BZP: „Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego – etap 1”
23.09.2025
2025/BZP 00437150/01
Powiat Tucholski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego – etap 1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tucholski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351096
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pocztowa 7
1.4.2.) Miejscowość: Tuchola
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: 52 5590700
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tuchola.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bippowiat.tuchola.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437150
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00428607
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Powiat Tucholski”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) System do zarządzania stacjami roboczymi - 1 szt.
2) Unified Threat Management 40 - 2 szt.
3) Unified Threat Management 60 - 2 szt.
4) Zarządzalne urządzenie sieciowe z obsługą VLAN, MAC, 802.1X - 10 szt.
5) Sieciowy zasób plikowy - 14 szt.
6) UPS – zasilacz awaryjny 650VA - 163 szt.
7) UPS – zasilacz awaryjny 1500VA - 3 szt.
8) Aktualizacja UTM w Starostwie - 1 szt.
9) Zarządzalny Access Point w Starostwie Powiatowym - 1 szt.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Wszystkie rozwiązania dostarczone w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do siedziby Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Nie dopuszcza się urządzeń i licencji typu refurbished.
5. Dostarczone urządzenia i licencje oprogramowania muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych.
6. Minimalny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, natomiast maksymalny termin usunięcia wad lub usterek w okresie gwarancji wynosi 10 dni roboczych.
7. Projekt finansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe” Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Powiat Tucholski”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) System do zarządzania stacjami roboczymi - 1 szt.
2) Unified Threat Management 40 - 2 szt.
3) Unified Threat Management 60 - 2 szt.
4) Zarządzalne urządzenie sieciowe z obsługą VLAN, MAC, 802.1X - 10 szt.
5) Sieciowy zasób plikowy - 14 szt.
6) UPS – zasilacz awaryjny 650VA - 163 szt.
7) UPS – zasilacz awaryjny 1500VA - 3 szt.
8) Aktualizacja UTM w Starostwie - 1 szt.
9) Zarządzalny Access Point w Starostwie Powiatowym - 1 szt.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Wszystkie rozwiązania dostarczone w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do siedziby Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Nie dopuszcza się urządzeń i licencji typu refurbished.
5. Dostarczone urządzenia i licencje oprogramowania muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych.
6. Minimalny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 pkt 8 wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, natomiast maksymalny termin usunięcia wad lub usterek w okresie gwarancji wynosi 10 dni roboczych.
7. Projekt finansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe” Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-25 08:00
Po zmianie:
2025-09-29 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-25 08:30
Po zmianie:
2025-09-29 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-24
Po zmianie:
2025-10-28