BZP: TP 77/25 Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych
18.09.2025
2025/BZP 00429400/01
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
TP 77/25 Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: enowakowska@szpital.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429400
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00415254
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.7. Numer telefonu Przed zmianą:
Po zmianie:
71 3957602
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
10. Zgodnie z art. 441 ust. 1 PZP, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia, w tym zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment w czasie realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia potrzeby wynikającej z bieżącego zapotrzebowania, w tym zakresie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania
z prawa opcji w zakresie zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego przedmiotu zamówienia do 50% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego,
z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymaganie. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymaganie. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji nie później niż przed upływem 17 miesiąca obowiązywania umowy. Ilość przewidziana do zakupu przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji podana jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
Zgodnie z art. 441 ust. 1 PZP, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia, w tym zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment w czasie realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia potrzeby wynikającej z bieżącego zapotrzebowania, w tym zakresie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania
z prawa opcji w zakresie zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego przedmiotu zamówienia do 50% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego,
z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymaganie. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymaganie. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji nie później niż przed upływem 17 miesiąca obowiązywania umowy. Ilość przewidziana do zakupu przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji podana jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Do oferty należy dołączyć:
6) Następujące Przedmiotowe Środki Dowodowe:
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP:
a) Deklaracja Zgodności.
2. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów:
a) Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne oraz raporty z badań niezależnych jednostek badawczych (tam gdzie są wymagane).
W przypadku braku katalogów, foldery, karty techniczne, materiały źródłowe,
badania producenta, oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób
potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego
w Załączniku nr 1 do SWZ.
Uwaga: dla Zadania nr 2 pozycja 6 i 7 - Odpowiednie katalogi producenta lub importera/dystrybutora (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów)
lub nazwy własne w przypadku braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta lub importera/dystrybutora/oświadczenia producenta lub importera/dystrybutora w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ.
Brak potwierdzenia wszystkich wymaganych parametrów zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany wyrób tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty.
W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym należy dołączyć dokument(y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę.
Uwaga: Każdy dokument powinien być opisany, jakiego Zadania (w tym pozycji) Załącznika
nr 1 do SWZ dotyczy. W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się załączenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski – dotyczy wszystkich Zadań.
b) Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę próbek,
w celu potwierdzenia że oferowany produkt odpowiada SWZ zarówno
pod względem opisu i/lub opakowania jeżeli jest wymagane.
- próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
- w przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym.
Wymagania:
- każda próbka opatrzona będzie etykietą producenta zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w języku polskim, sposób sterylizacji (jeżeli dotyczy),
nr katalogowy, seria, data ważności, REF.
- próbka ma być taka jak oferowany asortyment w niniejszym postępowaniu przetargowym.
- Uwaga: próbki mają być opisane numerem zadania (w tym pozycji), którego dotyczą.
Należy sporządzić wykaz przekazanych próbek.
Po zmianie:
Do oferty należy dołączyć:
6) Następujące Przedmiotowe Środki Dowodowe:
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP:
a) Deklaracja Zgodności.
2. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów:
a) Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne oraz raporty z badań niezależnych jednostek badawczych (tam gdzie są wymagane). W przypadku braku katalogów, foldery, karty techniczne, materiały źródłowe, badania producenta, oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ.
Uwaga: dla Zadania nr 2 pozycja 6 i 7 - Odpowiednie katalogi producenta lub importera/dystrybutora (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne w przypadku braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta lub importera/dystrybutora/oświadczenia producenta lub importera/dystrybutora w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak potwierdzenia wszystkich wymaganych parametrów zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany wyrób tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty.
W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym należy dołączyć dokument(y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę.
Uwaga: Każdy dokument powinien być opisany, jakiego Zadania (w tym pozycji) Załącznika nr 1 do SWZ dotyczy. W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się załączenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski – dotyczy wszystkich Zadań.
b) próbki w celu potwierdzenia że oferowany produkt odpowiada SWZ zarówno pod względem opisu i/lub opakowania jeżeli jest wymagane.
- próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
- w przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym.
Wymagania:
- każda próbka opatrzona będzie etykietą producenta zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w języku polskim, sposób sterylizacji (jeżeli dotyczy),
nr katalogowy, seria, data ważności, REF.
- próbka ma być taka jak oferowany asortyment w niniejszym postępowaniu przetargowym.
- Uwaga: próbki mają być opisane numerem zadania (w tym pozycji), którego dotyczą.
Należy sporządzić wykaz przekazanych próbek.