BZP: Modernizacja istniejących magazynów przeciwpowodziowych na terenie Zakładu Usług Komunalnych oraz Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zbąszyniu.
22.09.2025
2025/BZP 00435499/01
Gmina Zbąszyń
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja istniejących magazynów przeciwpowodziowych na terenie Zakładu Usług Komunalnych oraz Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zbąszyniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszyń
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770712
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Porucznika Żwirki 1
1.4.2.) Miejscowość: Zbąszyń
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-360
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.7.) Numer telefonu: 68 3866009
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435499
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00429086
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot: dostawa fabrycznie nowych kontenerów (2 × magazynowy 40’ HC oraz 1 × chłodniczy 20’ RF), ich posadowienie, kompletne roboty instalacyjne (w tym włączenie do istniejącej instalacji elektrycznej), uruchomienie, wyposażenie dodatkowe (regały/półki, monitoring wideo z dostępem do Internetu, system alarmowy, wózki paletowe/podnośniki), a także dostawa i uruchomienie mini-OZE (magazyn energii + PV) dla kontenera chłodniczego , zapewniającego autonomię zasilania min. 3 h. Realizacja „pod klucz”, wraz ze szkoleniem i dokumentacją powykonawczą.
Po zmianie:
1. Przedmiot: dostawa fabrycznie nowych kontenerów (2 × magazynowy 40’ HC oraz 1 × chłodniczy 20’ RF), ich posadowienie, kompletne roboty instalacyjne (w tym włączenie do istniejącej instalacji elektrycznej), uruchomienie, wyposażenie dodatkowe (regały/półki, monitoring wideo z dostępem do Internetu, system alarmowy, wózki paletowe/podnośniki), a także dostawa i uruchomienie mini-OZE (magazyn energii + PV) dla kontenera chłodniczego , zapewniającego autonomię zasilania min. 3 h. Realizacja „pod klucz”, wraz ze szkoleniem i dokumentacją powykonawczą.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ, w.1)
3. Wymaga się, aby kontenery były wyposażone w zaczepy na ścianie dolnej, umożliwiające transport wózkiem widłowym.
4. Dodatkowe informacje zawarte są w rozdz. III. SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z sekcją 5.6 pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia.
2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych – wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - Załącznik nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z sekcją 5.6 pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia.
2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych – wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - Załącznik nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-26 12:00
Po zmianie:
2025-09-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-26 12:15
Po zmianie:
2025-09-30 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-25
Po zmianie:
2025-10-29