BZP: Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw" w zakresie: Część 1, Część 2, Część 3.
18.11.2025
2025/BZP 00538773/01
Gmina Koźminek
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw" w zakresie: Część 1, Część 2, Część 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźminek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Koźminek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 0627637085
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozminek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw" w zakresie: Część 1, Część 2, Część 3.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-926a190c-7def-4652-81a5-859235f58151
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064240/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw" w zakresie: Część 1, Część 2, Część 3.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 344). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kmuszynska@kozminek.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale 27 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Część 1, zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup z dostawą agregatu prądotwórczego z budową linii kablowej dla
Urzędu Miejskiego Gminy Koźminek”
Wspólny Słownik Zamówień: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze, 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie
samoczynnym
Opis:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego, o parametrach
technicznych opisanych poniżej. Dostarczone urządzenie ma zapewnić rezerwowe podtrzymanie zasilania elektrycznego.
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00523519/01 z dnia 2025-11-07
2025-11-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, zmontowane, gotowe do użycia zgodnie z
celem ich przeznaczenia, wolne od wad fizycznych i prawnych, zgodne z właściwymi normami i przepisami prawa, w
szczególności w zakresie dopuszczenia ich do obrotu i użytkowania. Zamawiający nie dopuszcza produktów prototypowych
oraz sprzętu wyprodukowanego przed 2025 rokiem.
Wytyczne agregatu prądotwórczego
1. miejsce dostawy i montażu: teren Urzędu Miejskiego Gminy Koźminek, ul. Tadeusza Kościuszki 7, 62-840 Koźminek,
działka nr 477/2,
2. wymagane parametry techniczne agregatu przedstawia opis poniżej:
WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE:
1. OGÓLNE:
- agregat fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, zmontowany, wolny od wad fizycznych i prawnych
- rok produkcji nie starszy niż 2025
- podstawowa moc zespołu prądotwórczego: min. 36 kVA/30 kW
- moc maksymalna ESP min. 44 kVA/ 35 kW
- napięcie: 400 V/230 V
- ilość faz: 3
- rozruch elektryczny
- częstotliwość: 50 Hz
- agregat w szczelnej, zewnętrznej obudowie przystosowanej do różnych warunków atmosferycznych, z drzwiami
dostępowymi do newralgicznych elementów silnika i prądnicy Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie Wszystkie drzwi
zabezpieczona zamkiem. Obudowa wyciszona.
- Poziom hałasu agregatu z odległości 7m nie większa niż 85 dB
- agregat wyposażony w akumulatory rozruchowe wraz z prostownikiem buforowym zapewniającym odpowiedni do rozruchu
poziom naładowania akumulatorów w czasie postoju
- możliwość lokalnego uruchomienia agregatu
- agregat wyposażony w układ SZR
- układ SZR przystosowany do warunków zewnętrznych.
- Wlew paliwa zabezpieczony na kluczyk
- Gniazda na obudowie agregatu z zabezpieczeniami nadprądowymi: min. 2x 230V 16A, 400V 1x32A
- pojemność zbiornika paliwa – min. 150 l
- zużycie paliwa nie większe niż 12l/h przy 100% obciążeniu mocy znamionowej
- przeciążalność 10% przez 1h dla pracy ciągłej PRP
- wyłącznik główny (prądowy) agregatu
- Zabezpieczenie główne przeciążeniowe termiczne agregatu
- 4 punkty podnoszenia z zawiesiami
- Wszystkie oznaczenia ostrzegawcze w języku polskim
- Wibroizolatory drgań
2. SILNIK
- rodzaj paliwa – olej napędowy
- ilość cylindrów - 4
- wtrysk bezpośredni
- silnik wysokoprężny
- pojemność silnika: 2,2 – 3,8 l
- chłodzenie - ciecz
- wyposażony w układ podgrzewania cieczy chłodzącej podczas postoju agregatu
- wyposażony w układ podgrzewania oleju
- grzałka silnika z termostatem
- agregat zalany olejem silnikowym oraz płynem chłodniczym.
3. PRĄDNICA
- typ: bezszczotkowa, samowzbudna, samoregulująca, synchroniczna, z wewnętrznymi obwodami tłumiącymi
- 3-fazowa, 50 Hz,
- napięcie 400/230V
- izolacja klasy H
- wyposażona w bezszczotkowy system wzbudzania AVR
- Współczynnik cos fi>=0,8
- regulacja napięcia (stan ustalony) ±2%
- sprawność nie mniejsza niż 89%
- stopień ochrony – co najmniej IP23
- całkowite THD ≤3%
4. UKŁAD CHŁODZENIA
- kratka zabezpieczająca wentylator
- osłony termiczne na elementach o wysokiej temp.
