BZP: Dostawa oprogramowania Adobe CC dla Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
20.11.2025
2025/BZP 00543781/01
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania Adobe CC dla Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: ASP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Polski 3/4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-156
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.polatynski@asp.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.wroc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania Adobe CC dla Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71ff3ccd-9d11-4506-80f6-a0b80ab70d52
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00201302/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 DOSTĘP I LICENCJA NA ADOBE CC
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ww.platformazakupowa.pl/pn/asp_wroc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_wroc w myśl ustawy Pzp, na stronie internetowej prowadzonego postępowania
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_wroc i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. (nie dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp, służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5 MB.
2. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES;
- pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/11/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część nr 1- dostawa oprogramowania Pakietu Adobe CC (przedłużenie zawartej umowy):
1) pakiet Adobe CC- przedłużenie o 12 miesięcy ważności subskrypcji na urządzenia współdzielone do umowy VIP 73884C7F4194B6D6E98A (wersja wielojęzyczna)- 150 licencji rocznych;
2) pakiet Adobe CC- przedłużenie o 12 miesięcy ważności subskrypcji na użytkownika do umowy VIP 73884C7F4194B6D6E98A (wersja wielojęzyczna)- 95 licencji rocznych.
1.1.1. Termin wykonania zamówienia dla części nr 1: do 5 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 225858,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Część nr 2 - sukcesywna dostawa oprogramowania Pakietu Adobe CC (zakup licencji):
1) pakiet Adobe CC- zakup licencji na użytkownika do umowy VIP 73884C7F4194B6D6E98A (wersja wielojęzyczna)- 300 licencji na 1 miesiąc;
2) pakiet Adobe CC- zakup licencji na urządzenia współdzielone do umowy VIP 73884C7F4194B6D6E98A (wersja wielojęzyczna)- 300 licencji na 1 miesiąc.
4.2.5.) Wartość części: 47116,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego