BZP: Dostawa 1 szt. cysterny do wody pitnej dla Gminy Puńsk
18.11.2025
2025/BZP 00539387/01
Gmina Puńsk
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 1 szt. cysterny do wody pitnej dla Gminy Puńsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23
1.5.2.) Miejscowość: Puńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.witkowski@ugpunsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 1 szt. cysterny do wody pitnej dla Gminy Puńsk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0c348a1-8e8c-4df9-a60d-34da482eaf77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005969/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa 1 szt. cysterny do wody pitnej dla Gminy Puńsk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0c348a1-8e8c-4df9-a60d-34da482eaf773.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu cała komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cysterna do wody pitnej o następujących parametrach:
• Dwuosiowa
• Minimum 2500 litrów pojemności
• zbiornik jednokomorowy wykonany w całości ze stali kwasoodpornej w gatunku 0H18N9 (AISI 304)
• przekrój zbiornika: okrągły
• zbiornik dwupłaszczowy - izolacja cysterny styropianem o grubości 50 mm pokryta płaszczem w wykonaniu ze stali kwasoodpornej AISI 304
• właz górny min. DN450 z odpowietrznikiem i pokrywą zamykaną na kłódkę
• kolektor izolowany do dystrybucji wody z 2 zaworami grzybkowymi 1” z demontowalnymi wylewkami oraz ze złączem strażackim Storz 75 z gwintem 2,5” i zaślepką (1 szt.) zamknięty w kwasoodpornej szafce na klucz z tyłu cysterny
• drabinka i pomost obsługowy z prawej strony cysterny
• montaż na podwoziu przyczepy szosowej dwuosiowej z przystosowaniem do ciągnięcia przez samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy
• Wymagane dokumenty:
o Atest higieniczny PZH lub instytucji równoważnej z państw członkowskich UE lub państw z którymi UE zawarła umowy o wzajemnym uznawaniu produktów potwierdzający, że cysterna jest dopuszczona do przewozu, przechowywania i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych;
o Świadectwo jakości zdrowotnej PZH (lub instytucji równoważnej z państw członkowskich UE lub państw z którymi UE zawarła umowy o wzajemnym uznawaniu produktów) potwierdzający, że cysterna jest dopuszczona do transportu wody do picia
o Certyfikat CE
o Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna