BZP: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Pałacu w Radziejowicach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.”
17.09.2025
2025/BZP 00427861/01
Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Pałacu w Radziejowicach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750439407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Radziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-325
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: palac@palacradziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacradziejowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Enmedia Aleksandra Adamska
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821016514
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Hetmańska 26/3
1.11.4.) Miejscowość: Poznań
1.11.5.) Kod pocztowy: 60-252
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: a.adamska@enmedia.org.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.enmedia.org.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Pałacu w Radziejowicach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bee1236-fa9a-4f28-b7a6-aabc668c424a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00453194/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pracy Twórczej w Radziejowicach na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bee1236-fa9a-4f28-b7a6-aabc668c424a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9bee1236-fa9a-4f28-b7a6-aabc668c424a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
10.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu bezpłatnej Platformy e-Zamówienia, zwaną dalej również „platformą”, https://ezamowienia.gov.pl/
10.3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9bee1236-fa9a-4f28-b7a6-aabc668c424a
(Dokumenty postępowania dostępne są na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list aby przejść do strony postępowania należy w polu “identyfikator postępowania” wpisać: ocds-148610-9bee1236-fa9a-4f28-b7a6-aabc668c424a, a następnie wybrać opcję szukaj. Dokumentacja postępowania dostępna jest po kliknięciu na znalezione postępowanie).
10.4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-9bee1236-fa9a-4f28-b7a6-aabc668c424a
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
UWAGA:
W tym miejscu dostępne są:
- instrukcja video jak założyć i zarejestrować konto Wykonawcy: https://ezamowienia.gov.pl/filmy/zakladanie-konta-przez-wykonawce-2/
- instrukcja opisowa jak aktywować konto Wykonawcy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/aktywacja-konta-podmiotu/
Powyższe instrukcje prezentują czynności opisane poniżej.
10.5. Aby mieć dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji, Wykonawca musi:
10.5.1. zarejestrować się na Platformie e-Zamówienia (z poziomu strony głównej https://ezamowienia.gov.pl/pl/, należy wybrać opcję dostępną w prawym górnym rogu strony „Zarejestruj się”,
10.5.2. następnie w formularzu rejestracji, w rodzaju konta należy wybrać opcję „Wykonawca” a następnie wybrać opcję „Dalej”,
10.5.3. po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól obowiązkowych i sprawdzeniu ich poprawności oraz zaakceptowaniu wymaganych zgód, należy wybrać opcję „Dalej”,
10.5.4. na podany w zgłoszeniu adres e-mail zostanie przesłany e-mail dot. aktywacji i potwierdzenia danych rejestracyjnych podmiotu (należy dokonać aktywacji konta za pomocą linku aktywacyjnego znajdującego się w wiadomości),
Pełna informacja podana została w Rozdziale 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 31.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
31.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach, ul. H. Sienkiewicza 4, 96-325 Radziejowice REGON 750439407, NIP 8381001979, nr wpisu do rejestru instytucji kultury: 36/95. Z Administratorem można się kontaktować pod numerem telefonu (46) 857-71-75 i pod adresem poczty elektronicznej: palac@palacradziejowice.pl.
31.1.2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych* na adres email: z.milewska@palacradziejowice.pl, telefonicznie pod numerem (46) 857-71-75, wew. 128 lub korespondencyjnie pod adres siedziby administratora. Na etapie prowadzonego postępowania kontakt do pełnomocnika Zamawiającego: Enmedia Aleksandra Adamska, ul. Hetmańska 26/3, 60-252 Poznań, tel. 61 624 74 68, osoba: Aleksandra Adamska.
31.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Pałacu w Radziejowicach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.” nr postępowania: 5/TP/2025 prowadzonym w trybie podstawowym,
31.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp,
31.1.5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
31.1.6. Niezależnie od postanowień ppkt 31.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
31.1.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
31.1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
31.1.9. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
31.1.10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej tj. zakup energii wraz z usługą dystrybucji dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, o wielkości 404 258 kWh, do PPE podanych w załączniku nr 1 do SWZ – zamówienie podstawowe,
4.2. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości energii (w zakresie do +/- 15% względem ilości energii dla zamówienia podstawowego :
4.2.1. zwiększenie ilości energii elektrycznej nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w par. 1 ust. 2 pkt 3 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2 do SWZ,
4.2.2. zmniejszenie ilości energii elektrycznej nastąpi na zasadzie, w zakresie i sposobie opisanym w par. 1 ust. 2 pkt 4 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2 SWZ.
4.3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży energii elektrycznej – Załącznik nr 2 do SWZ.
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego oraz ustawy z dnia 15 lutego 2015 o odnawialnych źródłach energii wraz z aktami wykonawczymi do ustawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.2. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości energii (w zakresie do 15% względem ilości energii dla zamówienia podstawowego :4.2.1. zwiększenie ilości energii elektrycznej nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w par. 1 ust. 2 pkt 3 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2 do SWZ,
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium ceny oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podanej w formularzu ofertowym (wzór – wg Załącznika nr 3 do SWZ). Cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia – 100,00 %. Dotyczy wszystkich części zamówienia.
17.2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100,00 pkt równa jest określonej wadze kryterium w %. Przyjmuje się, że 1,00% = 1,00 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętym kryterium.
17.3. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Zamawiający ofercie o najniższej łącznej cenie brutto spośród ofert ocenianych przyzna 100,00 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cena = najniższa oferowana cena / cena badanej oferty x 100,00.
17.4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną, wśród ofert nie odrzuconych i wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne,
b) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie warunek z lit. a zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 7 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
9.1.2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
9.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, wymienione w pkt 9.1.2. SWZ (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), na wezwanie zamawiającego, składa każdy z wykonawców występujących wspólnie.
9.3. W przypadku podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach art. 118 Pzp, zamawiający nie będzie żądał złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 6 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
9.1.1. koncesji do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa URE, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne,
9.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.2.1. SWZ, składa wykonawca na wezwanie zamawiającego, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
9.9. Wraz z ofertą stanowiącą Załączniki nr 3 do SWZ (formularz ofertowy) wykonawca składa:9.9.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
9.9.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Umocowanie wymagane jest na każdym etapie prowadzonego postępowania,
9.9.3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa niniejszym punkcie, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów),
9.9.4. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy),
9.9.5. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum wykonawców, spółki cywilne). Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.8.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 8.2. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8.1. W odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).