BZP: Sukcesywna dostaw sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Siemiatyczach II
24.11.2025
2025/BZP 00550980/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostaw sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Siemiatyczach II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostaw sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Siemiatyczach II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-227e8742-4c74-4271-8f82-aafae61a0fee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054071/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Siemiatyczach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-227e8742-4c74-4271-8f82-aafae61a0fee3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w tym składanie ofert odbywa
się przy użyciu platformy http://ezamowienia.gov.pl.
7. Zamawiający dopuszcza składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ za pomocą poczty elektronicznej na adres
zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez https://ezamowienia.gov.pl. Odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie
internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl. Na stronie tej także m.in. udostępniane będą zmiany treści
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.
9. Zamawiający dopuszcza aby odpowiedzi Wykonawcy w związku z wezwaniami lub zawiadomieniami opisanymi w pkt 8 odbywały
się za pomocą zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zamawiający dopuszcza przesłanie
wezwań do wyjaśnienia treści ofert; wyjaśnień rażąco niskiej ceny, uzupełnień dokumentów podmiotowych; wezwań odnośnie
przedłużenia związania ofertą; informacji z otwarcia ofert i o wyborze oferty; lub wezwań do poprawy omyłek pisarskich i
rachunkowych; zawiadomienia o unieważnieniu postępowania; zawiadomień o odrzuceniu ofert za pomocą
zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez https://ezamowienia.gov.pl
13. Zamawiający dopuszcza zamieszczanie informacji/zawiadomień oraz udzielanie odpowiedzi o wyjaśnienie treści SWZ jeżeli
storna prowadzonego zamówienia t.j. https://ezamowienia.gov.pl ulegnie awarii lub zamieszczanie informacji za jej pośrednictwem
nie będzie możliwe. W powyższej sytuacji informacje będą publikowane za pomocą strony internetowej Zamawiającego
https://spzozsiemiatycze.pl w zakładce zamówienia publiczne/aktualne postepowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SP
ZOZ w Siemiatyczach, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze;
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, za pośrednictwem adresu e-mail: Iodo@spzozsiemiatycze.pl;.
3. Dane osobowe takie jak imię, nazwisko, nazwa, adres siedziby/korespondencyjny, telefon, adres mail będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE.
L z 2016, nr 119, str. 1 z późn. zm., dalej RODO), ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024, poz.
1320 z późn. zm. – dalej PZP), wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 164 z późn. zm.).
5. Dane osobowe będą ujawniane pozostałym Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w
zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych z Zamawiającym umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku
zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu
okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu;
- sprostowania danych oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach RODO. Wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- usunięcia danych osobowych,
- żądania przeniesienia danych osobowych.
8. W odniesieniu do podanych danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/22/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin dostawy (Td) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena minimalna brutto
C = --------------------------------------- x 100% x 60 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty za kryterium ”termin dostawy” zostaną przydzielone wykonawcy według niniejszego schematu
1-2 dni– 40 pkt.
3 dni– 30 pkt.
4 dni – 20 pkt.
5 dni -10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt.
Najniższy możliwy termin dostawy jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 5 dni.
Najwyższy okres możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę to dwa dni = 40 pkt.
5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez sumę wszystkich kryteriów
(O) = (C) + (Td)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 lit od a-h ustawy PZP,Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia w oparciu o przesłanki określone w art. 108 ust 1 ustawy PZP
Zamawiający nie przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie przesłanki wskazanej w art. 109 ustawy PZP.
Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025, poz. 514 z późn. zm.) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcę, którego wymienia wykaz z Rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18.05.2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L z 2006, nr 134, str. 1 z późn. zm.) i Rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17.03.2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L z 2014, nr 78, str. 6 z późn. zm.)albo lista, na której znalazł się on na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1124 tj z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach z rozporządzenia nr 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na liście lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w powyższych wykazach albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 .02.2022 r., o ile został wpisany na listę.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
d) Zdolność techniczna i zawodowo
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1. Oświadczenie te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej oparzone podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór oświadczenia załącznik nr 4 i 4a do SWZ. Oświadczenie wstępne składane jest wraz z ofertą.II. Przedmiotowe środki dowodowe
Złożony środek przedmiotowy powinien bezpośrednio wykazywać potwierdzenie wymaganych parametrów opisanych w OPZ załącznika nr 2 do SWZ w części do której wykonawca składa ofertę.
Zamawiający zaleca aby poszczególne przedmiotowe środki dowodowe były zapisywane do oddzielnych katalogów i podpisane do których części asortymentu się odnoszą.
1. Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych:
- dla wyrobów medycznych deklaracje CE, a jeżeli produkt posiada EC
- Karty katalogowe/ dokument informacyjny dotyczące=e oferowanego przedmiotu zamówienia, wystawione bezpośrednio przez wytwórcę/producenta/autoryzowanego przedstawiciela danego sprzętu, lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego -portalu /strony producenta
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1. Oświadczenie te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej oparzone podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór oświadczenia załącznik nr 4 i 4a do SWZ. Oświadczenie wstępne składane jest wraz z ofertą.II. Przedmiotowe środki dowodowe
Złożony środek przedmiotowy powinien bezpośrednio wykazywać potwierdzenie wymaganych parametrów opisanych w OPZ załącznika nr 2 do SWZ w części do której wykonawca składa ofertę.
Zamawiający zaleca aby poszczególne przedmiotowe środki dowodowe były zapisywane do oddzielnych katalogów i podpisane do których części asortymentu się odnoszą.
1. Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych:
- dla wyrobów medycznych deklaracje CE, a jeżeli produkt posiada EC
- Karty katalogowe/ dokument informacyjny dotyczące=e oferowanego przedmiotu zamówienia, wystawione bezpośrednio przez wytwórcę/producenta/autoryzowanego przedstawiciela danego sprzętu, lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego -portalu /strony producenta
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców o świadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. O świadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
3. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej pełnomocnictwa w formie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Notariusza, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;
2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej - dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
6. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie.
7. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, o którym mowa w ust. 4 i 6 ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na mocy art. 117 ust 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dołączają oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, usługi, bądź dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy