowy lub z tworzywa z zamykanym na klucz korkiem
23) Zbiornik AdBlue min 30 l,
24) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,
25) Min dwa kliny zabezpieczające pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,
26) Przedni zaczep holowniczy,
27) Systemy ABS, EBS, ESP
28) Pakiet bezpieczeństwa
- system ostrzegania przed kolizją z przodu z hamowaniem awaryjnym
- detekcja niechronionych uczestników ruchu drogowego z przodu
29) Kabina trzy miejscowa (dzienna)
30) Kolor kabiny biały
31) Gumowe dywaniki podłogowe,
32) Kierownica po lewej stronie, regulowana kolumna kierownicy
33) Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe
34) Lusterka rampowe (przednie) i krawężnikowe
35) Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,
36) Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
37) Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim
38) Immobilizer fabryczny,
39) Centralny zamek z pilotem
40) Klimatyzacja
41) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim
42) Apteczka,
43) Wyjście adaptacyjne do podłączenia urządzenia GPS
44) Radio
45) Gniazdo w kabinie 12V- i 24V
46) Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),
47) Przyłącze pneumatyczne pompowania kół wraz z przewodem i manometrem,
48) Wymagana homologacja pojazdu kompletnego
49) Dwa komplety kluczy
ZABUDOWA:
1. Skrzynia ładunkowa zabudowy o owalnym kształcie, bez żebrowa
2. Boki skrzyni wykonane z blach grubości min. 3 mm, wykonane z jednolitych arkuszy
3. Zabudowa skrzyniowa fabrycznie nowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych
4. Skrzynia ładunkowa całkowicie spawana, szczelna, wykonana z blachy trudnościeralnej
5. Pojemność skrzyni ładunkowej min. 9 m3
6. Objętość kosza zasypowego odwłoka min. 0,8 m3
7. Ładowność zestawu podwozie-zabudowa minimum 3000 kg.
8. Szczelne połączenie odwłoka ze skrzynią ładunkową
9. Wrzutnik ze składaną klapą umożliwiającą obniżenie krawędzi załadowczej w celu ręcznego załadunku worków i gabarytów
10. Drzwi rewizyjne, kontrolowane czujnikiem bezpieczeństwa, które zapewniają łatwy dostęp do wnętrza skrzyni, w celu czyszczenia i konserwacji
11. Dno wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej o grubości min. 6 mm
12. Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z blachy konstrukcyjnej grubości min. 4 mm.
13. Dolna część odwłoka wyposażona w kulowy zawór odpływowy ze stali nierdzewnej do odprowadzania nagromadzonych płynów
14. Odwłok uchylny do góry
15. Boczne ściany dna wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej
16. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy)
17. Sterowanie mechanizmem załadowczym prasy w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym
18. Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy.
19. Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na bokach skrzyni ładunkowej
20. Siłowniki prasy zagęszczającej (zgarniaka) umieszczone wewnątrz odwłoka
21. Układ uwalniania zakleszczonych pojemników
22. Minimum trzy wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) - dwa umieszczone po obu stronach zabudowy, trzeci wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy
23. Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego
24. Minimalny stopień zagęszczania odpadów 5:1
25. Wrzutnik typu otwartego dostosowany do pojemników od 110 l. do 1100 l. (metalowe i plastikowe) z przygotowaniem do anten RFID
26. Maksymalny czas opróżniania pojemników: 2 kołowych – max. 8 sek., 4 kołowych max. 12 sek.
27. Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego
28. Terminal zamontowany w kabinie kierowcy do obsługi zabudowy umożliwiający m. in. Wybór rodzaju zbieranych odpadów, otwieranie i opróżnianie nadwozia, informację o zajętości stopni ładowaczy, sterowanie cyklami pracy, wyświetlacz obrazu z kamery do obserwacji pracy wrzutnika
29. System kontroli równomiernego stopnia zagęszczenia odpadów w całym przekroju skrzyni ładunkowej
30. Sterowniki wrzutnika umieszczone z obu stron odwłoka
31. Zabudowa dwukrotnie gruntowana i lakierowana na kolor biały, zbieżny z kolorem kabiny podwozia
32. Oświetlenie drogowe zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ruchu drogowego
33. Światło alarmowe „kogut” z tyłu zabudowy
34. Lampa zespolona nad kabiną z podwójnymi światłami ostrzegawczymi i napisem „EKOREC Sp. z o.o.”
35. Dodatkowe oświetlenie za kabiną kierowcy doświetlające obszar pracy z boków pojazdu
36. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości oraz w przypadku zajętości umożliwiające:
- ograniczenie prędkości jazdy do przodu do 30 km/h
- uniemożliwienie cofania pojazdem
- blokadę pracy układu ugniatania
37. System centralnego smarowania z elektronicznym sterowaniem
38. Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami w tym EN 1501-1 z późniejszymi zmianami
39. Zabudowa posiada deklarację zgodności CE
40. Pojemnik z wodą do mycia rąk z kranikiem
41. Uchwyty do zamontowania miotły i łopaty
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wzór:
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Zwiększona pojemność skrzyni ładunkowej powyżej 9 m3
gdzie:
Pojemność w zakresie pow. 9 m3 do 10 m3 – 3 pkt.
Pojemność w zakresie pow. 10 m3 do 11 m3 – 6 pkt.
Pojemność powyżej 11 m3 - 10 pkt.
Zwiększona ładowność zestawu powyżej 3000 kg
gdzie:
Ładowność w przedziale pow. 3000 do 3500 kg – 2 pkt.
Ładowność w przedziale pow. 3500 do 4000kg – 4 pkt
Ładowność w przedziale pow. 4000 do 4500kg – 6 pkt
Ładowność w przedziale pow. 4500 do 5000kg – 8 pkt
Ładowność powyżej 5000kg – 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększona pojemność skrzyni ładunkowej powyżej 9 m3
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększona ładowność zestawu powyżej 3000 kg
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy samochodów specjalistycznych o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. – netto każda.
Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opisu oferowanego kompletnego pojazdu. Z dostarczonego opisu musi jasno wynikać rok produkcji pojazdu, urządzeń, opis musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, wykaz musi być precyzyjny i zawierać parametry techniczne dostarczanego pojazdu wraz z urządzeniami.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opisu oferowanego kompletnego pojazdu. Z dostarczonego opisu musi jasno wynikać rok produkcji pojazdu, urządzeń, opis musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, wykaz musi być precyzyjny i zawierać parametry techniczne dostarczanego pojazdu wraz z urządzeniami.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) Szczegółowy opis oferowanego kompletnego pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym.
5) DOWÓD WPŁATY WADIUM.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
WADIUM:1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
10.000,00 zł. – (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3
oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
- pieniądzu;
-gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw} z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w w ING Banku Śląskim
Nr: 64 1050 1399 1000 0090 3078 9045
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe
wymagania:
- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
- z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej
kwoty wadium;
- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
- w treści poręczenia łub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: EKOREC Sp. z o.o. w Lędzinach.
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj, zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.