BZP: 10/TP/25 - DOSTAWY PIECZYWA ORAZ ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
18.09.2025
2025/BZP 00429518/01
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
10/TP/25 - DOSTAWY PIECZYWA ORAZ ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ
W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załęska 76
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
10/TP/25 - DOSTAWY PIECZYWA ORAZ ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ
W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59cff6e5-7d55-4fe9-b22e-69a51c7fe88c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098201/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 DOSTAWY PIECZYWA ORAZ SWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ROZDZIAŁ X. SWZ - INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA ŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
ROZDZIAŁ XI. SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferty składane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych
na platformie, podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XXVI. SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:
1) Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Rzeszowie
2) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail iod@rzeszow@sw.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne
na DOSTAWY PIECZYWA ORAZ ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE przeprowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Ustawy.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku
z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232/10/TP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne (według zamówień) dostawy pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarskich do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie zgodnie
z asortymentem wskazanym formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ).
2. Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15811100-7 Chleb mieszany 600 g, krojony
Produkt powstały z mąki pszennej typ 750 - 60%, mąki żytniej typ 720 - 40%, wody, drożdży, soli. Chleb zapakowany w woreczki foliowe. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Prawidłowo oznakowany. Ilość: 160 000 kg.
2. CPV 15811100-7 Chleb graham 500 g, krojony
Produkt powstały z mąki pszennej graham typ 1850 - 60%, mąki pszennej typ 750 - 40%, wody, soli, drożdży. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Prawidłowo oznakowany. Ilość: 13 000 kg.
3. CPV 15811400-0 Bułki pszenne typu weka 400 g, krojone
Produkt powstały z mąki pszennej typ 550 - 100 %, wody, drożdży, soli, cukru. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Prawidłowo oznakowane. Ilość: 11 000 kg.
4. CPV 15810000-9 Bułka tarta
Produkt pochodzący z przemiału bułki pszennej 100%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Prawidłowo oznakowana. Ilość: 400 kg.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w towar zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. W/w artykuł spożywczy nie może wykazywać nieświeżości lub zepsucia.
4. Częstotliwość dostaw: od poniedziałku do soboty w każdym dniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych
od pracy); na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego.
5. Termin dostaw: w godzinach od 7:00 do 9:00.
6. Miejsce dostaw: Zakład Karny w Rzeszowie, ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XVI. SWZ - OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższej ceny (brutto) – Waga 100%.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej przez komisję przetargową.
CENA
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert × 100 pkt × Waga kryterium 100%
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), na podstawie kalkulacji sporządzonej w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden w Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy/usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie o treści przepisu art. 117 ust. 3 Ustawy, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 6 do SWZ.
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 3 do SWZ.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
7) pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą;
8) wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
9) niedopuszczalna jest sytuacja, kiedy Wykonawca składa jedną ofertę samodzielnie, drugą zaś wspólnie z innymi Wykonawcami. Dotyczy to również sytuacji, kiedy Wykonawca ubiega się o zamówienie jako uczestnik dwóch konsorcjów;
10) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców ją składających, tj. przez każdego
z ubiegających się Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika.
11) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ROZDZIAŁ XVIII. SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY1. Postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w projekcie umowy (Załączniku nr 5 do SWZ).
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).