BZP: Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. „ Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych”
12.11.2025
2025/BZP 00526421/01
Powiat Zwoleński
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. „ Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zwoleński
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223221
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 4
1.4.2.) Miejscowość: Zwoleń
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-700
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zwolenpowiat.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526421
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00518391
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa sprzętu przeciwpowodziowego"
1. Motopompa do wody brudnej: 3 szt.
2. Rękaw - zapora przeciwpowodziowa 15m: 4 szt.
3. Urządzenie do napełnienia worków: 2 szt.
4. Kamizelka ratunkowa: 50 szt.
5. Plandeka gruba 10x20m: 40 szt.
6. Plandeka gruba 10x15m: 40 szt.
7. Kilof: 2 szt.
8. Termos: 5 szt.
9. Sekator: 2 szt.
10. Latarka ręczna: 50 szt.
11. Wodery/gumowce: 50 szt.
12. Latarki czołowe: 50 szt.
13. Koło ratunkowe: 5 szt.
14. Kapok: 25 szt.
15. Młotek 5 kg: 5 szt.
16. Kamizelka o intensywnej widzialności: 20 szt.
17. Płaszcz/peleryna przeciwdeszczowa: 50 szt.
18. Łopaty do piasku: 100 szt.
19. Siekiera 0,5/1,5 kg: 20 szt.
20. Młotek ciesielski: 5 szt.
21. Pochodnie: 20 szt.
22. Folia 4x20m 0,5 gr: 100 szt.
23. Pachołki ostrzegawcze: 15 szt.
24. Sznurek do worków 2000mb: 5 rolek
25. Rękawice robocze: 100 par
26. Linka: 100 mb
27. Worki na piasek 25/30 kg: 20 000 szt.
28. Taśmy ostrzegawcze: 1 000 mb
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa sprzętu przeciwpowodziowego"
1. Motopompa do wody brudnej: 3 szt.
2. Kamizelka ratunkowa: 50 szt.
3. Plandeka gruba 10x20m: 40 szt.
4. Plandeka gruba 10x15m: 40 szt.
5. Kilof: 2 szt.
6. Termos: 5 szt.
7. Sekator: 2 szt.
8. Latarka ręczna: 50 szt.
9. Wodery/gumowce: 50 szt.
10. Latarki czołowe: 50 szt.
11. Koło ratunkowe: 5 szt.
12. Kapok: 25 szt.
13. Młotek 5 kg: 5 szt.
14. Kamizelka o intensywnej widzialności: 20 szt.
15. Płaszcz/peleryna przeciwdeszczowa: 50 szt.
16. Łopaty do piasku: 100 szt.
17. Siekiera 0,5/1,5 kg: 20 szt.
18. Młotek ciesielski: 5 szt.
19. Pochodnie: 20 szt.
20. Folia 4x20m 0,5 gr: 100 szt.
21. Pachołki ostrzegawcze: 15 szt.
22. Sznurek do worków 2000mb: 5 rolek
23. Rękawice robocze: 100 par
24. Linka: 100 mb
25. Worki na piasek 25/30 kg: 20 000 szt.
26. Taśmy ostrzegawcze: 1 000 mb
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego"
1. Namiot operacyjny: 1 szt.
2. Materac ewakuacyjny: 1 szt.
3. Łózka polowe z materacem: 100 szt.
4. Nosze płachtowe: 2 szt.
5. Koce: 100 szt.
6. Śpiwory: 100 szt.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego"
1. Materac ewakuacyjny: 1 szt.
2. Łózka polowe z materacem: 100 szt.
3. Nosze płachtowe: 2 szt.
4. Koce: 100 szt.
5. Śpiwory: 100 szt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.6. Główny kod CPV (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Namioty do użytku medycznego
Po zmianie:
Sprzęt ratunkowy i awaryjny
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Nosze,Materace,Śpiwory,Łóżka polowe,Sprzęt ratunkowy i awaryjny
Po zmianie:
Nosze,Materace,Śpiwory,Łóżka polowe,Namioty do użytku medycznego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - Rozdział XXXVI SWZ
Po zmianie:
Zamawiający informuje, że w związku z wyłączeniem z części pierwszej pn.:"Zakup i dostawa sprzętu przeciwpowodziowego", dwóch pozycji, tj. poz. 2. Rękaw - zapora przeciwpowodziowa 15m: 4 szt.
i poz.3. Urządzenie do napełnienia worków: 2 szt., i z części drugiej pn."Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego", tj. poz..1 Namiot operacyjny: 1 szt., zostają utworzone kolejne części:
Część 6 Zakup i dostawa rękawów - zapór przeciwpowodziowych
Część 7 Zakup i dostawa urządzeń do napełniania worków
Część 8 Zakup i dostawa namiotu operacyjnego
W związku z dokonanymi zmianami wyjaśniamy co następuje:
1. było części 5, po zmianie jest część 8
2. w części 1 było pozycji 28, po zmianie jest 26
3. w części 2 było pozycji 6, po zmianie jest 5
W związku z dokonaną zmianą zostają zmienione SWZ oraz następujące załącznik do SWZ:
1. Formularz ofertowy
2. Opis przedmiotu zamówienia
3. Wzory umów
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy - Rozdział XXXVI SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania, zostały szczegółowo określone § 9 projektowanych postanowień umownych - załączniki nr 7.1; 7.2; 7.3; 7.4; 7.5 do SWZ
Po zmianie:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania, zostały szczegółowo określone § 9 projektowanych postanowień umownych - załączniki nr 7.1; 7.2; 7.3; 7.4; 7.5, 7.6; 7.7; 7.8 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-14 09:00
Po zmianie:
2025-11-17 13:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-14 09:30
Po zmianie:
2025-11-17 14:00