5. STEROWANIE/ZABEZPIECZENIA
- sterowanie ręczne i automatyczne
- przycisk awaryjnego zatrzymania
- transformatorowa ładowarka akumulatora wraz z akumulatorem rozruchowym
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00523519/01 z dnia 2025-11-07
2025-11-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
- zapisywanie zdarzeń urządzenia – min. 200 ostatnich
- agregat musi posiadać elektroniczny panel sterowania LCD z menu w j. polskim,
6.1 pomiary możliwe do odczytu na panelu LCD:
- pomiar napięcia fazowego, międzyfazowego i częstotliwości agregatu
- pomiar natężenia prądu na każdej fazie
- pomiar napięcia fazowego, międzyfazowego i częstotliwości podstawowego źródła zasilania
- pomiar napięcia baterii
- pomiar całkowitej mocy czynnej i pobieranej
- licznik energii czynnej
- licznik czasu pracy, liczniki przeglądów
- pomiar ciśnienia oleju
- pomiar temperatury płynu chłodzącego
- pomiar ilości paliwa
6.2 Wskaźniki alarmowe i ostrzegawcze wyświetlane na panelu LCD:
- język wyświetlanych komunikatów – polski
- komunikat o konieczności przeglądu
- niskie/wysokie obroty
- niska/wysoka temperatura płynu chłodzącego
- niskie ciśnienie oleju
- niskie/wysokie napięcie wyjściowe agregatu
- nieprawidłowa kolejność wirowania faz
- niskie/wysokie napięcie DC baterii akumulatorów rozruchowych
- błąd zatrzymania
- przeciążenie
- serwis
- komunikacja USB, Ethernet, MODBUS, możliwość współpracy z BMS lub równoważne
przekaźnikowe, wyjścia alarmowe – min. 3 dostępnych do wykorzystania
Poza powyższym:
1. Zamawiający wymaga dostawy wraz z montażem urządzenia, w tym dostarczenia wszelkich komponentów potrzebnych
do zamontowania i podłączenia agregatu do budynku i istniejącej instalacji elektrycznej budynku. Dostawca musi posadowić
dostarczony agregat zgodnie z wytycznymi producenta agregatu i w miejscu wskazanym w załączniku graficznym
2. dla agregatu instalacja linii kablowych 2xYKXS 5x25 mm2, BiT 500 BLACK 7x1,5 mm2, N2XH 5x2,5 mm2 wraz z
osłonom kabli w postaci koryt/listw elektroinstalacyjnych 100x50 mm pomiędzy agregatem a miejscem przyłączenia leży po
stronie Dostawcy
3. miejsce montażu agregatu zlokalizowane jest w odległości ok. 50 m od lokalizacji złącza/budynku
4. Zamawiający wymaga dostawy kompletu materiału eksploatacyjnego tj.: olej do agregatu w ilości niezbędnej do
jednokrotnej wymiany po czasie wskazanym w DTR urządzenia, filtra oleju szt. 1 filtr paliwa szt.1,
Do obowiązków Dostawcy należy również:
1. zapewnienie funkcjonowania budynków bez zakłóceń w czasie montażu urządzeń, a także prowadzenie prac w sposób
nieuciążliwy dla Zamawiającego oraz zapewniając bezpieczeństwo pracownikom i osobom trzecim.
2. dostarczenie niezbędnej dokumentacji wymaganej do uzgodnienie/zgłoszenie do Energa Dystrybucja
3. wykonanie prób rozruchowych urządzeń i pomiarów odbiorczych instalacji elektrycznej potwierdzonych protokołami.
Wykonawca zapewni paliwo w agregatach na czas prowadzenia testów.
4. wykonanie prób rozruchowych wszystkich agregatów pod obciążeniem w zakresie 0-100% potwierdzonych protokołami.
Wykonawca zapewni paliwo w agregatach na czas prowadzenia prób.
5. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi agregatów
6. dostarczenie w dniu odbioru protokołów z wykonanych pomiarów elektrycznych, wszelkich deklaracji i aprobat
technicznych, certyfikatów i dokumentów dopuszczających urządzenia do obrotu, karty gwarancyjne, instrukcje w języku
polskim.
