BZP: Zakup 54 kompletów wyposażenia i uzupełnienie umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków Komendy Miejskie Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
13.11.2025
2025/BZP 00529627/01
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup 54 kompletów wyposażenia i uzupełnienie umundurowania specjalnego i
wyposażenia osobistego strażaków Komendy Miejskie Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210971043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 953778404
1.5.8.) Numer faksu: sekretariat@strazgorzow.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gorzow-wielkopolski
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 54 kompletów wyposażenia i uzupełnienie umundurowania specjalnego i
wyposażenia osobistego strażaków Komendy Miejskie Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e48caed5-0efa-4080-9a7a-594b6a5d0396
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114783/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup 54 kompletów wyposażenie i uzupełnienie umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków Komendy Miejskie Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_gorzow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej Platforma Zakupowa pod
adresem - https://platformazakupowa.pl/pn
2. W celu skrócenia udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja
między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej
za pośrednictwem PZ i formularza „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez
kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na Platformie Zakupowej w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem PZ
do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio
na PZ przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień
PZ może ulec awarii lub powiadomienie wysłane z
PZ może trafić u Wykonawcy do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r.
poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę
na PZ:
6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s,
6.2. Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji - pamięć min. 2 GB RAM,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0,
6.4. Włączona obsługa JavaScript,
6.5. Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf,
6.6. PZ działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej
z kodowaniem tekstu w formacie UTF-8,
6.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas w formacie (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:
7.1. Akceptuje warunki korzystania z PZ Zamawiającego określone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce
„Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
7.2. Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcją korzystania z PZ, w szczególności za sytuację,
gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert
(np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta
zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę.
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie
internetowej pod adresem - https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 3
66 – 400 Gorzów Wielkopolski
tel. 95 733-84-04
fax. 95 733-84-60
e-mail sekretariat@strazgorzow.pl
1.2. Ochrona danych osobowych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w
Gorzowie Wielkopolskim
sekretariat@strazgorzow.pl
telefon 95 733-84-04
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy
o PZP.
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy
PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy.
1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.7. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP.
1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. Posiada Pani/Pan:
1.9.1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących.
1.9.2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych.
1.9.3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
1.9.4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO.
1.10. Nie przysługuje Pani/Panu:
1.11. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych.
1.12. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.13. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PTT.2370.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 54 kompletów wyposażenia i uzupełnienie
umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków Komendy Miejskie
Państwowej Straży Pożarnej W Gorzowie Wlkp. o parametrach technicznych zgodnym z
treścią specyfikacji przedstawioną w OPZ – Załącznik nr 1.
2. Przez 1 komplet należy rozumieć zestaw, w którego skład wchodzą niżej wymienione
elementy w ilości 1 sztuki / kompletu / pary każdego rodzaju.
3. W skład jednego kompletu wchodzą:
I. Ubranie specjalne 3-częściowe z pętlą ratowniczą – 1 komplet,
II. Rękawice specjalne – 1 para,
III. Rękawice techniczne – 1 para,
IV. Kominiarka – 1 sztuka,
V. Narzędzie typu multitool
(można zastąpić nożem o zróżnicowanej funkcjonalności) - 1 sztuka,
VI. Buty strażackie skórzane – 1 para,
VII. Latarka ATEX – 1 sztuka,
VIII. Spodnie termoaktywne – 1 sztuk, bluza z długim rękawem – 1 sztuka, bluza z
krótkim rękawem – 1 sztuki,
IX. Skarpety termoaktywne – 1 para.
Za fabrycznie nowy uznaje się umundurowanie nie eksploatowane.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV – 18410000-6 odzież specjalna.
6. Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
„Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna” do niniejszej specyfikacji
stanowiący „Minimalne wymagania techniczno-użytkowe”. Szczegółowe warunki
realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ „Projekt umowy”.
7. Minimalny okres gwarancji, wynosi 36 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie -
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dostarczył minimum 10 kompletów
ubrań specjalnych na rzecz Państwowej lub Ochotniczej Straży Pożarnej lub innych
instytucji państwowych lub służb mundurowych o wartości dostawy minimum
40 tys. zł