BZP: Dostawa energii elektrycznej oraz odbiór energii elektrycznej z OZE wraz z bilansowaniem handlowym.
06.11.2025
2025/BZP 00520158/01
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej oraz odbiór energii elektrycznej z OZE wraz z bilansowaniem handlowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracyjno-Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093222745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowość: Minikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-122
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo Rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej oraz odbiór energii elektrycznej z OZE wraz z bilansowaniem handlowym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad4a5f89-f69c-4ce7-ae6f-7868c4fc1280
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011547/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na lata 2026-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kpodr.logintrade.net/zapytania_email,215196,23f346c708ab8fdcb522f72254aefb7b.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kpodr.logintrade.net/zapytania_email,215196,23f346c708ab8fdcb522f72254aefb7b.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawców dotyczące zadawania
pytań do postępowania, składania ofert oraz wysyłania korespondencji w prowadzonym postępowaniu dostępne są na Platformie
pod adresem https://kpodr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy
Pzp, pełnomocnictwa sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.26.30.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz odbiór energii elektrycznej z OZE wraz z bilansowaniem handlowym dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej w szczególności w przypadkupodłączenia nowego punktu poboru przez zamawiającego lub wyłączenia punktu poboru energii elektrycznej, jeżeli będzie
to wynikało z potrzeb KPODR w Minikowie. Wówczas czas trwania umowy pozostaje bez zmian, a w przypadku nowego
punktu poboru energii cena za 1 kWh jest taka sama jak w pozostałych lokalizacjach (zgodnie z ofertą wykonawcy – według
określonej grupy taryfowej). W przypadku podłączenia nowego punktu poboru energii elektrycznej z taryfą inną niż
posiadaną dotychczas przez Zamawiającego, wówczas obowiązuje cena za 1 kWh wynikająca z oficjalnego cennika
wykonawcy przypisana do danej taryfy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa wart.112 ust.2 ustawy Pzp dotyczące b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.