Niniejszy opis przedstawia wytyczne w zakresie dostawy i montażu zamawianych urządzeń, a także wskazanie minimalnych
parametrów, jakie muszą posiadać dostarczone urządzenia. Wytyczne są podstawą przygotowania oferty, lecz mogą nie
wyczerpywać pełnego zakresu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w SWZ, nie podlega wykluczeniu i odrzuceniu z postępowania oraz uzyska łącznie największą ilość punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Część 2, zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup z dostawą agregatu prądotwórczego dla hydroforni gminnej w
miejscowości Dębsko”
Wspólny Słownik Zamówień: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze, 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie
samoczynnym
Opis:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego, o parametrach
technicznych opisanych poniżej. Dostarczone urządzenie ma zapewnić rezerwowe podtrzymanie zasilania elektrycznego.
2. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, zmontowane, gotowe do użycia zgodnie z
celem ich przeznaczenia, wolne od wad fizycznych i prawnych, zgodne z właściwymi normami i przepisami prawa, w
szczególności w zakresie dopuszczenia ich do obrotu i użytkowania. Zamawiający nie dopuszcza produktów prototypowych
oraz sprzętu wyprodukowanego przed 2025 rokiem.
Wytyczne agregatu prądotwórczego:
1. miejsce dostawy i montażu: istniejący fundament betonowy na Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dębsko 44B, 62-
840 Koźminek, działka 124/2,
2. wymagane parametry techniczne agregatu przedstawia opis poniżej:
WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE:
1. OGÓLNE
- agregat fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, zmontowany, wolny od wad fizycznych i prawnych
- rok produkcji nie starszy niż 2025
- podstawowa moc zespołu prądotwórczego –
- min. 60 kVA/48 kW
- moc maksymalna ESP min. 70 kVA/ 55kW
- napięcie: 400 V/230 V
- ilość faz: 3
- rozruch elektryczny
- częstotliwość: 50 Hz
- agregat w szczelnej, zewnętrznej obudowie przystosowanej do różnych warunków atmosferycznych, z drzwiami
dostępowymi do newralgicznych elementów silnika i prądnicy Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie Wszystkie drzwi
zabezpieczona zamkiem. Obudowa wyciszona.
- poziom hałasu agregatu z odległości 7m nie większa niż 85 dB
- agregat wyposażony w akumulatory rozruchowe wraz z prostownikiem buforowym zapewniającym odpowiedni do rozruchu
poziom naładowania akumulatorów w czasie postoju
- możliwość lokalnego uruchomienia agregatu
- przystosowany do zdalnego uruchomienia za pomocą sygnału z zdalnego SZR
- Wlew paliwa zabezpieczony na kluczyk
- Gniazda na obudowie agregatu z zabezpieczeniami nadprądowymi: min. 2x 230V 16A, 400V 1x32A
- pojemność zbiornika paliwa – min. 150 l
- zużycie paliwa nie większe niż 15l/h przy 100% obciążeniu mocy znamionowej
- przeciążalność 10% przez 1h dla pracy ciągłej PRP
- wyłącznik główny (prądowy) agregatu
- Zabezpieczenie główne przeciążeniowe termiczne agregatu
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00523519/01 z dnia 2025-11-07
2025-11-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
- 4 punkty podnoszenia z zawiesiami
- Wszystkie oznaczenia ostrzegawcze w języku polskim
- wymiary agregatu w obudowie (dł./szer. w mm) - max. 2800/1400
2. SILNIK
- rodzaj paliwa – olej napędowy
- ilość cylindrów - 4
- wtrysk bezpośredni
- silnik wysokoprężny
- pojemność silnika: 4,1 – 4,8 l
- chłodzenie - ciecz
- wyposażony w układ podgrzewania cieczy chłodzącej podczas postoju agregatu wyposażony w układ podgrzewania oleju
- grzałka silnika z termostatem
- agregat zalany olejem silnikowym oraz płynem chłodniczym.
3. PRĄDNICA
- typ: bezszczotkowa, samowzbudna, samoregulująca, synchroniczna, z wewnętrznymi obwodami tłumiącymi
- 3-fazowa, 50 Hz,
- napięcie 400/230V
- izolacja klasy H
- wyposażona w bezszczotkowy system wzbudzania AVR
- Współczynnik cos fi>=0,8
- regulacja napięcia (stan ustalony) ±2%
- sprawność nie mniejsza niż 89%
- stopień ochrony – co najmniej IP23
- całkowite THD ≤3%
4. UKŁAD CHŁODZENIA
- kratka zabezpieczająca wentylator
- osłony termiczne na elementach o wysokiej temp.
5. STEROWANIE/ZABEZPIECZENIA
- sterowanie ręczne i automatyczne
- przycisk awaryjnego zatrzymania
- transformatorowa ładowarka akumulatora wraz z akumulatorem rozruchowym
- zapisywanie zdarzeń urządzenia – min. 200 ostatnich
- agregat musi posiadać elektroniczny panel sterowania LCD z menu w j. polskim,
6.1 Pomiary możliwe do odczytu na panelu LCD:
- pomiar napięcia fazowego, międzyfazowego i częstotliwości agregatu
- pomiar natężenia prądu na każdej fazie
- pomiar napięcia fazowego, międzyfazowego i częstotliwości podstawowego źródła zasilania
- pomiar napięcia baterii
- pomiar całkowitej mocy czynnej i pobieranej
- licznik energii czynnej
- licznik czasu pracy, liczniki przeglądów
- pomiar ciśnienia oleju
- pomiar temperatury płynu chłodzącego
- pomiar ilości paliwa
6.2 Wskaźniki alarmowe i ostrzegawcze wyświetlane na panelu LCD:
- język wyświetlanych komunikatów – polski
- komunikat o konieczności przeglądu
- niskie/wysokie obroty
- niska/wysoka temperatura płynu chłodzącego
- niskie ciśnienie oleju
- niskie/wysokie napięcie wyjściowe agregatu
- nieprawidłowa kolejność wirowania faz
- niskie/wysokie napięcie DC baterii akumulatorów rozruchowych
- błąd zatrzymania
- przeciążenie
- serwis
- komunikacja USB, Ethernet, MODBUS, możliwość współpracy z BMS lub równoważne
- przekaźnikowe, wyjścia alarmowe – min. 3 dostępnych do wykorzystania
Poza powyższym:
1. Zamawiający wymaga dostawy wraz z montażem urządzenia, w tym dostarczenia wszelkich komponentów potrzebnych
do zamontowania i podłączenia agregatu do budynku i istniejącej instalacji elektrycznej budynku. Dostawca musi posadowić
dostarczony agregat zgodnie z wytycznymi producenta agregatu i w miejscu wskazanym w załączniku graficznym,
2. dla agregatu instalacja linii kablowych YKXS 5x25 mm2, BiT 500 BLACK 7x1,5 mm2, N2XH 5x2,5 mm2 pomiędzy
agregatem a miejscem przyłączenia leży po stronie Dostawcy,
3. miejsce montażu agregatu zlokalizowane jest w odległości ok. 15 m od lokalizacji złącza/budynku,
4. Zamawiający wymaga dostawy kompletu materiału eksploatacyjnego tj.: olej do agregatu w ilości niezbędnej do
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00523519/01 z dnia 2025-11-07
2025-11-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
jednokrotnej wymiany po czasie wskazanym w DTR urządzenia, filtra oleju szt. 1 filtr paliwa szt.1.
Do obowiązków Dostawcy należy również:
1. zapewnienie funkcjonowania budynków bez zakłóceń w czasie montażu urządzeń, a także prowadzenie prac w sposób
nieuciążliwy dla Zamawiającego oraz zapewniając bezpieczeństwo pracownikom i osobom trzecim,
2. dostarczenie niezbędnej dokumentacji wymaganej do uzgodnienie/zgłoszenie do Energa Dystrybucja,
3. wykonanie prób rozruchowych urządzeń i pomiarów odbiorczych instalacji elektrycznej potwierdzonych protokołami.
Wykonawca zapewni paliwo w agregatach na czas prowadzenia testów,
4. wykonanie prób rozruchowych wszystkich agregatów pod obciążeniem w zakresie 0-100% potwierdzonych protokołami.
Wykonawca zapewni paliwo w agregatach na czas prowadzenia prób,
5. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi agregatów
6. dostarczenie w dniu odbioru protokołów z wykonanych pomiarów elektrycznych, wszelkich deklaracji i aprobat
technicznych, certyfikatów i dokumentów dopuszczających urządzenia do obrotu, karty gwarancyjne, instrukcje w języku
polskim.
