BZP: Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych
26.11.2025
2025/BZP 00556763/01
UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 349 72 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.kotras@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a2970d-6c7c-4e3b-b879-41f8ee8c3b9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045518/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup odczynników
1.2.13 Zakup akcesoriów laboratoryjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
18. Zakup w ramach projektu pod nazwą „Branżowo-Przyszłościowo!” numer umowy: FERS.01.05-IP.08-0052/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 1 Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, który jest realizowany przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ujk.ezamawiajacy.pl/pn/UJK/demand/250500/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ujk.ezamawiajacy.pl/pn/UJK/demand/250500/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszcza się możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ujk.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji; lub Mailem na adres : bkotras@ujk.edu.pl
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.
Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w
platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-
ponizsze-kroki
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB (pojedynczy plik): txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,x
ml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej „RODO” w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. Urz. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwana dalej „p.z.p.” oraz w związku Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 i Ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest: - art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy PZP, który wiąże się z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzielenia zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku finansowania ze środków europejskich przez okres realizacji projektu oraz przez okres wymagany przepisami dotyczącymi archiwizacji dokumentacji projektowej i trwałości projektu, zgodnie z ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie 2021–2027 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021 2027.
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
11) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e- mail: iod@ujk.edu.pl.
*skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu a także jego załączników.
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KU.2301.148.20256
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych tj.: CZĘŚĆ 1 : Odczynniki - (grupa 6) 1 komplet, tj.:
Lp. Nazwa Ilość sztuk
1 Roztwór buforowy pH=5 z dokł. 0,05, 500 ml 1
2 Roztwór buforowy pH=7 z dokł. 0,05, 500 ml 1
3 Roztwór buforowy pH=9 z dokł. 0,05, 500 ml 1
4 Witamina B12 ≥ 96,0%, 1 g Nr CAS: 68-19-9 1
5 Pirogalol czda, ≥ 97,0%, 25 g Nr CAS: 87-66-1 1
6 o-Fenylenodiamina ≥ 98,0%, 25 g Nr CAS: 95-54-5 1
7 Histamina ≥ 97,0%, 1 g Nr CAS: 51-45-6 1
8 1,2-dihydroksybenzen ≥ 99,0%, 25 g Nr CAS: 120-80-9 1
9 Kwas solny 35-38% cz.d.a. 1l 5
10 D-Arginina 5g 1
11 D- Leucyna 5g 1
12 DL Alanina 25g 1
13 Sudan III 100g 1
14 Fuksyna Podstawowa (C.I. 42510) do diagnostyki klinicznej [632-99-5] 100g 1
15 Wodorotlenek sodu czda, 1 kg Nr CAS 1310-73-2 1
16 Chlorek wapnia 2hydrat czda, 500 g Nr CAS 10035-04-8 1
17 Jodek potasu czda, 500 g Nr CAS 7681-11-0 1
18 Octan ołowiu (II) 3hydrat czda, 500 g Nr CAS 6080-56-4 1
19 Siarczan(VI) potasu czda, 1 kg Nr CAS 7778-80-5 1
20 Glin metal wióry, cz, 250 g Nr CAS 7429-90-5 1
21 Chlorek metylenu czda, 1 l Nr CAS 75-09-2 2
22 n-Heksan 99% czda, 1 l Nr CAS 110-54-3 1
23 Kwas solny roztwór 35-38% czda, 1 l Nr CAS 7647-01-0 1
24 Kwas octowy 99,5% czda, 1l Nr CAS 64-19-7 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ i poniżej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 : Odczynniki (grupa 4) do wykrywania oraz znakowania cząsteczek 1 komplet, tj.:
Lp. Nazwa Ilość opakowań
1 Surowica końska 1 op - 100ml 20
2 Kwas DNA z nasienia ryb - Deoxyribonucleic acid from fish sperm (100g) 3
3 albumina bydlęca - Bovine Serum Albumin, cohn fraction V (10 g) 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 : Odczynniki (grupa 4) Odczynniki do izolacji 1 komplet, tj.:
Lp. Nazwa Ilość opakowań
1 Bufor TAE, 50- krotnie stężony do elektroforezy 1 litr 1
2 Kit do syntezy cDNA 100 x 20 µl reakcji.
Zawierający 400 µl R 5x stężony mix reakcyjny, 100 µl odwrotnej transkryptazy, random primery oligo(dT), DNazę I bufor, nwodę bez nukleaz.
