BZP: Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
18.11.2025
2025/BZP 00539827/01
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JAROSŁAWIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JAROSŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Jarosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morawska 2
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpjaroslaw@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-jaroslaw
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a67acc7-3ad5-4cbe-8729-2719659ef3a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00407732/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a67acc7-3ad5-4cbe-8729-2719659ef3a53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komputer PC o parametrach
minimum:
a) Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b) zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
- MS Windows 7 lub nowszy
- OSX/, Mac OS 10.10,
- Ubuntu 14.04
c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
- Chrome 66.0 lub nowsza
- Firefox 59.0 lub nowszy
- Safari 11.1 lub nowsza
- Edge 14.0 i nowsze
2) Tablet/Telefon o parametrach minimum:
a) 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b) zainstalowana przeglądarka:
- Chrome 61 lub nowsza
3) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w
przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java
Script, oraz cookies;
4) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
5) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS
1.2,
6) dane oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8
7) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera
i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POT.2370.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr. - 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w
postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
b) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
c) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
d) Zdolności technicznej lub zawodowej
- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie
(dostawę) o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto z załączeniem dowodów określających,
czy dostawa ta została wykonana w sposób należyty;
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy
w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z załącznikiem
nr 9 do SWZ.