Niniejszy opis przedstawia wytyczne w zakresie dostawy i montażu zamawianych urządzeń, a także wskazanie minimalnych
parametrów, jakie muszą posiadać dostarczone urządzenia. Wytyczne są podstawą przygotowania oferty, lecz mogą nie
wyczerpywać pełnego zakresu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w SWZ, nie podlega wykluczeniu i odrzuceniu z postępowania oraz uzyska łącznie największą ilość punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Część 3, zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup z dostawą agregatu prądotwórczego dla hydroforni gminnej w
miejscowości Koźminek”
Wspólny Słownik Zamówień: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze, 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie
samoczynnym
Opis:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego, o parametrach
technicznych opisanych poniżej. Dostarczone urządzenie ma zapewnić rezerwowe podtrzymanie zasilania elektrycznego.
2. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, zmontowane, gotowe do użycia zgodnie z
celem ich przeznaczenia, wolne od wad fizycznych i prawnych, zgodne z właściwymi normami i przepisami prawa, w
szczególności w zakresie dopuszczenia ich do obrotu i użytkowania. Zamawiający nie dopuszcza produktów prototypowych
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00523519/01 z dnia 2025-11-07
2025-11-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
oraz sprzętu wyprodukowanego przed 2025 rokiem.
Wytyczne agregatu prądotwórczego
1. miejsce dostawy i montażu: istniejący fundament betonowy na Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Koźminek, ul.
Marii Konopnickiej 21, 62-840 Koźminek działka nr 22/9,
2. wymagane parametry techniczne agregatu przedstawia opis poniżej:
WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE
1. OGÓLNE
- agregat fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, zmontowany, wolny od wad fizycznych i prawnych
- rok produkcji nie starszy niż 2025
- podstawowa moc zespołu prądotwórczego –
- min. 60 kVA/48 kW
- moc maksymalna ESP min. 90 kVA/ 72kW
- napięcie: 400 V/230 V
- ilość faz: 3
- rozruch elektryczny
- częstotliwość: 50 Hz
- agregat w szczelnej, zewnętrznej obudowie przystosowanej do różnych warunków atmosferycznych, z drzwiami
dostępowymi do newralgicznych elementów silnika i prądnicy Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie Wszystkie drzwi
zabezpieczona zamkiem. Obudowa wyciszona.
- Poziom hałasu agregatu z odległości 7m nie większa niż 85 dB
- agregat wyposażony w akumulatory rozruchowe wraz z prostownikiem buforowym zapewniającym odpowiedni do rozruchu
poziom naładowania akumulatorów w czasie postoju
- możliwość lokalnego uruchomienia agregatu
- przystosowany do zdalnego uruchomienia za pomocą sygnału z zdalnego SZR
- Wlew paliwa zabezpieczony na kluczyk
- Gniazda na obudowie agregatu z zabezpieczeniami nadprądowymi: min. 2x 230V 16A, 400V 1x32A
- pojemność zbiornika paliwa – min. 150 l
- zużycie paliwa nie większe niż 15l/h przy 100% obciążeniu mocy znamionowej
- przeciążalność 10% przez 1h dla pracy ciągłej PRP
- wyłącznik główny (prądowy) agregatu
- Zabezpieczenie główne przeciążeniowe termiczne agregatu
- 4 punkty podnoszenia z zawiesiami
- Wszystkie oznaczenia ostrzegawcze w języku polskim
- wymiary agregatu w obudowie (dł./szer. w mm) - max. 2800/1400
2. SILNIK
- rodzaj paliwa – olej napędowy
- ilość cylindrów - 4
- wtrysk bezpośredni
- silnik wysokoprężny
- pojemność silnika: 4,1 – 4,8 l
- chłodzenie - ciecz
- wyposażony w układ podgrzewania cieczy chłodzącej podczas postoju agregatu wyposażony w układ podgrzewania oleju
- grzałka silnika z termostatem
- agregat zalany olejem silnikowym oraz płynem chłodniczym.
3. PRĄDNICA
- typ: bezszczotkowa, samowzbudna, samoregulująca, synchroniczna, z wewnętrznymi obwodami tłumiącymi
- 3-fazowa, 50 Hz,
- napięcie 400/230V
- izolacja klasy H
- wyposażona w bezszczotkowy system wzbudzania AVR
- Współczynnik cos fi>=0,8
- regulacja napięcia (stan ustalony) ±2%
- sprawność nie mniejsza niż 89%
- stopień ochrony – co najmniej IP23
- całkowite THD ≤3%
4. UKŁAD CHŁODZENIA
- kratka zabezpieczająca wentylator
- osłony termiczne na elementach o wysokiej temp.