Kompatybilny z próbkami pozyskanymi z FFPE, próbkami zawierającymi inhibitory i sekwencjami zawiarającymi GC. Protokół syntezy cDNA 10 min. 1
3 Miks reakcyjny zawierający 5 ml (5 x 1 ml), 2x qPCR miks, zawierający dNTPs, Sso7d polimerazę fuzyjną, MgCl2, SYBR Green I, ROX barwnik
normalizujący. Kit na 500 x 20 µl reakcji. 1
4 Barwnik do wizualizacji mieszanin reakcyjnych do real-time PCR, 55 µl, na 500 x 20 µl reakcji.
Ułatwiający pipetowanie i nakładanie mieszanin reakcyjnych 1
5 Kit do izolacji RNA bez zawartości DNA.
Zawierający płytki z nośnikiem wiążącym RNA, probówki do zbierania DNAzę w formacie zliofilizowanym wolne od RNAaz odczynniki folię zabezpieczającą. Przeznaczony na 2 x 96-well próbki 1
6 Złoże 50 g, jakość do zastosowań w biologii molekularnej. Złoże przeznaczone do wymiany katioków, forma sodowa 1% cross-link, 75–150 µm wielkość mokrych kulek , limit ~3,500 MW limit 1
7 Opakowanie 20 ml, złoża opartego na Chelex do zastosowań oczyszczania DNA do reakcji PCR. Przeznaczone na 100 reakcji 1
8 Płytki do qPCR, opakowanie = 50 sztuk, biały kołnierz, przezroczyste dołki, pozbawione DNaz, Rnaz oraz ludzkiego DNA 3
9 Folia do zaklejania pytek opakowanie = 100 sztuk, optycznie czysta do zastosowań w technice qPCR 2
10 Kit do syntezy cDNA na 500 x 20 µl reakcji. Zawierający 5x stężony mix reakcyjny, odwrotną transkryptazę, wodę wolną od nukleaz. Mieszaninę oligo(dT) random primerów. Synteza w zakresie1 µg–1 pg RNA 1
11 Miks reakcyjny przeznaczony na 500 x 20 µl reakcji, 5 ml (5 x 1 ml), 2x qPCR miks, zawierający dNTPs, iTaq DNA Polymerazę, MgCl2, SYBR Green Wzmacniacze, stabilizatory oraz mieszaniną barwniów referencyjnych 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 : Odczynniki (grupa 3) - 1 komplet, tj.:
Lp. Nazwa Klonalność Gospodarz Reaktywność Ilość
1 Przeciwciało anty-S6K1/2 – kinaza rybosomalna S6 1/2 (Anti-S6K1/2 — Ribosomal S6 kinase 1/2) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
2 Przeciwciało anty-WHY1 – białko Whirly1 (Anti-WHY1 — Whirly1) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
3 Przeciwciało anty-KUA1 – czynnik transkrypcyjny MYB (Anti-KUA1 — MYB transcription factor) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
4 Przeciwciało anty-UVR8 – receptor UV-B UVR8 (Anti-UVR8 — Ultraviolet-B receptor UVR8) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
5 Przeciwciało anty-SAG12 – senescencyjna cysteinowa proteaza SAG12 (Anti-SAG12 — Senescence-specific cysteine protease SAG12) Poliklonalne Królik A. thaliana, H. vulgare, B. napus 1
6 Królicze anty-Kozie IgG (H&L) II rzędowe, HRP (Rabbit anti-Goat IgG (H&L), HRP conjugated) Poliklonalne Królik Kozie IgG (H&L) 1
7 Przeciwciało anty-eEF1a – czynnik elongacyjny 1-alfa (Anti-eEF1a — Elongation factor 1-alpha) Poliklonalne Królik A. thaliana, A. sativa, H. vulgare, O. europaea, O. sativa, P. patens, S. tuberosum, Z. mays 1
8 Przeciwciało anty-LUT1 – hydroksylaza β-karotenu (Anti-LUT1 — Beta-carotene hydroxylase) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
9 Przeciwciało anty-LCY – cyklaza β-likopenu (chloroplastowa) (Anti-LCY — Lycopene beta-cyclase (chloroplastic)) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
10 Przeciwciało anty-ZEP – epoksydaza zeaksantyny (Anti-ZEP — Zeaxanthin Epoxidase) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
11 Przeciwciało anty-IPP izomeraza – izomeraza pirofosforanu izopentylu (Anti-IPP isomerase — Isopentyl pyrophosphate isomerase) Poliklonalne Królik C. annuum, P. sativum, H. pluvialis 1
12 Przeciwciało anty-LUT5 – hydroksylaza β-karotenu (Anti-LUT5 — Beta-carotene hydroxylase) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
