BZP: „ Zakup koparko – ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym" W ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026
24.09.2025
2025/BZP 00438877/01
Gmina Pińczów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„ Zakup koparko – ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym"
W ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pińczów
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Pińczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 412345100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinczow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Zakup koparko – ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym"
W ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75e05e49-c422-4168-813b-8208b6965be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005542/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup koparko - ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75e05e49-c422-4168-813b-8208b6965be53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.55.2025.P.F
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 463000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia podpisanego załącznika nr 6 do oferty, spełnia minimalne warunki .
a) Charakterystyka techniczna pojazdu
koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym,
masa eksploatacyjna maszyny do 8600 kg,
długość transportowa maszyny do 5,7 m,
silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto minimum 109 KM, spełniający normę emisji spalin Stege V o pojemności min 4,8 litra,
napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,
koła jezdne z oponami renomowanym producentów (Michelin, Bridgestone): przednie 20” i tylne w rozmiarze 26”,
przednia oś wychylna, przednie koła skrętne,
blokada mechanizmu różnicowego,
blokada zmiennika momentu obrotowego zmniejszająca zużycie paliwa,
Wszystkie główne komponenty układu napędowego wyprodukowane przez jednego producenta (silnik, skrzynia biegów, mosty),
średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m,
skrzynia biegów maszyny typu PowerShift, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył,
skrzynia biegów winna posiadać funkcję tzw. „nadbiegu” zmniejszającą zużycie paliwa podczas jazdy drogowej,
2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się,
system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,
układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250bar,
stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie,
błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa, immobiliser,
kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75dB.
zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów,
koparko-ładowarka musi być wyposażona w fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS.
b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni mechanicznych w układzie „krzyżowym”,
musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,
łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki,
szybkozłącze hydrauliczne przednie z widłami,
pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki do 2,4 m,
maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m,
udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 100 kg,
c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą dźwigni mechanicznych w układzie „krzyżowym”,
musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,
łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze koparkowe o szerokości 600 mm ± 20 mm,
ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
głębokość kopania minimum 5,90 m,
wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m,
udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1400 kg,
siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 57 kN,
d) wyposażenie dodatkowe:
Zamawiający oprócz wyposażenia standardowego tj. łyżki przedniej o poj. 1m3 oraz łyżki tylnej o szerokości 600mm wymaga dostawy:
-łyżki koparkowej 900 mm,
-łyżki koparkowej 400 mm,
-linia hydrauliczna boczna do zasilania narzędzi ręcznych z regulacją przepływu oleju w zakresie od 20-40 l/min,
e) wymagania dodatkowe:
gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin,
dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta
oferowanej koparko-ładowarki;
dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę,
zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki,
odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 100 km od siedziby zamawiającego
zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godziny od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia,
oferowana maszyna musi być wyposażona w radio z CD, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,
koparka musi być wyposażona w klimatyzowana kabinę
rok produkcji 2025
dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów ceny i wydłużonego okresu udzielonej gwarancji jakości
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4