5. STEROWANIE/ZABEZPIECZENIA
- sterowanie ręczne i automatyczne
- przycisk awaryjnego zatrzymania
- transformatorowa ładowarka akumulatora wraz z akumulatorem rozruchowym
- zapisywanie zdarzeń urządzenia – min. 200 ostatnich
- agregat musi posiadać elektroniczny panel sterowania LCD z menu w j. polskim,
6.1 Pomiary możliwe do odczytu na panelu LCD:
- pomiar napięcia fazowego, międzyfazowego i częstotliwości agregatu
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00523519/01 z dnia 2025-11-07
2025-11-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
- pomiar natężenia prądu na każdej fazie
- pomiar napięcia fazowego, międzyfazowego i częstotliwości podstawowego źródła zasilania
- pomiar napięcia baterii
- pomiar całkowitej mocy czynnej i pobieranej
- licznik energii czynnej
- licznik czasu pracy, liczniki przeglądów
- pomiar ciśnienia oleju
- pomiar temperatury płynu chłodzącego
- pomiar ilości paliwa
6.2 Wskaźniki alarmowe i ostrzegawcze wyświetlane na panelu LCD:
- język wyświetlanych komunikatów – polski
- komunikat o konieczności przeglądu
- niskie/wysokie obroty
- niska/wysoka temperatura płynu chłodzącego
- niskie ciśnienie oleju
- niskie/wysokie napięcie wyjściowe agregatu
- nieprawidłowa kolejność wirowania faz
- niskie/wysokie napięcie DC baterii akumulatorów rozruchowych
- błąd zatrzymania
- przeciążenie
- serwis
- komunikacja USB, Ethernet, MODBUS, możliwość współpracy z BMS lub równoważne
- przekaźnikowe, wyjścia alarmowe – min. 3 dostępnych do wykorzystania
Poza powyższym:
1. Zamawiający wymaga dostawy wraz z montażem urządzenia, w tym dostarczenia wszelkich komponentów potrzebnych
do zamontowania i podłączenia każdego agregatu do budynku i istniejącej instalacji elektrycznej budynku. Dostawca musi
posadowić dostarczony agregat zgodnie z wytycznymi producenta agregatu i w miejscu wskazanym w załączniku
graficznym,
3. dla agregatu instalacja linii kablowych YKXS 5x35 mm2, BiT 500 BLACK 7x1,5 mm2, N2XH 5x2,5 mm2 pomiędzy
agregatem a miejscem przyłączenia leży po stronie Dostawcy,
4. miejsce montażu agregatu zlokalizowane jest w odległości ok. 15 m od lokalizacji złącza/budynku,
5. Zamawiający wymaga dostawy kompletu materiału eksploatacyjnego tj.: olej do agregatu w ilości niezbędnej do
jednokrotnej wymiany po czasie wskazanym w DTR urządzenia, filtra oleju szt. 1 filtr paliwa szt.1.
Do obowiązków Dostawcy należy również:
1. zapewnienie funkcjonowania budynków bez zakłóceń w czasie montażu urządzeń, a także prowadzenie prac w sposób
nieuciążliwy dla Zamawiającego oraz zapewniając bezpieczeństwo pracownikom i osobom trzecim,
2. dostarczenie niezbędnej dokumentacji wymaganej do uzgodnienie/zgłoszenie do Energa Dystrybucja,
3. wykonanie prób rozruchowych urządzeń i pomiarów odbiorczych instalacji elektrycznej potwierdzonych protokołami.
Wykonawca zapewni paliwo w agregatach na czas prowadzenia testów,
4. wykonanie prób rozruchowych wszystkich agregatów pod obciążeniem w zakresie 0-100% potwierdzonych protokołami.
Wykonawca zapewni paliwo w agregatach na czas prowadzenia prób,
5. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi agregatów,
6. dostarczenie w dniu odbioru protokołów z wykonanych pomiarów elektrycznych, wszelkich deklaracji i aprobat
technicznych, certyfikatów i dokumentów dopuszczających urządzenia do obrotu, karty gwarancyjne, instrukcje w języku
polskim.
Niniejszy opis przedstawia wytyczne w zakresie dostawy i montażu zamawianych urządzeń, a także wskazanie minimalnych
parametrów, jakie muszą posiadać dostarczone urządzenia. Wytyczne są podstawą przygotowania oferty, lecz mogą nie
wyczerpywać pełnego zakresu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w SWZ, nie podlega wykluczeniu i odrzuceniu z postępowania oraz uzyska łącznie największą ilość punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zal nr 1 – Formularz ofertowyZal nr 2 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Zal nr 3 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.