BZP: Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
24.11.2025
2025/BZP 00552532/01
Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-add425a4-70e3-4aa5-b77e-52f307983b90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/27/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem opisanym w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192160-1 - Nosze
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (bez limitu kilometrów)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwie (2) dostawy ambulansów drogowych typu C wraz z zabudową medyczną o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda dostawa. W ramach wykazania doświadczenia Zamawiający nie wymaga, aby w zakres każdej z dostaw wchodziła dostawa noszy z transporterem oraz krzesełka transportowego. Doświadczenie nie podlega sumowaniu tzn. całość doświadczenia musi wykazać jeden Wykonawca – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub też w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby podmiotu trzeciego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń́ powtarzających się̨ lub ciągłych również̇ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są̨ wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są̨ wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są̨ referencje bądź́ inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń́ powtarzających się̨ lub ciągłych są̨ wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać́ tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń́ powtarzających się̨ lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź́ inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być́ wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według Załącznika nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) wyciąg ze świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego i skompletowanego (po zabudowie) pojazdu,b) deklarację/certyfikat zgodności CE wystawiony zgodnie z przepisami prawa polskiego potwierdzające zgodność zabudowy medycznej z wymogami normy PN EN 1789 lub równoważnej w zakresie ambulansów typu C,
c) deklaracje/certyfikaty zgodności CE sprzętów medycznych stanowiących wyposażenie ambulansu.
d) Wykaz parametrów technicznych ambulansu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) wyciąg ze świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego i skompletowanego (po zabudowie) pojazdu,b) deklarację/certyfikat zgodności CE wystawiony zgodnie z przepisami prawa polskiego potwierdzające zgodność zabudowy medycznej z wymogami normy PN EN 1789 lub równoważnej w zakresie ambulansów typu C,
c) deklaracje/certyfikaty zgodności CE sprzętów medycznych stanowiących wyposażenie ambulansu.
d) Wykaz parametrów technicznych ambulansu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.