BZP: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026 roku
24.11.2025
2025/BZP 00550729/01
POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.2.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.4.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.4.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550729
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00537193
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego
w Kędzierzynie-Koźlu w 2026 roku
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa w 2026 roku tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu zlokalizowanego w budynku przy Placu Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, w prognozowanej ilości:
Lp. Nazwa artykułu Ilość sztuk
1 Tablice samochodowe zwyczajne w tym:
a) odmiana jednorzędowa 9 500
b) odmiana dwurzędowa 200
2 Tablice samochodowe zwyczajne do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem
a) odmiana jednorzędowa 40
b) odmiana dwurzędowa 10
3 Tablice samochodowe indywidualne w tym:
a) odmiana jednorzędowa 90
b) odmiana dwurzędowa 6
4 Tablice samochodowe indywidualne do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem
a) odmiana jednorzędowa 2
b) odmiana dwurzędowa 2
5 Tablice motocyklowe zwyczajne 550
6 Tablice motocyklowe zwyczajne do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 20
7 Tablice motocyklowe indywidualne 5
8 Tablice motocyklowe indywidualne do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 1
9 Tablice motorowerowe zwyczajne 200
10 Tablice motorowerowe zwyczajne do oznaczania pojazdów elektrycznych 20
11 Tablice samochodowe zabytkowe w tym:
a) odmiana jednorzędowa 40
b) odmiana dwurzędowa 2
12 Tablice motocyklowe zabytkowe 5
13 Tablice samochodowe tymczasowe w tym:
- odmiana jednorzędowa 400
- odmiana dwurzędowa 20
14 Tablice samochodowe tymczasowe do oznaczania samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych 2
15 Tablice samochodowe tymczasowe badawcze w tym:
a) odmiana jednorzędowa 2
b) odmiana dwurzędowa 2
16 Tablice motocyklowe tymczasowe 20
17 Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze 1
18 Tablice motorowerowe tymczasowe 20
19 Tablice motorowerowe tymczasowe badawcze 1
20 Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone 60
21 Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 4
22 Tablice tymczasowe jednorzędowe zmniejszone 4
23 Tablice profesjonalne samochodowe:
a) odmiana jednorzędowa 6
b) odmiana dwurzędowa 2
24 Tablice profesjonalne motocyklowe 1
25 Tablice profesjonalne motorowerowe 1
2. Wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1251 ze zm.).
b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 listopada 2024r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów
(Dz. U. z 2024r., poz. 1709 ze zm.).
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019r., poz. 547).
d) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1885 ze zm.).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę wykonanych tablic rejestracyjnych na poniższych warunkach:
a) Wielkość dostawy – dostawa tablic w ilościach określonych każdorazowo wg potrzeb Jednostki organizacyjnej.
b) Opakowanie – do 50 sztuk tablic w jednym opakowaniu kartonowym.
c) Transport tablic rejestracyjnych – własny Wykonawcy z dostawą pod wskazany adres Jednostki organizacyjnej.
d) Odbiór z siedziby Organizacyjnej i niszczenie wycofanych tablic rejestracyjnych na koszt Wykonawcy.
4. Prawo opcji.
1) Jednostka organizacyjna przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do max 30% wartości zakresu podstawowego – kwoty wskazanej w § 6 ust. 1 projektowanych postanowień umowy na poniższych zasadach:
a) Opcja może zostać wykorzystana w przypadku konieczności zwiększenia ilości zamawianych tablic rejestracyjnych, wynikających ze zmian obowiązujących przepisów oraz ilości rejestrowanych pojazdów powodujących konieczność zapewnienia ciągłości pracy Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu.
b) Wykorzystanie wskazanej opcji nastąpić może w terminie obowiązywania umowy, a zamówienie objęte opcją będzie rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie, jak dla zamówienia podstawowego.
c) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie Jednostki organizacyjnej o skorzystaniu z prawa opcji (zakresie, ilości dostaw opcjonalnych), przy czym uruchomienie prawa opcji nie wymaga aneksu do umowy.
d) W przypadku skorzystania z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego - Wykonywane w ramach prawa opcji dostawy, muszą spełniać wszystkie wymogi, jak dla zamówienia podstawowego.
e) Jednostka organizacyjna może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Jednostka organizacyjna może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty.
f) Jednostka organizacyjna zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem,
a nie zobowiązaniem Jednostki organizacyjnej. Jednostka organizacyjna może nie skorzystać z prawa opcji, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel.
g) Prawo opcji nie stanowi zobowiązania Jednostki organizacyjnej do jego wykorzystania, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zakresu zamówienia.
2) Jednostka organizacyjna przewiduje prawo opcji polegające na zleceniu, w trakcie obowiązywania umowy, realizacji dodatkowych dostaw, z zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego,
w przypadku wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację zadania podstawowego, do wartości nie większej niż 30 % tej kwoty.
3) Warunkiem skorzystania przez Jednostkę organizacyjną z prawa opcji będzie konieczność wykonania dodatkowych dostaw, pomimo wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego oraz zabezpieczenia niezbędnych środków budżetowych.
4) O zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie, miejscach i terminach dostaw opcjonalnych, Jednostka organizacyjna powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej.
5) Wykonywane w ramach prawa opcji dostawy, muszą spełniać wszystkie wymogi, jak dla zamówienia podstawowego.
6) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i projekcie umowy, przy czym uruchomienie prawa opcji nie wymaga aneksu do umowy. W przypadku uruchomienia prawa opcji przez Jednostkę organizacyjną, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wg cen jednostkowych określonych w ofercie, jak dla zamówienia podstawowego.
5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Druk Nr 6 do SWZ.
