BZP: Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie
19.09.2025
2025/BZP 00431707/01
Powiat Wschowski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4dba3ea-ca6f-49f4-b18c-721e602a537e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049212/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/233530/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej (dalej jako "Platforma Zakupowa" lub System). Wejście na platformę
poprzez link: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/. Link do
postępowania: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/233530/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.2.Sposób komunikacji oraz wymagania formalne i techniczne dotyczące składania oświadczeń i dokumentów:a) W
postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się
przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich złożenia/wysłania na Platformie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka
korespondencja będzie kierowana do pełnomocnika. b) Zamawiający może komunikować się (z wyłączeniem składania ofert oraz
oświadczeń) z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej (zamowienia@powiat.wschowa.com.pl). 3. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452). 4. Zamawiający
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub
MAC o konfiguracji co najmniej: pamięć min 2GB RAM, procesor 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych, np. MS Windows 7 lub
nowszy, Mac Os x 10.4, lub nowszy lub kompatybilny system z rodziny Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa
obsługująca TLS 1.2 np. Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program do odczytu plików typu .pdf np. Acrobat
Reader.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wschowski, 67-400 Wschowa, ul. Pl. Kosynierów 1c, tel. 065/540-48-00;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u Zamawiającego jest Tomasz Wadas tel. 570 170 137, adres e-mail: iod@powiat.wschowa.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IR.272.5.2025 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp.
10) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie.
2) Sprzęt komputerowy musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r. pochodzący z oficjalnej polskiej autoryzowanej dystrybucji.
3) Dostarczone systemy operacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży.
4) Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone z odpowiednimi atrybutami legalności jakie przewidział producent, na przykład z tzw. naklejkami GML ( Geniune Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity ) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczonej wersji.
5) W przypadku naklejki hologramowej systemu operacyjnego, na której jest klucz produktu musi być ona zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności.
7) Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w specyfikacji należy traktować jako minimalne;
8) W przypadku gdy dostarczony przedmiot zamówienia nie nadaje się do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru zamiennego wolnego od wad i usterek na własny koszt;
9) Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania kompletnej oferty.
10) Zamawiający będzie weryfikował wyniki testów PassMark CPU Mark na dzień 15.09.2025 r.
Ze względu na regularne zasilanie bazy wyników nowymi pomiarami Zamawiający załącza pobrane wyniki z dnia 15.09.2025 r., umożliwiając porównanie wydajności oferowanego procesora z wymogami Zamawiającego.
11) Producent oferowanego sprzętu musi posiadać:
a) Certyfikat ISO 9001:2015 producenta urządzenia w zakresie co najmniej produkcji, montażu i serwisu urządzeń komputerowych lub inny równoważny (przedmiotowy środek dowodowy)
b) Certyfikat ISO 14001:2015 producenta urządzenia w zakresie co najmniej produkcji, montażu i serwisu urządzeń komputerowych lub inny równoważny (przedmiotowy środek dowodowy)
Część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 zawiera ust. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował niżej opisanymi kryteriami oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie.
2) Sprzęt komputerowy musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r. pochodzący z oficjalnej polskiej autoryzowanej dystrybucji.
3) Dostarczone systemy operacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży.
4) Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone z odpowiednimi atrybutami legalności jakie przewidział producent, na przykład z tzw. naklejkami GML ( Geniune Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity ) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczonej wersji.
5) W przypadku naklejki hologramowej systemu operacyjnego, na której jest klucz produktu musi być ona zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności.
7) Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w specyfikacji należy traktować jako minimalne;
8) W przypadku gdy dostarczony przedmiot zamówienia nie nadaje się do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru zamiennego wolnego od wad i usterek na własny koszt;
9) Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania kompletnej oferty.
10) Zamawiający będzie weryfikował wyniki testów PassMark CPU Mark na dzień 15.09.2025 r.
Ze względu na regularne zasilanie bazy wyników nowymi pomiarami Zamawiający załącza pobrane wyniki z dnia 15.09.2025 r., umożliwiając porównanie wydajności oferowanego procesora z wymogami Zamawiającego.
11) Producent oferowanego sprzętu musi posiadać:
a) Certyfikat ISO 9001:2015 producenta urządzenia w zakresie co najmniej produkcji, montażu i serwisu urządzeń komputerowych lub inny równoważny (przedmiotowy środek dowodowy)
b) Certyfikat ISO 14001:2015 producenta urządzenia w zakresie co najmniej produkcji, montażu i serwisu urządzeń komputerowych lub inny równoważny (przedmiotowy środek dowodowy)
Część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 zawiera ust. 2 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował niżej opisanymi kryteriami oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie.
2) Sprzęt komputerowy musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r. pochodzący z oficjalnej polskiej autoryzowanej dystrybucji.
3) Zamawiający dopuszcza urządzenie używane (poleasingowe) tyko w części 3 zamówienia, w pozycji: urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe – 1 szt.
4) Dostarczone systemy operacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży.
5) Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone z odpowiednimi atrybutami legalności jakie przewidział producent, na przykład z tzw. naklejkami GML ( Geniune Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity ) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczonej wersji.
6) W przypadku naklejki hologramowej systemu operacyjnego, na której jest klucz produktu musi być ona zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności.
8) Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w specyfikacji należy traktować jako minimalne;
9) W przypadku gdy dostarczony przedmiot zamówienia nie nadaje się do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru zamiennego wolnego od wad i usterek na własny koszt;
10) Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania kompletnej oferty.
11) Zamawiający będzie weryfikował wyniki testów PassMark CPU Mark na dzień 15.09.2025 r.
Ze względu na regularne zasilanie bazy wyników nowymi pomiarami Zamawiający załącza pobrane wyniki z dnia 15.09.2025 r., umożliwiając porównanie wydajności oferowanego procesora z wymogami Zamawiającego.
12) Producent oferowanego sprzętu musi posiadać:
a) Certyfikat ISO 9001:2015 producenta urządzenia w zakresie co najmniej produkcji, montażu i serwisu urządzeń komputerowych lub inny równoważny (przedmiotowy środek dowodowy)
b) Certyfikat ISO 14001:2015 producenta urządzenia w zakresie co najmniej produkcji, montażu i serwisu urządzeń komputerowych lub inny równoważny (przedmiotowy środek dowodowy)
3) Część 3 zamówienia – „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarki”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 3 zawiera ust. 3 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30121300-6 - Urządzenia do powielania
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował niżej opisanymi kryteriami oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1. pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.275, ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) karty katalogowe, etykiety, certyfikaty lub oświadczenie producenta (w odniesieniu do konkretnego modelu oferowanego sprzętu), sporządzone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające spełnienie przez oferowany sprzęt i oprogramowanie, wszystkich minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ;2) Wydruki własne lub udostępnione lub wydane przez producentów lub oświadczenie producenta danego sprzętu, potwierdzające osiągnięte wyniki wskazanych w OPZ testów wydajnościowych, sporządzone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, w odniesieniu do konkretnego modelu oferowanego komputera i notebooka;
3) Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych w pkt 1) i pkt 2) powyżej, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 od SWZ), składa każdy z Wykonawców.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć dodatkowo:
a) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r., poz. 2452), musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. Spółka cywilna dołącza ww.
pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy.
6) Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
8) Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów składających ofertę.
9) Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie.
10) Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.