13 Przeciwciało anty-PSY – syntaza fitoenu (Anti-PSY — Phytoene synthase) Poliklonalne Królik Malus domestica 1
14 Przeciwciało anty-GAI – białko DELLA GAI (Anti-GAI — DELLA protein GAI) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
15 Przeciwciało anty-GID2 – białko F-box GID2 (SLEEPY 1) (Anti-GID2 — F-BOX protein GID2 (SLEEPY 1) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
16 Przeciwciało anty-RGL2 – białko podobne do RGA 2 (DELLA) (Anti-RGL2 — RGA-like protein 2 (DELLA protein) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
17 Przeciwciało anty-AMY – alfa-amylaza (Anti-AMY — Alpha-amylase) Poliklonalne Królik Oryza sativa 1
18 Przeciwciało anty-ATG5 – białko autofagii 5 (Anti-ATG5 — Autophagy protein 5) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
19 Przeciwciało anty-COP1 – ligaza E3 ubikwityny COP1 (Anti-COP1 — E3 ubiquitin-protein ligase COP1) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
20 Przeciwciało anty-GID1c – receptor gibereliny GID1C (Anti-GID1c — Gibberellin receptor GID1C) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
21 Przeciwciało anty-HY5 – białko long hypocotyl 5 (Anti-HY5 — Protein long hypocotyl 5) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
22 Przeciwciało anty-PsaA – białko rdzeniowe PSI-A, fotosystem I (Anti-PsaA — PSI-A core protein of photosystem I) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
23 Przeciwciało anty-PsbA – białko D1 PSII, C-końcowe (oczyszcz. powinowactwem) (Anti-PsbA — D1 protein of PSII, C-terminal (affinity purified)) Poliklonalne Królik globalne 1
24 Przeciwciało anty-PLDA1/2 – fosfolipaza D alfa 1/2 (Anti-PLDA1/2 — Phospholipase D alpha 1/2) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
25 Przeciwciało anty-TOR – kinaza docelowa rapamycyny (Anti-TOR — Target of rapamycin) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana, Zea mays 1
26 Przeciwciało anty-ABI1 – abscisic acid insensitive 1 (Anti-ABI1 — Abscisic acid insensitive 1) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
27 Przeciwciało anty-ABI5 – abscisic acid insensitive 5 (Anti-ABI5 — Abscisic acid insensitive 5) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
28 Przeciwciało anty-ABP1 – białko wiążące auksynę 1 (Anti-ABP1 — Auxin-binding protein 1) Poliklonalne Królik Zea mays 1
29 Przeciwciało anty-Phly – fotoliaza DNA, część N-końcowa (Anti-Phly — DNA photolyase (At4g25290), N-terminal part) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
30 Przeciwciało anty-PIF3 – czynnik oddziałujący z fitochromem 3 (Anti-PIF3 — Phytochrome interacting factor 3) Poliklonalne Koza Arabidopsis thaliana 1
31 Przeciwciało anty-PIF5 – czynnik oddziałujący z fitochromem 5 (Anti-PIF5 — Phytochrome interacting factor 5) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana 1
32 Przeciwciało anty-UVR3 – białko UV repair defective 3 (Anti-UVR3 — Protein UV repair defective 3) Poliklonalne Królik Arabidopsis thaliana, UVR3-GFP 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 : filtry do wody oczyszczonej - 1 komplet
Lp. Nazwa Ilość sztuk
1 filtr końcowy z membraną ultrafiltracyjną kompatybilny z aparatem Milli-Q® SQ 240C 5
2 filtr końcowy z membraną mikrofiltracyjną kompatybilny z aparatem Milli-Q® SQ 240C 5
3 wkład oczyszczający do produkcji wody ultraczystej kompatybilny z aparatem Milli-Q® SQ 240C 7
4 wkład do produkcji wody RO kompatybilny z aparatem Milli-Q® SQ 240C 7
4.2.6.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 akcesoria laboratoryjne szklane, plastikowe, metalowe - 1 komplet
