BZP: Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
14.11.2025
2025/BZP 00531276/01
GMINA INOWROCŁAW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA INOWROCŁAW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350754
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 43
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 523555810
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminainowroclaw.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminainowroclaw.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531276
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00523120
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Zakup osuszacza powietrza o cyrkulacji powietrza min. 300 m3/h w ilości 10 sztuk
1. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do odbioru przez Zamawiającego osuszaczy w ilości 10 sztuk o niżej wymienionych parametrach technicznych:
1) cyrkulacja powietrza min. 300 m3/h,
2) typ: elektryczny,
3) moc silnika min. 750 W.
Osuszacze muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych
i prawnych, gotowe do użytku.
2. Dostawa do Zamawiającego w cenie zakupu do siedziby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kruśliwiec 12, 88-100 Kruśliwiec.
3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zapewnić:
1) instrukcje obsługi i konserwacji osuszaczy, urządzeń i sprzętu zamontowanego
w osuszaczach w języku polskim;
2) książki gwarancyjne w języku polskim.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
Termin udzielonej gwarancji: 24 miesiące.
Po zmianie:
Zakup osuszacza powietrza o cyrkulacji powietrza min. 300 m3/h w ilości 10 sztuk
1. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do odbioru przez Zamawiającego osuszaczy w ilości 10 sztuk o niżej wymienionych parametrach technicznych:
1) cyrkulacja powietrza min. 300 m3/h,
2) typ: elektryczny,
3) moc silnika min. 500 W.
Osuszacze muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych
i prawnych, gotowe do użytku.
2. Dostawa do Zamawiającego w cenie zakupu do siedziby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kruśliwiec 12, 88-100 Kruśliwiec.
3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zapewnić:
1) instrukcje obsługi i konserwacji osuszaczy, urządzeń i sprzętu zamontowanego
w osuszaczach w języku polskim;
2) książki gwarancyjne w języku polskim.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
Termin udzielonej gwarancji: 24 miesiące.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-17 10:00
Po zmianie:
2025-11-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-17 10:30
Po zmianie:
2025-11-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-16
Po zmianie:
2025-12-18