BZP: Dostawa sprzętów sportowych do COS-OPO w Giżycku
18.09.2025
2025/BZP 00430802/01
Centralny Ośrodek Sportu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętów sportowych do COS-OPO w Giżycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu
1.3.) Oddział zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 22
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.gizycko@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów sportowych do COS-OPO w Giżycku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c290bcc-0a01-44b9-b03b-63be7078443d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124144/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa sprzętów sportowych do COS-OPO w Giżycku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c290bcc-0a01-44b9-b03b-63be7078443d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowo opisane w rozdziale X i XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. (RODO) informuję, iż Administratorem danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul.
Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych:
inspektor.odo@cos.pl.
2. Dane osobowe Wykonawcy i jego przedstawicieli będą przetwarzane w celu zawarcia umowy lub realizacji
działań niezbędnych do zawarcia umowy przed jej zawarciem, a podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych jest Art. 6, ust. 1, lit. b) RODO. Dane osobowe mogą zostać również wykorzystane w celu
potwierdzenia kwalifikacji i uprawnień wymaganych przepisami prawa, które powinni posiadać
przedstawiciele Wykonawcy w ramach współpracy z Administratorem. Jest to podstawa prawna
str. 4
przetwarzania danych osobowych wynikająca z Art. 6 ust. 1, lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z wymagań prawnych nakładanych na
Administratora w zakresie prowadzenia postępowań zakupowych i związanych z nim czynności. Dane
osobowe Wykonawcy i jego przedstawicieli mogą zostać udostępnione dostawcom systemów
informatycznych i kancelariom prawnym, z którymi współpracuje Administrator. Dane osobowe
Wykonawcy mogą zostać upublicznione zgodnie z wymaganiami prawnymi w obszarze zamówień
publicznych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4. Wykonawca lub jego przedstawiciele posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa.
5. Wykonawca lub jego przedstawiciele mają prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w
zakresie ochrony danych osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących
narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie
przez Wykonawcę/Oferenta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i współpracy z
Administratorem.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania niniejszej informacji swoim przedstawicielom, których dane
zostaną przekazane Administratorowi w ramach realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GŻ/P/11/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT DO PIŁKI SIATKOWEJ
4.2.6.) Główny kod CPV: 37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT DO SALI PRZESZKÓD
4.2.6.) Główny kod CPV: 37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT DO SIŁOWNI
4.2.6.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT NA BOISKO PIŁKARSKIE
4.2.6.) Główny kod CPV: 37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37451200-6 - Hokej na trawie
37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mata pod ściankę wspinaczkową (boulder)
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DROBNY SPRZĘT REHABILITACYJNY
4.2.6.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt do ćwiczeń pilatesu i jogi
4.2.6.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (według załącznika nr 4 do SWZ),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: karty katalogowe lub inne dokumenty opisujące parametrytechniczne oferowanego asortymentu. Z dołączonych dokumentów musi wynikać zgodność oferowanych
parametrów produktów z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku gdyby, którykolwiek parametr
opisany przez Zamawiającego nie występował w karcie katalogowej, należy wraz z kartą przedstawić
oświadczenie własne w zakresie danego parametru. – dotyczy wszystkich pozycji
2. W zakresie Pakietu nr 4 pozycja nr 4 – Bramka piłkarska mobilna, do oferty należy dołączyć kopię
certyfikatu zgodności z normami: FIFA, DIN-EN 784 oraz DIN EN – 16579.
3. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki
dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
karty katalogowe lub inne dokumenty opisujące parametrytechniczne oferowanego asortymentu. Z dołączonych dokumentów musi wynikać zgodność oferowanych
parametrów produktów z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku gdyby, którykolwiek parametr
opisany przez Zamawiającego nie występował w karcie katalogowej, należy wraz z kartą przedstawić
oświadczenie własne w zakresie danego parametru. – dotyczy wszystkich pozycji
2. W zakresie Pakietu nr 4 pozycja nr 4 – Bramka piłkarska mobilna, do oferty należy dołączyć kopię
certyfikatu zgodności z normami: FIFA, DIN-EN 784 oraz DIN EN – 16579.
3. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki
dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Wypełniony i podpisany elektroniczne formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b) Karty katalogowe oferowanych produktów – muszą zostać opatrzone podpisem elektronicznym
przez Wykonawcę,
c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3,
d) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego
pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie
wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty – jeżeli dotyczy,
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - podpisane
przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w
formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.