Lp. Nazwa Ilość sztuk / opakowań
1 Sączki filtracyjne średnica 150 mm opakowanie = 100 sztuk 2 op.
2 Tryskawka PE, pojemność 250 ML 2
3 Butelka PP 500ml 4
4 Papierki wskaźnikowe uniwersalne pH 1-10 opakowanie 100 = sztuk 6 op.
5 szalki Ø90mm, z wentylacją, wysokość 14,2mm, 24x25sztuk, opakowanie 600 = sztuk 20 op.
6 Probówki typu Eppendorf, 1,5 ml, z podziałką, sterylne opakowanie = 500 sztuk 40 op.
7 Wymazówki sterylne (bez probówek i podłoży), bawełna, drewno, 150 mm, opakowanie = 1000 sztuk 1 op.
8 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, bezbarwna 2000ml 12
9 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, bezbarwna 1000ml 12
10 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, bezbarwna 500ml 15
11 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, bezbarwna 250ml 15
12 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, bezbarwna 100ml 15
13 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, bezbarwna 50ml 15
14 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, oranżowa 500ml 15
15 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, oranżowa 250ml 15
16 Butelka laboratoryjna ze szkła Simax – z niebieską zakrętką z PP, oranżowa 50ml 15
17 Butelka szklana farmaceutyczna oranż 100 ml, opakowanie = 72 sztuki 1 op.
18 Nakrętki do butelek o poj. 30-100 ml o rozmiarze GL 28, opakowanie = 10 sztuk 10 op.
19 Szpatułko łyżeczka MIKRO dł. 150mm (jeden koniec płaska szpatułka, drugi-mikro łyżeczka) 20
20 Pipeta Pasteura z znacznikiem 3,0 ml, opakowanie = 500 sztuk 5 op.
21 Probówka typu Falcon PP, poj. 15 ml, sterylne, opakowanie = 25 sztuk 20 op.
22 Uchwyt do probówek do podgrzewania nad palnikiem - drewniany klips rozchył 20mm standard długość 18cmx1cm 10
23 Końcówki do pipet 1000 ul, uniwersalne, niesterylne, wolne od DNaz i RNaz niebieskie, w workach, opakowanie = 500 sztuk 40 op.
24 Probówki wirówkowe 2,0 ml, typu Eppendorf, Dnase/Rnase &Pyrogene Free, opakowanie = 500 sztuk 10 op.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej lub w formie elektronicznej, podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 125 ust.1 PZP) w zakresie wskazanym w Rozdziale 7 SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania, na dzień składania ofert oraz stanowią dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ; oraz :
1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji na zdolnościach którego polega wykonawca wskazaną we właściwym rejestrze, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;
4) Oświadczenie wstępne wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835) oraz w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.07.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.04.2022, str. 1)
– dotyczy również podwykonawców i podmiotów, na których zdolności wykonawca polega;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w szczególności w poniższych przypadkach:1) zmiany danych firmy Wykonawcy (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby w formie aneksu do umowy,
2) wycofania z rynku lub zmiany nazwy przez producenta przedmiotu umowy,
3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
5. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.