BZP: Dostawa mebli w ramach projektów unijnych pn. „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” F oraz „Edukacja Przyszłości”
18.09.2025
2025/BZP 00430127/01
Gmina Miasto Świdnica
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli w ramach projektów unijnych pn. „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” F oraz „Edukacja Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.4.2.) Miejscowość: Świdnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 74 856-28-00
1.4.8.) Numer faksu: +48 74 856-87-21
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430127
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00411511
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mebli w ramach projektów unijnych pn. „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” FEDS.08.03-IZ.00-0009/24 oraz „Edukacja Przyszłości” FEDS.08.01-IZ.00-064/24 w ramach Priorytetu nr 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku” Działania nr FEDS.08.03 „Dostęp do edukacji – ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz w ramach Priorytetu nr 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku” Działania nr FEDS.08.01 „Dostęp do edukacji” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia mebli, w tym transportu przedmiotu zamówienia, rozładunku oraz wniesienia do wskazanych pomieszczeń. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół/przedszkoli:
a) Przedszkole Miejskie nr 1 w Świdnicy, pl. Św. Małgorzaty 1, 58-100 Świdnica (PM 1),
b) Przedszkole Miejskie nr 3 w Świdnicy, ul. Okrężna 30, 58-100 Świdnica (PM 3),
c) Przedszkole Miejskie nr 4 w Świdnicy, ul. J. Lelewela 10, 58-100 Świdnica (PM 4),
d) Przedszkole Miejskie nr 6 w Świdnicy, ul. Komunardów 2, 58-100 Świdnica (PM 6),
e) Przedszkole Miejskie nr 14 w Świdnicy, ul. M. Kozara-Słobódzkiego 10, 58-105 Świdnica (PM 14),
f) Przedszkole Miejskie nr 15 w Świdnicy, ul. Ofiar Oświęcimskich 45a, 58-105 Świdnica (PM 15),
g) Miejskie Przedszkole Integracyjne „Słoneczko”, ul. K. Marcinkiewicza 10, 58-105 Świdnica (MPI 16),
h) Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 39, 58-100 Świdnica.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
3. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
4. Meble muszą być dostosowane oraz dopuszczone do użytku szkolnego/przedszkolnego, powinny posiadać wszelkie konieczne normy, atesty itp.
5. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).
6. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
7. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, przykładowych kolorów, orientacyjnych wymiarów, itp. w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służą wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca ustali z Dyrektorem szkoły (lub innym pracownikiem szkoły/przedszkola wskazanym przez Dyrektora- do wiadomości Zamawiającego) z wyprzedzeniem, co najmniej 3-dniowym dokładny termin dostawy (dzień, godzinę). Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora szkoły/przedszkola.
9. Dostarczony towar zostanie odebrany protokołem odbioru. Protokół zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 3 egzemplarzach: jeden egzemplarz dla Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Świdnicy, druga dla Dyrektora szkoły/przedszkola, trzecia dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Świdnicy oryginały protokołów (poprawnie sporządzonych zgodnie ze specyfikacją oraz podpisami dyrektorów lub innych osób przez nich wskazanych).
10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły/przedszkola została zrealizowana w ciągu jednego dnia.
11. Zamawiający informuje, iż przedmioty zostaną sfinansowane z projektów unijnych oraz budżetu miasta, według poniższego zestawienia:
a) „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” pozycje: 1-143,
b) „Edukacja przyszłości” pozycja 144.
12. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji, na okres zgodny z SOPZ.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mebli w ramach projektów unijnych pn. „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” FEDS.08.03-IZ.00-0009/24 oraz „Edukacja Przyszłości” FEDS.08.01-IZ.00-064/24 w ramach Priorytetu nr 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku” Działania nr FEDS.08.03 „Dostęp do edukacji – ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz w ramach Priorytetu nr 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku” Działania nr FEDS.08.01 „Dostęp do edukacji” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia mebli, w tym transportu przedmiotu zamówienia, rozładunku oraz wniesienia do wskazanych pomieszczeń. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół/przedszkoli:
a) Przedszkole Miejskie nr 1 w Świdnicy, pl. Św. Małgorzaty 1, 58-100 Świdnica (PM 1),
b) Przedszkole Miejskie nr 3 w Świdnicy, ul. Okrężna 30, 58-100 Świdnica (PM 3),
c) Przedszkole Miejskie nr 4 w Świdnicy, ul. J. Lelewela 10, 58-100 Świdnica (PM 4),
d) Przedszkole Miejskie nr 6 w Świdnicy, ul. Komunardów 2, 58-100 Świdnica (PM 6),
e) Przedszkole Miejskie nr 14 w Świdnicy, ul. M. Kozara-Słobódzkiego 10, 58-105 Świdnica (PM 14),
f) Przedszkole Miejskie nr 15 w Świdnicy, ul. Ofiar Oświęcimskich 45a, 58-105 Świdnica (PM 15),
g) Miejskie Przedszkole Integracyjne „Słoneczko”, ul. K. Marcinkiewicza 10, 58-105 Świdnica (MPI 16),
h) Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 39, 58-100 Świdnica.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
3. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
4. Meble muszą być dostosowane oraz dopuszczone do użytku szkolnego/przedszkolnego, powinny posiadać wszelkie konieczne normy, atesty itp.
5. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).
6. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
7. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, przykładowych kolorów, orientacyjnych wymiarów, itp. w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służą wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca ustali z Dyrektorem szkoły (lub innym pracownikiem szkoły/przedszkola wskazanym przez Dyrektora- do wiadomości Zamawiającego) z wyprzedzeniem, co najmniej 3-dniowym dokładny termin dostawy (dzień, godzinę). Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora szkoły/przedszkola.
9. Dostarczony towar zostanie odebrany protokołem odbioru. Protokół zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 3 egzemplarzach: jeden egzemplarz dla Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Świdnicy, druga dla Dyrektora szkoły/przedszkola, trzecia dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Świdnicy oryginały protokołów (poprawnie sporządzonych zgodnie ze specyfikacją oraz podpisami dyrektorów lub innych osób przez nich wskazanych).
10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły/przedszkola została zrealizowana w ciągu jednego dnia.
11. Zamawiający informuje, iż przedmioty zostaną sfinansowane z projektów unijnych oraz budżetu miasta, według poniższego zestawienia:
a) „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” pozycje: 1-143,
b) „Edukacja przyszłości” pozycja 144.
12. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji, na okres zgodny z SOPZ.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
14. Kody CPV: (...)
15. Zamawiający, we wszystkich miejscach, w których znajdują się wymiary produktu, wprowadza tolerancję wymiarową +/- 5%
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-19 09:00
Po zmianie:
2025-09-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-19 10:00
Po zmianie:
2025-09-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-19
Po zmianie:
2025-10-25