6. Okres gwarancji na wykonany i dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty poszczególnej dostawy.
Po zmianie:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego
w Kędzierzynie-Koźlu w 2026 roku
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa w 2026 roku tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu zlokalizowanego w budynku przy Placu Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, w prognozowanej ilości:
Lp. Nazwa artykułu Ilość sztuk
1 Tablice samochodowe zwyczajne w tym:
a) odmiana jednorzędowa 9 500
b) odmiana dwurzędowa 200
2 Tablice samochodowe zwyczajne do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem
a) odmiana jednorzędowa 40
b) odmiana dwurzędowa 10
3 Tablice samochodowe indywidualne w tym:
a) odmiana jednorzędowa 90
b) odmiana dwurzędowa 6
4 Tablice samochodowe indywidualne do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem
a) odmiana jednorzędowa 2
b) odmiana dwurzędowa 2
5 Tablice motocyklowe zwyczajne 550
6 Tablice motocyklowe zwyczajne do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 20
7 Tablice motocyklowe indywidualne 5
8 Tablice motocyklowe indywidualne do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 1
9 Tablice motorowerowe zwyczajne 200
10 Tablice motorowerowe zwyczajne do oznaczania pojazdów elektrycznych 20
11 Tablice samochodowe zabytkowe w tym:
a) odmiana jednorzędowa 40
b) odmiana dwurzędowa 2
12 Tablice motocyklowe zabytkowe 5
13 Tablice samochodowe tymczasowe w tym:
- odmiana jednorzędowa 400
- odmiana dwurzędowa 20
14 Tablice samochodowe tymczasowe do oznaczania samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych 2
15 Tablice motocyklowe tymczasowe 20
16 Tablice motorowerowe tymczasowe 20
17 Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone 60
18 Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone do oznaczania pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 4
19 Tablice tymczasowe jednorzędowe zmniejszone 4
20 Tablice profesjonalne samochodowe:
a) odmiana jednorzędowa 6
b) odmiana dwurzędowa 2
21 Tablice profesjonalne motocyklowe 1
22 Tablice profesjonalne motorowerowe 1
2. Wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1251 ze zm.).
b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 listopada 2024r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów
(Dz. U. z 2024r., poz. 1709 ze zm.).
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019r., poz. 547).
d) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1885 ze zm.).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę wykonanych tablic rejestracyjnych na poniższych warunkach:
a) Wielkość dostawy – dostawa tablic w ilościach określonych każdorazowo wg potrzeb Jednostki organizacyjnej.
b) Opakowanie – do 50 sztuk tablic w jednym opakowaniu kartonowym.
c) Transport tablic rejestracyjnych – własny Wykonawcy z dostawą pod wskazany adres Jednostki organizacyjnej.
d) Odbiór z siedziby Organizacyjnej i niszczenie wycofanych tablic rejestracyjnych na koszt Wykonawcy.
4. Prawo opcji.
1) Jednostka organizacyjna przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do max 30% wartości zakresu podstawowego – kwoty wskazanej w § 6 ust. 1 projektowanych postanowień umowy na poniższych zasadach:
a) Opcja może zostać wykorzystana w przypadku konieczności zwiększenia ilości zamawianych tablic rejestracyjnych, wynikających ze zmian obowiązujących przepisów oraz ilości rejestrowanych pojazdów powodujących konieczność zapewnienia ciągłości pracy Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu.
b) Wykorzystanie wskazanej opcji nastąpić może w terminie obowiązywania umowy, a zamówienie objęte opcją będzie rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie, jak dla zamówienia podstawowego.
c) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie Jednostki organizacyjnej o skorzystaniu z prawa opcji (zakresie, ilości dostaw opcjonalnych), przy czym uruchomienie prawa opcji nie wymaga aneksu do umowy.
d) W przypadku skorzystania z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego - Wykonywane w ramach prawa opcji dostawy, muszą spełniać wszystkie wymogi, jak dla zamówienia podstawowego.
e) Jednostka organizacyjna może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Jednostka organizacyjna może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty.
f) Jednostka organizacyjna zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem,
a nie zobowiązaniem Jednostki organizacyjnej. Jednostka organizacyjna może nie skorzystać z prawa opcji, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel.
g) Prawo opcji nie stanowi zobowiązania Jednostki organizacyjnej do jego wykorzystania, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zakresu zamówienia.
2) Jednostka organizacyjna przewiduje prawo opcji polegające na zleceniu, w trakcie obowiązywania umowy, realizacji dodatkowych dostaw, z zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego,
w przypadku wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację zadania podstawowego, do wartości nie większej niż 30 % tej kwoty.
3) Warunkiem skorzystania przez Jednostkę organizacyjną z prawa opcji będzie konieczność wykonania dodatkowych dostaw, pomimo wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego oraz zabezpieczenia niezbędnych środków budżetowych.
4) O zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie, miejscach i terminach dostaw opcjonalnych, Jednostka organizacyjna powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej.
5) Wykonywane w ramach prawa opcji dostawy, muszą spełniać wszystkie wymogi, jak dla zamówienia podstawowego.
6) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i projekcie umowy, przy czym uruchomienie prawa opcji nie wymaga aneksu do umowy. W przypadku uruchomienia prawa opcji przez Jednostkę organizacyjną, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wg cen jednostkowych określonych w ofercie, jak dla zamówienia podstawowego.
5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Druk Nr 6 do SWZ.
6. Okres gwarancji na wykonany i dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty poszczególnej dostawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-25 09:00
Po zmianie:
2025-11-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-25 09:15
Po zmianie:
2025-11-27 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-24
Po zmianie:
2025-12-26